پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار بدست اوردن USEDATAوپسورد
نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 601
نویسنده : Alireza

 

SpotAuditor-[www.APdownload.com].gif

نرم افزاری کم حجم و بسیار کار آمد است که قادر است تقریبا تمام یوزرنیم و پسوردهایی که در کامپیوتر شما ذخیره شده است را در لیستی مرتب به شما نمایش دهد. نرم افزار فوق قادر است تا لیستی کامل از تمام یوزنیم و پسورهایی که در مرورگرهای مختلف نظیر Intenet Explorer , Firefox تابحال استفاده کرده اید را بدهد. نمایش یوزرنیم و پسورهای کانکشن های مختلف مانند VPN , Dial Up , ADSL و نمایش یوزرنیم و پسوردهای یاهو مسنجر برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار است. ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: جاسوسی , ,



بازدید : 422
نویسنده : Alireza

 

Invisible-Browsing-7.5.jpg

Invisible Browsing همانطور که از نام آن پیداست نرم افزاری برای جستجوی مخفیانه در اینترنت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار با خیالی آسوده می توانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید بدون آنکه نگران تهدیداتی همچون هکرها باشید زیرا این برنامه قادر است تا آی پی سیستم شما را پنهان کند. همانطور که می دانید یک هکر با داشتن آی پی سیستم قادر است تا آنرا هک کند این در حالی است که این نرم افزار آی پی سیستم شما را مخفی می سازد تا افراد سودجود به آن دسترسی نداشته باشند. همچنین این نرم افزار به صورت اتوماتیک قادر به تغییر آی پی سیستم شما می باشد و پس از تغییر تنظیمات لازم را در مرورگر ویندوز ایجاد می نماید. آی پی هایی که این برنامه برای سیستم شما قرار می دهد همگی از سرورهای پرسرعت خارج از کشور هستند که امکان ردیابی آنها توسط اشخاص عادی وجود ندارد. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ZBRدریافت نمایید.

ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: جاسوسی , ,



بازدید : 410
نویسنده : Alireza

 

 

بسیاری از سوابق کار با کامپیوتر توسط ویندوز، نرم افزارها، و مرورگرهای اینترنت ذخیره میشود. این کار برای سهولت دسترسی شما به اطلاعاتی است که با آنها سروکار دارید.

 

اما اگر کامپیوتر شما توسط افرادی غیر از خودتان هم مورد استفاده قرار میگیرد، شاید دوست نداشته باشید تا دیگران بفهمند که وقتی شما پای کامپیوتر بوده اید چه کارهایی انجام داده اید. مثلا چه فایل هایی را باز کرده اید یا به کدام سایت ها سر زده اید.

 

نرم افزار Privacy Eraser همانطور که از اسم آن هم مشخص است، میتواند سوابق خصوصی از نحوه فعالیت شما با کامپیوتر را پیدا کرده و حذف کند. از جمله سوابق سایت هایی که مشاهده کرده اید، و کلماتی که جستجو کرده اید.

ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: جاسوسی , ,



نرم افزار جاسوسی کامپیوتر - KeyProwler Pro 6.7
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 3191
نویسنده : Alireza

 

 

 

میخواهید بدانید در هنگام عدم حضور شما، چه کارهایی با کامپیوترتان انجام شده است؟ از نرم افزار KeyProwler استفاده کنید!

شاید استفاده از کلمه "جاسوسی" چندان خوشایند نباشد. اما این دقیقا کاری است که این نرم افزار انجام میدهد.

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 482
نویسنده : Alireza

 

 

 

اگر دوربین دیجیتال یا وبکم دارید، توسط نرم افزار SecurityCam میتوانید کامپیوتر خود را به یک سیستم امنیتی کامل (با سنسور تشخیص حرکت و امکان ضبط اتفاقات) تبدیل کنید. این نرم افزار از دوربین دیجیتال یا وبکم شما به عنوان دوربین امنیتی مدار بسته استفاده کرده و میتواند محدوده مورد نظر شما را تحت نظر بگیرد.

 

قابلیت مهم این نرم افزار این است که میتواند هر حرکتی در جلوی دوربین را شناسایی کرده و به محض اینکه متوجه حرکت شد شروع به فیلم برداری کند. و یا آژیر را به صدا درآورد.

 

 

 

با کمک این نرم افزار نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت امنیتی نخواهید داشت. کافی است دوربین را در جای مناسبی نصب کرده و هنگام ترک محل، نرم افزار را اجرا کنید و کامپیوتر خود را روشن بگذارید. به محض اینکه چیزی در جلوی دوربین حرکت کند، نرم افزار به صورت نامحسوس شروع به فیلم برداری یا عکس برداری میکند. و یا اگر تنظیم کرده باشید، صدای آژیر پخش میکند.

 

نرم افزار SecurityCam این قابلیت را دارد که از راه دور توسط شما کنترل شود. به این ترتیب اگر کامپیوترتان به اینترنت و یا یک شبکه محلی متصل باشد، میتوانید به صورت زنده تصویر دوربین را ببینید. و یا فیلم های ضبط شده توسط این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

 

دانلود نرم افزار Security Cam 1.3 از سایت brz:

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 2.2 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 485
نویسنده : Alireza

 

 

 

توسط نرم افزار Remote Computer Manager میتوانید از راه دور کامپیوتر مورد نظر خود را مدیریت و کنترل کنید و به طور کامل به آن دسترسی داشته باشید. طوری که انگار پشت آن نشسته اید.

 

تنها کافیست که یک بار این نرم افزار را روی کامپیوتر مورد نظر خود نصب کنید. سپس میتوانید از هر جای دنیا و با کمک یک خط اینترنت یا تلفن، به کامپیوتر مقصد وصل شوید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ویندوز , ,



بازدید : 603
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

 

امروزه معمولا در هر خانه ای علاوه بر کامپیوتر یا لپ تاپ اصلی، دستگاه های دیگری هم وجود دارند که میتوانند به اینترنت متصل شوند. مثل لپتاپ سایر اعضای خانواده، موبایل ها، تلویزیون های هوشمند، تبلت و ...

 

اگر لپتاپ اصلی شما مجهز به Wifi باشد (که اغلب لپتاپ ها این قابلیت را دارند) و یا یک فرستنده Wifi به کامپیوتر PC خود وصل کرده باشید، توسط نرم افزار Connectify Pro میتوانید اینترنت خود را با سایر دستگاه های خانگی تان به اشتراک بگذارید. یعنی هر لپتاپ یا موبایلی که در محدوده برد Wifi شما باشند خواهند توانست با پسوردی که شما تعیین میکنید به اینترنت وصل شوند.



دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 506
نویسنده : Alireza

 

نام نرم افزار هوشمند و پیشرفته ای است که در زمینه مبارزه با برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی بسیار عالی عمل میکند. جستجو و حذف موثر انواع برنامه های جاسوسی، تروجان، جاسوس های صفحه کلید، بنرهای مزاحم و آلوده، کوکی های مشکوک، کرم ها و … قسمتی از مجموعه فعالیت های این نرم افزار میباشد. این نرم افزار حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی، بطور موثر کامپیوتر شخصی شما در برابر انواع حملات و نفوذها محافظت می نماید و به شما امکان می دهد به طور ایمن به گشت و گزار در دنیای بزرگ اینترنت بپردازید و ترس به سرقت رفتن اطلاعات مهم خود همانند پسوردها، ایمیل ها، فایل ها و هر آنچه که فکر کنید امنیت آن برای شما بسیار مهم است نباشید.همچنین نرم افزار قابلیت جستجوی سریع و یا کامل، مدیریت برنامه های StartUp ویندوز، اسکن و پشتیبان گیری از رجیستری ویندوز، آنالیز و تحلیل سیستم، به روز رسانی را دارا می باشد.

 

Spyware Cease حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی با Spyware Cease 2011 7.1.2.1

 

 

 

password حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی با Spyware Cease 2011 7.1.2.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی با Spyware Cease 2011 7.1.2.1 لینک دانلود ۴۴٫۴ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 547
نویسنده : Alireza

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

 

 

 

 

** نکته: این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست. در زمان دانلود این نرم افزار به زمان انتشار مطلب توجه کنید و اگر بیش از ۲ ماه از انتشار مطلب گذشته است به دنبال نسخه جدید این نرم افزار باشید. همواره میتوانید نسخه جدید این نرم افزار رادانلود کنید. 

 

password جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46رمز فایل: www.downloadha.com

download جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46 لینک دانلود – 22.5 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 616
نویسنده : Alireza





 


گاهی سیستم رایانه ای که ما از آن استفاده می کنیم در اختیار کاربران دیگر هم هست و کسان دیگری هم هستند که از آن استفاده می کنند ؛ بعضی اوقات می بایست بدانیم کاربران دیگری که از سیستم استفاده می کنند در کدام سایت ها گشت و گذار کرده اند یا در سیستم به دنبال چه هستند؟ اینجاست که نرم افزاری مثل Award Keylogger می تواند چاره ی بسیاری از موارد باشد. با این ابزار ساده می توان تمامی کارهایی که در یک سیستم رایانه ای انجام شده است را ذخیره کند. این جاسوس کوچک که از دسته جاسوسان مفید به شمار می رود حتی قارد است تا از کارهای انجام شده به صورت اتوماتیک عکس هم تهیه کند تا بتوان با استفاده از آن ها عملکرد دیگر کاربران را مشاهده نمود.
از امکانات و قابلیت های مفید Award Keylogger می توان با مخفی شدن به عنوان بخشی از ویندوز ، ذخیره حرکات ماوس ، ذخیره اطلاعات ردو بدل شده در مسنجرها ، هماهنگی با انواع زبان ها برای تهیه گزارش ، ثبت پسوردهای تایپ شده در محیط های مختلف و تهیه Log از سایت های بازدید شده اشاره کرد. این ابزار که حجم بسیار مناسبی هم دارد به صورت دو نسخه 32 بیت و 64 بیت قابل نصب و اجرا بوده و به راحتی امکان بهره گیری از آن وجود دارد.


دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 553
نویسنده : Alireza

 





















حتما برای شما پیش آمده كه رمز عبور ویندوز خود را فراموش كرده باشید و یا رمز عبور كاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش كرده باشید. در این حالت اكثر كاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می كنند. ولی راه ساده تر و كاربردی تر استفاده از نرم افزار

Passware Kit Enterprise

كه به شما كمك می كند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست كنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یك فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست كنید. این تنها یك بخش كوچكی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را كشف كنید. همچنین شما می توانید كلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم كشف كنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممكن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور كاربر مدیر  سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست كنید. شما می توانید رمز عبور بیش از 180 نوع فایل  و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسك سخت را به وسیله این نرم افزار كشف كنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای كشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسكن كنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت كنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسكهای سختی را كه با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی كنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را كه بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف كنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می كنیم كه این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و امتحان كنید.


دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 567
نویسنده : Alireza

آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و .... پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز 7 خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار

7 Windows Password Remover

با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایكروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز 7، ویستا، اکس پی، سرور 2003، ویندوز 2000 و.... پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسطbrz، روی نسخه نهایی ویندوز 7 Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.


دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , امنیت , مخفی سازی و رمز گذاری , جاسوسی , ,



بازدید : 560
نویسنده : Alireza



















شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر به مخفی سازی آی پی خود بپردازید.

Real Hide IP

 نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آی پی کاربر را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هویت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 544
نویسنده : Alireza





















تروجان یك فایل جاسوسی میباشد كه توسط هكر با توجه به نیاز به اطلاعاتی كه میخواهد به دست بیاورد برای قربانی فرستاده میشود. كه نوع بسیار مهمی از تحدیدهای اینترنتی میباشد. پس با ماهیت مشخص تروجان را نمی توان ویروس برشمرد. هكر ها بر اساس نیازهای خود به اطلاعات قربانی كه میتواند پسورد ایمیل،آیدی شخص،اكانت اینترنتی،نام و پسورد رایانه شما و ... میباشد تروجان خود را آماده سازی میكند. این تروجان ها از كجا وارد سیستم ما میشود و ممكن است چه مشكلاتی برای رایانه ما بوجود آوردند. شاید برای شما پیش آمده باشد كه در چت لینك هایی برای شما فرستاده شود این آدرس اینترنتی های مشكوك كه اصولا هكر ها برای نفوذ به رایانه شما ارسال میكنند حاوی كدهای مخربی میباشد كه با كیك كردن بر روی لینك و رفت به آدرس اینترنتی ممكن است فایلهای مخرب بر روی سیستم شما نصب شود. این تروجان ها با ارسال فایلهای آلوده بر روی سیستم قربانی شروع به كار میكند و به صورت مخفیانه به فعالیت خود ادامه میدهد و اطلاعات شما را برای هكر ارسال میكند. به خاطر ماهیت ویژه این تروجان ها ممكن است آنتی ویروس شما قادر به شناسایی بعضی از این تروجان ها نباشد و شما باید برای آنتی ویروس خود مكملی از نرم افزارهایی كه در این ضمینه مورد استفاده میباشند نصب نمایید. نرم افزار قدرتمند

 

دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد