پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 458
نویسنده : Alireza

 

ScanMyReg یک نرم افزار کاربردی در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. حتی امکان بروز مشکلات جدی تر مانند هنگ کردن یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت.

Download  دانلود با لینک مستقیم Hajm حجم فایل: 3.16 مگابایت pass رمز فایل: www.2fundownload.netScanMyReg دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز توسط ScanMyReg 2.02


:: موضوعات مرتبط: سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 635
نویسنده : Alireza

 









اگر پسورد فایلهای Rar خود را فراموش کرده اید نرم افزار RAR Password Cracker آخرین امید شما خواهد بود.تست های صورت گرفته توسط ما نشان داد این برنامه برای یافتن یک پسورد سه حرفی بیش از یک ساعت به جستجو پرداخت که شاید مدت زمان زیادی باشد اما با توجه به اینکه RAR Password Cracker هنگام اجرا مقدار بسیار جزئی از حافظه کامپیوتر را اشتغال می کند می توانید بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، آنرا برای مدت زمان طولانی فعال نگاه دارید تا به جستجوی پسورد فایل Rar اقدام کند.
این نرم افزار دارای یک محیط ظاهری کاربرپسند و بسیار راحت است. در هنگام اجرا نرم افزار پیش بینی می کند که چه مدت زمان لازم است تا پسورد فایل Rar شکسته شود. ضمن آنکه همیشه می توانید با کلیک بر روی آیکون کوچک شده ی برنامه، مقدار زمان باقی مانده را مشاهده کنید.
در صورتیکه پس از زمان مشخصی نرم افزار نتوانست پسورد فایل Rar را تشخیص دهد و شما نیازمند خاموش کردن سیستم خود بودید، این برنامه می تواند در راه اندازی بعدی ویندوز مجددآ جستجوی خود را از همان مقدار قبلی ادامه دهد.
ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 557
نویسنده : Alireza

 
















امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. ادامه مطلب دانلود کنید

 




:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 611
نویسنده : Alireza

 

Speed Install نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن از آخرین نسخه های نرم افزار های نصب شده در سیستم خود مطلع شوید و آن ها را نصب کنید پس از نصب Speed Install ، این برنامه به صورت خودکار به تعیین ورژن فعلی، زبان و bitness سیستم عامل می پردازد تا به Speed Install اجازه دانلود و نصب ورژن جدید نرم افزارهای ضروری را بدهد.

 

Speed Install دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل

 

 

 

password دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل لینک دانلود – 6.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , بهینه سازی ویندوز , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



تعمیر فایلهای زیپ شده با Rar Repair Tool4.0
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 642
نویسنده : Alireza
 
01

قابلیت فشرده سازی برای ذخیره سازی داده ها و انتقال فایلها در محیط های مختلف از جمله اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند اما برخی اوقات مشکل خرابی فایل ها گریبان گیر کاربران می شود که می توان توسط ابزار RAR Repair این کاستی را هم برطرف کرد. موارد زیادی می تواند موجب آسیب یک فایل شود، از جمله دانلود ناقص و یا اشتباه یک فایل از اینترنت، کپی بد یک فایل، پیدا شدن بد سکتور در هارد، خش دار شدن CD یا DVD حاوی فایل فشرده، ریکاوری ناقص و … این موارد باعث آسیب ساختار فیزیکی فایلها خواهد شد و شما زمان گشودن آن با پیام “Cannot open file: it does not appear to be a valid archive”. مواجه خواهید شد و دیگر قادر به استفاده حتی از فایل های سالم داخل آرشیو هم نخواهید بود ولی نرم افزار RAR Repair Tool 4.0 با موتور قدرتمند داخلی خود و همچنین الگوریتم های خاص و حرفه ای خود به صورت خودکار به ترمیم اینگونه فایل ها می پردازد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rar Repair Tool :
- قابلیت بازگردانی تمامی نسخه فایل های Rar و Sfx
- توانایی تعمیر فایل های rar با هر حجمی ( ۴ گیگ به بالا !)
- موتور بازگردانی بسیار قدرتمند
- فرآیند ترمیم کاملا خودکار
- پشتیبانی از Drag & Drop
- دارای واسطی کاربر پسند
- حجم کم برنامه


 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,