پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش و ترفندهای Gmail مخصوص حرفه ‌ای‌ ها
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 358
نویسنده : Alireza

Gmail 

در سال 2004 میلادی، جیمیل تعریف تازه‌ای از سرویس ایمیل تحت وب را مطرح کرد، سرویس پست‌ الکترونیکی مبتنی بر وبی که ظاهری ساده، سبک و دوست داشتنی داشت و با آن یک گیگا بایت فضای مجانی، جواب دندان شکنی به تمامی رقبا داده بود.حال، فضای این سرویس ایمیل، ده برابر شده و توانسته میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به سمت خود جلب نماید. حتی اگر هر روز هم از جیمیل استفاده می‌کنید، هنوز برخی از جوانب امر بر شما پوشیده است و بسیاری به ترفندهای استفاده از این سرویس پستی آشنایی کافی ندارند. به کمک این ده ترفند قادر خواهید بود تا به یک کاربر حرفه‌ای جیمیل بدل شوید.

ترفند 1 – از فیلترها کار بکشید

مدیریت صندوق پست الکترونیکی کار ساده‌ای نیست، اما جیمیل ابزارهایی در اختیارمان قرارداده تا این کار را با سهولت بیشتری انجام دهیم. می‌توانید هر یک از مواردی که جستجو می‌نمایید را به یک فیلتر دستورپذیر بدل کرده و بعداً نیز از آن استفاده کنید.برای نمونه با کد «

from: Facebook» می‌توانید ایمیل‌های دریافتی از این شبکه اجتماعی را به خوبی دسته‌بندی و بایگانی نمایید. یا اینکه می‌توانید فیلتری را برای نامه‌های دریافتی از یکی از دوستان نزدیکان درست کنید تا هیچ یک از آنها را بعداً گم نکنید. فیلترها همچنین می‌توانند پیش از ورود کاربر به صندوق پستی‌اش دست به دسته‌بندی نامه‌ها بزند و آنها را در دسته‌های موضوعی جمع‌آوری نمایند.

ترفند 2 – از جستجو بیشترین استفاده را ببرید

از محصولات گوگل انتظار می‌رود که حداقل بویی از این جستجوگر مهم اینترنتی برده باشند. گرچه این خصلت همیشه هم به طور عیان به چشم نمی‌آید، اما این نهانی بودنش نیز مزیتی است که اهل فن می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.شایان توجه است که کادر جستجوی جیمیل بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید قدرتمند است؛ برای این منظور می‌توانید برروی فلش کوچک که در سمت راست کادر جستجوی جیمیل قرار دارد را فشرده و از تنظیمات پیشرفته این جستجوگر منتفع شوید.

می‌توانید به دنبال نامه‌هایی بگردید که دارای فایل ضمیمه هستند، تا با حذف آنها قدری فضای‌تان باز شود. حتی اگر به دنبال نامه‌های دریافتی از تاریخی خاص، مثلا یک سال گذشته هستید نیز این امکان برایتان مهیا است. البته میزان نامه‌هایی از این دست جستجوها بسته به تعداد دریافتی در صندوق پستی‌تان متغییر خواهد بود.

ترفند 3 – صندوق پستی‌تان را طبقه بندی کنید


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



شکار افراد در دنیای مجازی توسط منافقین
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 328
نویسنده : Alireza

کاربران اینترنتی هوشیار باشند.

یک کارشناس مطالعات تروریسم گفت: عوامل این گروهک تروریستی بسیاری از اخبار و فیلم‌های خود از داخل ایران را از همین طریق به‌دست می‌آورند و از آنجا که منافقین از نفرت ملت ایران از تشکیلات تروریستی خود خبر دارند در فرآیند فریب و برقراری ارتباط با داخل کشور با آرم و نشان خود وارد نمی‌شوند.بولتن نیوز : علی قاسمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به توضیحاتی در خصوص اقدامات اخیر سرکردگان گروهک تروریستی منافقین پرداخت که متن آن در ذیل آمده است.

*آیا سرکردگان گروهک تروریستی منافقین سعی دارند تشکیلات خود را در عراق نگه دارند؟

تمام برنامه ریزی و تحرکات گروهک تروریستی منافقین در عراق بر پایه همین محور قرار گرفته است، سرکردگان منافقین تلاش کردند تا کمپ موقت لیبرتی را به عنوان کمپ پناهندگی در سازمان ملل ثبت کنند.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی موفق به انجام این کار نشده‌اند و در خبرهای منتشر شده بر روی سایت‌های این گروهک تروریستی مشاهده می‌کنیم که تمام تلاش سرکردگان گروهک تروریستی منافقین این است که راهی برای بازگشت به پادگان مخوف اشرف پیدا کنند.

اما دولت عراق به پشتوانه ملت این کشور که داغ‌دیده جنایت‌های این گروهک تروریستی هستند، هیچ حقی برای اسکان تروریست‌ها در کشور خود قائل نبوده و به شدت پیگیر اخراج منافقین از کشور خود هستند.

*آیا این امکان وجود دارد که در صورت نبود مکان برای انتقال منافقین و انجام پناهندگی، منافقین به پادگان اشرف بازگردند؟

خیر، بازگشت عناصر گروهک تروریستی منافقین به پادگان اشرف که از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی پیگیری می‌شود اساساً خلاف قوانین دولت عراق بوده و به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

کمپ لیبرتی نیز قرار بود به عنوان مکانی موقت، پذیرای اعضای گروهک تروریستی منافقین باشد و ماندن اعضای این تشکیلات تروریستی در این کمپ امکان پذیر نیست.

در حال حاضر ملت عراق پیگیر این موضوع هستند؛ به عنوان مثال در جاده‌های استان دیاله تابلوهایی با موضوع جنایت‌های منافقین در عراق نصب شده که یک اقدام کاملاً مردمی و از سوی خانواده‌های قربانیان ترور عراقی صورت گرفته است.

*به نظر شما مسعود رجوی اکنون در کجا به سر می‌برد و در سایه حمایت چه کسانی اظهارات خود را به اعضای مستقر در لیبرتی می‌رساند؟

یکی از احتمالات؛ حضور رجوی در عراق است، در صورت پذیرش این احتمال باید گفت که وی یا در پادگان اشرف یا در کمپ لیبرتی است.

احتمال حضور رجوی در مخفیگاه‌های پادگان اشرف قوت بیشتری دارد و نشانه‌هایی در خصوص آن وجود دارد که به عنوان نمونه می‌توان به حلقه اصلی اطرافیان رجوی اشاره کرد که در حال حاضر 80 نفر عضو باقی مانده در اشرف حضور دارند.

این حلقه اصلی کسانی هستند که طی دو دهه گذشته به صورت پیوسته در کنار رجوی بوده‌اند و اساساً سرکرده گروهک تروریستی منافقین فقط به این افراد اعتماد دارد.

غیر از این، احتمال دیگری مبنی بر وجود رجوی در اروپا هم وجود دارد، اما سخن گفتن در خصوص این احتمالات اساساً اهمیتی ندارد چرا که گروهک تروریستی منافقین در شرایط فعلی به مرحله‌ای رسیده که حضور رجوی نیز نمی ‌تواند از نابودی آن جلوگیری کند.

*آیا گروهک تروریستی منافقین هنوز به جذب نیروهای جدید ادامه می دهد؟

قطعاً سیاست جذب نیروی جدید هیچ‌گاه از برنامه‌های این گروهک تروریستی حذف نشده و فقط شکل آن تغییر یافته است.

این موضوع که در حال حاضر بیشتر در فضای مجازی صورت می‌گیرد یک تهدید برای کاربران اینترنتی و فعالان حوزه مجازی در ایران به شمار می‌آید.

عوامل این گروهک تروریستی بسیاری از اخبار و فیلم‌های خود از داخل ایران را از همین طریق به‌دست می‌آورند و از آنجا که منافقین از نفرت ملت ایران از تشکیلات تروریستی خود خبر دارند در فرآیند فریب و برقراری ارتباط با داخل کشور با آرم و نشان خود وارد نمی‌شوند.

بسیاری از فریب‌خوردگان گروهک تروریستی منافقین در ایران که به پلی برای انتقال اخبار و اطلاعات برای این گروهک تروریستی تبدیل شده‌اند اذعان دارند که نمی دانستند با گروهک تروریستی منافقین ارتباط دارند!

باید بدانیم که منافقین اساساً یک تشکیلات جاسوسی است که از طریق تبادل اطلاعات و وطن فروشی حیات خود را ادامه می دهد.

*روش جذب افراد در گروهک تروریستی منافقین در ابتدای تشکیل این گروهک تروریستی چگونه بود؟

در سال‌های پیش از انقلاب، سازمان مجاهدین خلق( گروهک تروریستی منافقین) با پرچم مبارزه با امپریالیسم و رژیم پهلوی بر مبنای اسلام به میدان آمد، اما خیلی زود مشخص شد که اسلام مورد ادعای این گروهک تروریستی فریبی بیش نیست و مبنای مبارزه خود را اندیشه مارکسیست قرار داده است.

در سال‌های بعد از انقلاب مشاهده شد که این گروهک تروریستی در مرحله جذب کاملاً مانند یک فرقه عمل می‌کرد؛ یعنی به این صورت که واقعیت تشکیلات خود را در ابتدا نمایش نمی‌داد و با هر شخص متناسب با سطح اطلاعات باورها و خواسته‌های خودش وارد مذاکره می‌شد.

منافقین گاهی در لباس اسلام، گاهی با لباس مبارزه برای آزادی و دموکراسی و حتی گاهی با وعده زندگی در اروپا و کسب درآمد و زندگی مرفه اقدام به جذب نیرو می‌کرد.

به طور کلی باید پایه و اساس جذب در گروهک تروریستی منافقین را بر اساس فریب ارزیابی کرد و این اساسی بود که از همان ابتدا در این تشکیلات وجود داشته است.

 


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



شکستن محکم‌ترین پسوردها درچندثانیه!
نوشته شده در شنبه 30 دی 1398
بازدید : 444
نویسنده : Alireza

تحقیقات این موسسه نشان می دهد90 درصد از پسوردهای ایجاد شده توسط کاربر نهایی، فقط چند ثانیه از وقت یک هکر را می گیرد.


:: موضوعات مرتبط: تجهیزات شبکه , سایر , خواندنی ها ! , ,



قفل کیبورد
نوشته شده در شنبه 30 دی 1398
بازدید : 351
نویسنده : Alireza

کلیدشیفت رامدت10ثانیه نگه داریدومنتظرشوید پیغامی ظاهرشود سپس کلیدOKرابزنید  حال کیبردازکارافتاده است برای راه اندازی مجدد درکنارساعت ویندوزجایی که زمان نشان داده می شود یک آیکن شبیه به ساعت نمایان می شودبادوبار کلیک  کردن بر روی آن پنجره ای باز می شود ازداخل این پنجره گزینهUseFilter keys  تیکش رابرداشته ودرنهایت کلیدOKرابزنید

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1398
بازدید : 469
نویسنده : Alireza

برترین ها:اپل

در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید

معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه

محصولاتی را عرضه می کند.

کارشناسان

وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و

برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل

باشند.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

رادیو اپل، مارس 2013

شایعات

تولید رادیو اپل از اکتبر سال گذشته میلادی بر سر زبان ها افتاد. به همین

دلیل، خبر عرضه این محصول در اوایل سال 2013 میلادی چندان جای تعجب ندارد.

این سرویس رایگان – که می تواند از طریق آگهی پول به دست بیاورد – احتمالا

بخشی از آی تیونز و رقیب بزرگی برای پاندورا خواهد بود. درست یک روز پس از

اعلام گزارش بلومبرگ نیوز از احتمال عرضه رادیو اپل در ماه اکتبر، سهام

پاندورا 12 درصد کاهش پیدا کرد. تحلیل گران پیپر معتقدند، رادیو اپل همراه

با محصول دیگری در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

آی پد مینی با نمایشگر رتینا، مارس 2013

فقط

در هفته اول فروش در ماه مارس سال گذشته، بیش از 3 میلیون آی پد با صفحه

نمایش رتینا فروخته شد و بر اساس گزارشات وب سایت دیجی تایمز، بین 8 تا 10

میلیون آی پد مینی در اواخر سال 2012 میلادی فروش رفته است. با این میزان

فروش و آمار خوبی که این تبلت ها داشته اند، کاملا منطقی است که اپل بخواهد

در صدر بازار تبلت ها باقی بماند. در ماه مارس سال 2011 بود که اپل دومین

آی پد خود و در سال 2012 آی پد با صفحه نمایش رتینا را عرضه کرد.

نمایشگرهای رتینا از دیده شدن پیکسل های صفحه در فاصله دید معمولی جلوگیری

می کند و تصاویر را با کیفیت عالی و بسیار زنده و شفاف نمایش می دهد.

رزولوشن صفحه نمایش رتینای آی پد مینی موجود 1024 در 768 پیکسل است که با

وضوح آی پد دو یکی است.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

iOS 7، ژوئن سال 2013

کاربران

اپل از اینکه در نسخه ششم سیستم عامل iOS، اپلیکیشن های نقشه گوگل و

یوتیوب حذف شده بودند، بسیار عصبانی بودند. نقشه اپل که جایگزین نقشه گوگل

شده بود بسیار بد کار می کرد به طوری که تیم کوک – مدیر اپل – در ماه

سپتامبر به طور رسمی از همه کاربران عذرخواهی کرد و اعلام کرد تا برطرف

کردن مشکلات این نرم افزار، از نرم افزار رقیب استفاده خواهند کرد. همین

مساله باعث اخراج شدن مدیر نرم افزارهای موبایل – اسکات فورستال – نیز شد.

اپل اکنون تحت فشار است تا iOS 7 را بسیار قدرتمندتر از نسخه های پیشین

عرضه کند.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

آی فون 5S، ژوئن 2013

مانستر

و کلینتون معتقدند، آی فون 5S در س

مانستر

و کلینتون معتقدند، آی فون 5S در سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

اما دیگر گزارش ها حاکی از عرضه آن در ماه ژوئن هستند. باید بدانید، آی فون

های 4S و 5 در ماه سپتامبر عرضه شدند. صرف نظر از تاریخ عرضه این گوشی،

کاربران انتظار دارند دوربین و عمر باتری نسل بعدی آی فون بهبود بیابد.

احتمالا 5S از نظر قد و اندازه و صفحه نمایش مشابه آی فون 5 است اما

امکاناتی به آن اضافه می شود. اپل در هفته نخست عرضه آی فون 5 در ماه

سپتامبر، بیش از 5 میلیون نسخه از آن را فروخت.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

تلویزیون اپل، نوامبر سال 2013

منظور

از تلویزیون اپل، رسیور موجود این کمپانی به نام Apple TV نیست، منظور خود

تلویزیون است. پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، بیشتر کاربران و دوستداران

برند اپل می دانستند که در سال 2013 باید منتظر تلویزیون اپل باشند. تحلیل

گران در مورد این محصول اعتقاد دارند، تلویزیون اپل تا سال ها بدون برنامه

خواهد بود. مانستر و کلینتون پیش بینی می کنند، تلویزیون های اپل در

اندازه های 42 تا 55 اینچ و قیمت 1500 تا دو هزار دلار عرضه خواهند ش


:: موضوعات مرتبط: آموزش های تخصصی موبایل , سایر مقالات مربوط به موبایل , سایر , خواندنی ها ! , ,



مهمترین بازی ها در سال ۲۰۱۳
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1398
بازدید : 271
نویسنده : Alireza

در زیر با هم فهرستی از بازی های معروفی که در سال ۲۰۱۳ عرضه می شوند به ترتیب تاریخ انتشار با چند خط توضیح مرور خواهیم و در کل می توان سال ۲۰۱۳ را قوی ترین سال برای صنعت گیم نامید.

نکته : به طور قطع بازی هایی مثل Call of Duty و ASSASSINS CREED در سال ۲۰۱۳ هم عرضه خواهند شد ، ولی به علت این که هیچ گونه خبر خاصی از این بازی ها نیامده است در این لیست قرار نمی گیرند.

DmC

PS3, pc . Xbox 360
ناشر: Capcom
سازنده: Ninja Theory
تاریخ انتشار: January 15, 2013 

dmc devil may cry نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013

Capcom  در حالی فرنچاینز Devil May Cry را به سمت ریبوت کشانده است که آن ها وظیفه ساخت قسمت جدید را بر عهده ی یک سازنده ی غربی گذاشته اند. استدیوی Ninja Theory که بیش از دو عنوان خوب (Heavenly Sword, Enslaved) را در کارنامه خود دارد با DmC به معرفی دانته ی جدیدی خواهد پرداخت ، اما هنوز هم سعی کرده است تا این عنوان خیلی از ریشه های خود دور نشود. با این که دموی بازی در حال حاضر در PS3 و Xbox 360 موجود است ، ولی طرفداران همچنان برای این که این نسخه چگونه عمل خواهد کرد کنجکاو هستند و مدت زمان زیادی هم به پایان این انتظار نمانده است.

Sniper: Ghost Warrior 2

pc  ps3 . xbox 360

ناشر : City Interactive 

سازنده : City Interactive

تاریخ انتشار :  January 15, 2013

sniper ghost warrior 2 wide نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013

یک شلیک و یک کشته. این شعاری است که City Interactive در قسمت دوم Sniper: Ghost Warrior هم همچنان بر روی آن تاکید دارد. این عنوان دقیقا در تاریخی همزمان با DMC عرضه می شود و پیشرفت های بسیار زیادی را نسبت به قسمت اول داشته است ، که از قابل توجه ترین آن می توان به ساخته شدن بازی با موتور CryEngine 3 اشاره کرد. اگر بخواهیم مقایسه ای بین قسمت دوم و قسمت اول داشته باشیم ضرب المثل فیل و فنجان به وجود می آید ! محیط هایی با تنوع بالا ( از جمله شهرها ، کوه ها ، جنگل ها و..) بخش کوچی از پیشرفت های بازی می باشد. در این بازی کاملا باید به مانند واقعیت اصول یک تک تیرانداز حرفه ای را رعایت کنید. البته Ghost Warrior 2 ابتدا قرار بود در تابستان امسال عرضه شود اما تنها یک ماه مانده به زمان انتشار با تاخیری بسیار زیاد مواجه شد و حالا اندک زمانی دیگر شاهد تجربه این سبک پرطرفدار خواهیم بود.

Aliens: Colonial Marines

PS3, Xbox 360, Wii U ، pc
ناشر : SEGA
سازنده : Gearbox Software
تاریخ انتشار: February 19, 2013

AliensColonialMarines نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013

Aliens: Colonial Marines یکی از عناوینی است که سازنده بازی Gearbox مانور بسیاری بر روی آن به خصوص در بخش گرافیک بازی داده است ( به گونه ای که در اغلب تریلرهای بازی آن ها با نوشته ای گرافیک بازی را صد در صد IN GAME می دانند ). این عنوان اول شخص که گیم پلی جالب اکشن همراه با چاشنی ترس را دارد به نظر می رسد که بتواند خاطرات خوب اولین عناوین ساخته شده این سری را زنده کند. اگر کیفیت این بازی به مانند Borderlands 2 باشد ، پس قطعا طرفداران فیلم ها و بازی های Aliens روزهای خوشی را با تجربه ی این عنوان خواهند داشت.

Metal Gear Rising: Revengeance

PS3, Xbox 360, PC
ناشر: Konami
سازنده:  Platinum Games
تاریخ انتشار: February 19, 2013

111212025339 Metal Gear Rising Revengeance نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013

بالاخره  Raiden را قرار است در نقش اصلی عنوانی از سری Metal Gear ببینیم. این عنوان که تاخیرها  و حاشیه های زیادی هم داشت در نهایت  تا دو ماه دیگر شاهده عرضه آن خواهیم بود. با این که این عنوان نام Metal Gear را همراه خود دارد ، ولی کسی چندان توقع مخفی کاری بسیار را از  Revengeance ندارد ، عمده تمرکز بازی بر روی برش ها و صحنه های پر زد و خورد متمرکز شده است. امید می رود که Platinum Games از تجربیاتی که بر روی عنوان موفق Bayonneta داشته در Revengeance هم از همین موارد استفاده کند ، تا این عنوان بتواند در صف شلوغی بازی هایی که در ماه فوریه منتشر می شوند موفق عمل کند.

Dead Space 3

PS3, Xbox 360, PC
ناشر : EA
سازنده: Visceral Games
تاریخ انتشار : February 5, 2013

DeadSpace3 نگاهی به معروف ترین بازی های سال 2013


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



بررسی بازی Sleeping Dogs
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398
بازدید : 341
نویسنده : Alireza

بررسي بازي Sleeping Dogs

نام بازی : Sleeping Dogs
سازنده : United Front Games
ناشر : Square Enix
سبک : Open World
درجه سنی : + ۱۸
پلتفرم : PC , PS3 , Xbox 360

بررسي بازي Sleeping Dogs

داستان بازی
Wei Shen که متولد هنگ کنک و بزرگ شده ی ایالات متحده است پس از سال ها به زادگاهش برگشته تا در پی انتقام باشد . او که افسر پلیس بوده به محض ورود به هنگ کنک داوطلب نفوذ در باند بزرگ Sun On Yee می شود تا هم انتقامش را گرفته و هم آن را از درون نابود سازد . در این راه ابتدا از طریق یکی از دوستان قدیمی خود Jakie Mah که به عنوان یکی از اعضای این باند است وارد می شود و پس از انجام ماموریت های مختلف خود را به سطوح بالاتر می رساند . او با استفاده از راهنمایی های Thomas Pendrew که افسر مافوقش هست مراحل بازی را پشت سر میگذارد تا جایی که به رئیس این باند یعنی Uncle Po نزدیک و به یکی از افراد مورد اعتمادش تبدیل می شود .

بررسي بازي Sleeping Dogs

گیم پلی
بازی های Open World معمولا دارای گیم پلی متفاوت و بزرگ تری نسبت به سایر سبک ها می باشند که بیان کردن تمام نکات موجود در آن کاری دشوار است . به همین منظور به تعدادی از مسائل مهم موجود در آن می پردازیم .
در بازی Sleeping Dogs‌شاهد ۲ نوع ماموریت می باشیم که مانند دیگر عناوین به دو دسته ی ماموریت های اصلی و فرعی تقسیم بندی می شوند . ماموریت های اصلی هم در کل به دو گروه ماموریت های پلیسی و ماموریت های تبهکارانه تقسیم می شوند . از آن جایی که Wei به عنوان پلیس مخفی فعالیت می کند باید نظر هر دو گروه را به خود جلب کند و باید این دو حالت را به موازات یکدیگر به سرانجام برساند .
اما ماموریت های فرعی که تعدادشان واقعا زیاد هست شامل کمک به مردم ،‌ تعقیب و گریز ، باج گرفتن از تجار ، دزدیدن ماشین و … می باشند .
با انجام هریک از ماموریت ها Level شخصیت افزایش پیدا می کند که با افزایش هر درجه ی آن شاهد ارتقاء هایی در شخصیت خواهیم بود . این ارتقاء ها که شامل حرکات جدید رزمی و یا کنترل بهتر اتومبیل و دقت در تیراندازی می باشد در طول بازی تاثیر اندکی دارند چرا که بدون آن هم قابلیت انجام کارهای مختلف را خواهید داشت . البته با انجام ماموریت های فرعی چهره ی خود را بین مردم شهر محبوب تر خواهید کرد که با استفاده از این محبوبیت میتوانید در خرید از مغازه های بسیار زیادی که در شهر وجود دارد تخفیف بگیرید .

بررسي بازي Sleeping Dogs

ماموریت های بازی اکثرا با استفاده از حرکات رزمی و سلاح سرد به پیش می رود که یکی از دلایل جذاب بودن بازی هم می باشد . البته مراحل تعقیب و گریز ، جاسوسی و البته درگیری هایی با سلاح گرم هم باعث متنوع شدن مراحل شده و آن را از حالت یکنواخت بودن بیرون آورده است .
تعقیب و گریزهایی هم که با پای پیاده صورت میگیرد جذابت خاصی دارد طوری که با اسفاده از عناصر مختلف ورزش پارکور شاهد حرکات جالب و مهیجی در این قسمت می باشیم . این بخش شاید به خوبی حرکات Assassin’s Creed نباشد ولی در بین عناوین دیگر بسیار عالی کار کرده است .

نقشه ی بازی بسیار بزرگ و با جزئیات بالایی طراحی شده است . هنگ کنگ به قسمت های مختلف تقسیم شده که هریک دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد . قسمت هایی که مردم عادی زندگی میکنند دارای ساختمان ها و مغازه های معمولی و دستفروش های بسیار و حتی اتومبیل های ارزان قیمت تر می باشد ولی بالعکس در بخش دیگر شهر شاهد اتومبیل های اسپرت ، مناز ویلایی ، آسمان خراش های بلند و مغازه هایی بزرگ و مجلل می باشیم . قسمت هایی از شهر هم مانند بنادر و یا مناصق صنعتی شاهد کارگران و کامیون های باری هستیم .
در گوشه گوشه ی شهر شاهد معابدی کوچک هستیم که با رفتن و عبادت کردن در تعداد خاصی از آن ها میزان سلامتی Wei افزایش پیدا کرده و آپگرید می شود .

HUD بازی هم جمع و جور و کارآمد ساخته شده است . در گوشه ی سمت چپ شاهد یک نقشه ی کوچک که مغازه ها ، مراحل باصلی و فرعی بازی و … را می شود دیده می شود که کارآمدی خوبی درد . در کنار این نقشه ی کوچک میزان سلامتی و میزان Face XP هم قرار داده شده است . در صورت برداشتن سلاح سرد و یا اسلحه در سمت راست و بالای تصویر می توانید سلاح مورد نظرتان را ببینید .

بررسي بازي Sleeping Dogs

بهترین قسمت این بخش هم گوشی همراه Wei می باشد که در مقایسه با GTA IV کارایی بسیار بالاتری دارد . با استفاده از این گوشی می توانید با دوستانتان تماس بگیرید و یا به آن ها پیام دهید . گزارش های خود را بخوانید و حتی عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید .

کنترل در بازی هم از عناصر خوب آن به شمار می رود . حرکات رزمی را می توانید به راحتی انجام دهید و با استفاده از ترکیبی از دکمه ها حرکات جدید خلق کنید . می توانید با دفاع به موقع ، یک حرکت ماهرانه ی زیبا را انجام دهید و دشمن را از پای درآورید .
کنترل وسایل نقلیه هم خوب از کار درآمده که علت آن را می توان در حضور افرادی که از استودیوی EA Black Box به این بازی آمده اند دانست . کنترل وسایل نقلیه به صورت Arcade هست و جذابیت خوبی دارد . می توانید با یک حرکت سریع خود را به اتومبیل دیگر بزنید و او را از مسیر منحرف کنید . قابلیت تیر اندازی در حین رانندگی هم در بازی گنجانده شده است که البته به دلیل اینکه در اتومبیل Wei خود را از پنجره ماشین بیرون می آورد کنترل آن را هم تقریبا از دست می دهد . نکته جالب در این قسمت این است که در هنگام قرار گرفتن نشانه بر روی هدف مورد نظر شاهد صحنه آهسته شدن بازی می باشیم .
قابلیت پرش از روی اتومبیل به روی وسیله ی دیگر هم وجود دارد که باعث سرگرمی بیشتری در این بخش می شود . در بازی کنترل انواع مختلفی از قایق ها هم وجود دارد ولی شاهد هلی کوپتر و یا هواپیما در بازی نیستیم .
یکی از نکات خوب بازی هم نحوه رانندگی در خیابان های هنگ کنگ است . جهت حرکت اتومبیل ها در هنگ کنگ بر خلاف آمریکاست و باید از سمت چپ رانندگی کنید . این موضوع در ابتدای بازی کمی چالش برامگیز و مشکل است ولی بعد از مدتی کوتاه به آن عادت خواهید کرد .

پلیس هم مانند دیگر بازی های Open World در بازی حضور دارد و امنیت را به طور نسبی فراهم کرده است . نیروهای پلیس به صورت پیاده و سواره در شهر اقدام به گشت زنی می کنند که در صورت ایجاد خلاف در محدوده ی آن ها شاهد حضورشان خواهید بود .
اگر در هر صورتی پلیس به دنبال شما بیفتد کمی برایتان دردسر ایجاد خواهد کرد و نمی توانید به راحتی از دستشان فرار کنید و باید با استفاده از مهارت رانندگی خود و عبور از کوچه های تنگ و تغییر مسیر ، آن ها را گمراه کنید . در صورتیکه پیاده باشید و پلیس به سمتتان بیاید ، در هنگامی که می خواهد به شما دستبند بزند می توانید با یک حرکت زیبا دستبند را به دست خودش بزنید و از مهلکه فرار کنید .

استفاده از سلاح گرم هر چند که به دیگر عنواین مطرح در سبک خود نمی رسد اما با قابلیت های مختلف و کاربردی ، سعی در پوشیدن ضعف هایش دارد . در بازی سلاح گرم و اسلحه بسیار نایاب هست و حتی در شهر شاهد فروشگاه های اسلحه فروشی نمی باشیم . هدف گیری در بازی با برخی سلاح ها به صورت چالشی بزرگ پدیدار می شود که این مشکل در اکثر اسلحه ها رفع شده است . قابلیت کاورگیری هم در مراحل تیراندازی یک اصل به شمار می آید . در حالت کاور می توانید بدون بیرون آمدن از پوشش خود شروع به تیراندازی کنید و حتی در یک لحظه و با Slow Motion شدن تصویر می توانید از کاور بیرون بیایید و تمام دشمنان را از بین ببرید .
حتی می توانید با دست خالی به دشمن نزدیک شوید و در یک حرکت سریع دشمن را خلع سلاح کنید و سپس از او به عنوان سپر انسانی استفاده کنید و دیگر افراد را از بین ببرید .

بررسي بازي Sleeping Dogs

گرافیک
گرافیک بازی در شرایط خوبی قرار دارد . طراحی شهر هنگ کنگ با ظرافت خاصی انجام شده و دارای جزئیات خوبی می باشد . طراحی شخصیت های اصلی با کیفیت بهتری نسبت به شخصیت های فرعی و مردم شهر ساخته شده اند . وسایل نقلیه دارای ظاهر مناسب و فیزیک خوبی هستند . در تمام کوچه پس کوچه ها وسایلی قابل تعامل وجود دارند که می توانید از آن ها در درگیری ها استفاده کنید .
انیمیشن های موجود هم تنوع بسیار زیادی دارند . اکثر این انیمیشن ها که برای مبارزات طراحی شده اند ،‌مبارزات بازی را واقعا زیبا و جذاب می کنند .
فیزیک بازی هم در حد قابل قبولی قرار دارد . وضعیت های آب و هوایی هم به زیبایی اجرا می شوند و در هنگام بارش باران شاهد خیس شدن خیابان ، لباس وی و تغییر کلی شکل شهر می شویم به طوری که مردم به همراه چتر به بیرون می آیند . البته این بخش خالی از اشکال هم نیست . برخی از مراحل طوری طراحی شده اند که حتما باید در یک زمان خاص و یا در شرایط آب و هوایی خاص صورت بگیرند که کمی آزار دهنده است . مثلا اگر در ساعت ۱۲ ظهر به سراغ ماموریتی بروید که قرار است در ساعت ۸ شب و در هوای بارانی انجام شود شاهد تغییر ناگهانی وضعیت آب و هوایی خواهید بود .


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



چرا گیمرهای حرفه ای Call of Duty بازی نمی کنند؟
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1398
بازدید : 344
نویسنده : Alireza

 

بازی اول شخص تک تیرانداز Call of Duty: Black Ops در نوامبر سال 2010 منتشر شد و به سرعت لقب پرفروش ترین بازی سال آمریکا را به خود اختصاص داد. در عرض 6 هفته فروش این بازی به مرز 1 میلیارد دلار رسیده بود.

به نقل از خبرآنلاین؛ اما هرجقدر که آماتور ها عاشق این بازی هستند ، حرفه ای ها از آن دوری می کنند. چرا؟
روزانه میلیون ها کاربر به برای رقابت در مسابقات Call of Duty وارد سایت Activision Blizzard می شوند. اما بازیکنان حرفه ای به دنبال چیزی بیش از این هستند ، آنها در تورنومنت ها پولی بازی می کنند. از طرفی عرضه کنندگان ، ویژگی های جدیدی را به Black Ops دو اضافه کرده اند تا بتواند همچنان مخاطبین خود را نگه دارد.  از جمله اینکه ،هم اکنون بازیکنان می توانند بازی شان را از طریق یوتیوب به صورت زنده  از کنسول بازی خود برای هوادارانشان پخش کنند.
اما حرفه ای ها  یک مشکل  اساسی  با Call of Duty دارند . درست مثل چرخه ساعت، هر سال ،در دومین سه شنبه ماه نوامبر یک Call of Duty جدید وارد بازار می شود. هر کدام از نسخه های بازی نیز توسط توسعه دهندگان جدیدی طراحی شده اند. بنابراین هر سال ، میلیون ها بازیکن باید نسخه قدیمی خود را کنار گذاشته و پذیرای توده انبوهی از تغییرات شوند که در نسخه جدید وجود دارد.
همیشه هم اسلحه ها متفاوت  و فیزیک جهان پیچیده تر شده است، شاید این تغیرات برای یک بازیکن عادی، جالب و سرگرم کننده باشد اما برای یک بازیکن حرفه ای درست مانند یک کابوس و سناریوی وحشتناک است. مهمترین مسئله برای حرفه ای ها این است که بتوانند با یک بازی یکسان، با قوانین یکسان و برای سالها و سالها ، تمرین و بازی کنند تا بدین طریق بتوانند امتیازات خود را بالا ببرند.
تصور کنید قوانین لیگ بیسبال هر سال به طور کلی تغییر کند، هر بار از توپ های متفاوت استفاده شود و مانند اینها! به نظر شما چه پیش خواهد امد؟
حرفه ای ها به بازی های تک تیرانداز اول شخص خیلی علاقه دارند اما انها در تورنومنت های بزرگی ( مثل DreamHack سوئد، World Cyber Games کره و غیره)  که پای پول های کلان هم در آنها در میان است، شرکت می کنند و در این تورنومنت ها Counter-Strike بازی می شود. این بازی نیز هر سال به روز می شود اما در همه مسابقات ، بازیکنان با نسخه قدیمی 1.6 که در سال 2003 انتشار یافته است بازی می کنند.
Call of Duty: Black Ops II برای 4 پلت فرم پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ویندوز و نینتندو Wii U طراحی شده اما نکته منفی اینجاست که بازیکنان این بازی روی هر یک از این پلت فرم ها نمی توانند با بازیکنی از یک پلت فرم دیگر بازی کنند.
مثلا بازی Starcraft II، که توسط همان کمپانی Activision Blizzard تولید شده برای یک بازه زمانی طولانی مدت 11 ساله طراحی شده است. بنابراین حرفه ای ها می توانند از قبل این بازی به مدت یک دهه میلیون ها دلار پول به جیب بزنند.
شاید این قابلیت که بازیکنان بتوانند بازی خود را به صورت زنده از یوتیوب پخش کنند ایده جالبی باشد اما این راهکار همیشه به همین راحتی  سبب افزایش مخاطب نمی شود.
 این مسائل روی هم رفته سبب شده است تا حرفه ای ها در تورنومنت های جهانی بازی چندان علاقه ای به Call of Duty نداشته باشند. و حتی با وجود تغییرات مثبتی فراوانی که Black Ops II داشته باز هم پولهای خود خرج این بازی نکنند.


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



آشنایی با برترین لپ تاپ های جهان+عکس
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 437
نویسنده : Alireza

، لپ تاپ ها آغاز حرکتی در دنیای رایانه ها بودند که همانا " قابل حمل کردن کامپیوترها" بود. در سالهای اخیر شرکتهای کامیپتری در جهان همواره سعی کردند که با معرفی مدلهای کوچکتر و سبک تر از انواع لپ تاپ های مختلف در بازار فروش سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با برترین لپ تاپ های موجود در بازار آشنا کنیم.

مدل MacBook Air از شرکت Apple

شرکت " اپل " در طرح مک بوک توانایی های زیادی را عرضه کرده است. یک صفحه نمایشی 13 اینچی ، یک پردازنده کورای 5 از شرکت اینتل و سیتستم کارتهای حافظه دیجیتالی با ظرفیت های 128 یا 256 گیگابایتی به همراه یک DVD درایور به بازار عرضه شده است. مدل 11 اینچی این سیستم کامپیوتری نیز موجود است که با قیمت 850 پوند عرضه شده است. مدل 13 اینچی این سیستم به قیمت 1100 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Zenbook UX31 از شرکت Asus

یک اولترا بوک زیبا و توانا از شرکت ایسوز که با یک صفحه 13.3 اینچی و از یک پردازنده دو هسته ای کورای 7 از شرکت ایسوز استفاده می کند. این اولترا بوک که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کند بنا بر عقیده کارشناسان یکی از زیباترین و در عین حال تواناترین اولترابوکهای حاضر در بازار است که با قیمتی در حدود 1000 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل XPS 15 L502x از شرکت Dell

یک لپ تاپ زیبا و سبک از شرکت Dell که در ساخت آن از آلومنیوم نیز استفاده شده است. این سیستم در مقایسه با لپ تاپ " MacBook Pro " از شرکت اپل با همان اندازه قیمتی نصف دارد. این سیستم از یک پردازنده کورای 5 ، یک درایور مخصوص دیسکهای بلوری و یک صفحه نمایش 15 اینچ با کیفیت 1080 پیکسل و با قیمتی در حدود 610 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Chronos NP700Z5A از شرکت Samsung

شرکت سامسونگ قابلیت ها و توانایی های بسیاری را در این لپ تاپ گنجانده است. این لپ تاپ که تنها 24 میلی متر قطر دارد از یک پردازنده کورای 7 ، 8 گیگابایت رم ، 750 گیگ حافظه داخلی و یک کارت حافظه 8 گیگابایتی و یک صفحه 15.6 اینچی از جمله قابلیتهای این لپ تاپ است. این لپ تاپ به قیمت 900 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Envy 17 3D از شرکت HP

یک لپ تاپ مخصوص بازی و تماشای فیلم های سه بعدی که با بک درایور مخصوص دیسکهای بلوری و عینک 3 بعدی بهب بازار عرضه شده است. صفحه نمایش 17.3 اینچی با کیفیت HD از جمله مهمترین قابلیتهای این لپ تاپ است که با قیمت 1160 پوند به بازار عرضه شده است.

مدل Aspire S3 از شرکت Acer

یک اولترابوک نازک 13.3 اینچی که به نوعی در حال رقابت با لپ تاپ MacBook Air است. یک اولترا بوک با پردازنده کورای 7 ، 4 گیگابایت رم ، 250 گیگابایت حافظه داخلی و پورتهای مختلف مجهز شده است. طراحی زیبا و نازک از دیگر نقاط مثبت طراحی این اولترابوک است. این اولترابوک با قیمت 700 پوند به بازار عرضه خواهد شد.

مدل Vaio Z از شرکت Sony

یک بدنه نازک از لپ تاپ شرکت سونی که از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی ، پردازش گر کورای 5 و درایور بلوری استفاده می کند. این لپ تاپ که از یک کارت گرافیک مدل AMD HD6550M استفاده می کند با قیمتی در حدود 1710 دلار به بازار عرضه شده است.

مدل Series 9 900X3Aاز شرکت Samsung

یک لپ تاپ نازک به قطر 16.3 میلی متر از شرکت سامسونگ که از یک پردازنده کورای 5 از شرکت اینتل ، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه بهره می برد. این لپ تاپ با قیمت 1100 پوند به بازار عرضه شده است.


:: موضوعات مرتبط: برسی تخصصی گوشی های سال لپتاب2013 , بهترین لپتاب هاسال2013 , سایر , خواندنی ها ! , ,



طرز صحیح نشستن پشت میز کامپیوتر / ویدئو
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 554
نویسنده : Alireza

شما هنگام کار با کامپیوتر چگونه هستید ؟ آیا طرز صحیح نشستن پشت کامپیوتر را می دانید ؟ در صورتی که روزانه بیشتر از یک ساعت با کامپیوتر کار میکنید حتماً نحوه درست نشستن پشت میز را یاد بگیرید …

 

 

 

 

Flvدانلود با کیفیت بالا و فرمت flv |حجم : ۸ مگابایت

3gp دانلود با کیفیت پایین و فرمت ۳gp | حجم : ۴ مگابایت

-


:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر مقالات آموزشی , خواندنی ها ! , ,



» پنج ترفند ویندوز7
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 488
نویسنده : Alireza

» پنج ترفند ویندوز7

1- چک کردن اطمینان‌پذیری


قابلیت Reliability Monitor در ویندوز ویستا با عنوان The Reliability and Performance Monitor معرفی شد. اما ویندوز 7 آن را از Performance Monitor جدا کرده و در قسمت جدیدی در Action Center قرار داده‌است. برای دسترسی به این ابزار به مسیر Control Panel\System and Security\Action Center بروید. در این قسمت با انتخاب Reliability می‌توانید روی گزینه View reliability history کلیک کنید. در این قسمت می‌توانید با نموداری روزانه و هفتگی میزان اطمینان‌پذیری سیستم را بررسی کنید.






2- انتخاب پوشه‌های مختلف با استفاده از تیک زدن

راه مرسوم انتخاب کردن چند پوشه به‌طور همزمان درگ کردن یا استفاده از کلید Ctrl یا Shift است. اما راه دیگر استفاده از تیک زدن پوشه‌ها است (Check Box). برای فعال کردن امکان تیک زدن در ویندوز اکسپلورر از منوی Tools گزینه Folder Option را انتخاب کنید (یا با زدن دکمه Organize گزینه Folder and Search Options را انتخاب کنید). در تب View گزینه Use check boxes to select items را فعال کنید.






3- انتقال پنجره‌ها به نمایشگرهای مختلف

یکی از قابلیت‌های ویندوز 7 در سیستم‌هایی با چند نمایشگر امکان انتقال پنجره‌ها از یک نمایشگر به نمایشگر دیگر است. برای این کار کافی است از کلیدهای [Windows]+[Shift]+[Left] و [Windows]+[Shift]+[Right] برای انتقال پنجره‌ها به نمایشگر چپ و راست انتخاب کنيد.




4- تغییر نام همزمان فایل‌ها

در ویندوز 7 امکان تغییرنام فایل‌های مختلف به‌صورت همزمان وجود دارد. برای این کار کافی است پوشه‌ها یا فایل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلید F2 را فشاردهيد. به این ترتیب شماره‌ها به‌صورت خودکار به انتهای نام‌ها اضافه می‌شود.



5- وضع قوانین

اگر مجبور هستید کامپیوتر خود را با کابران دیگری به‌اشتراک بگذارید که نباید امکان نصب و دسترسی به برخی برنامه‌ها و سرویس‌ها را داشته باشند، می‌توانید از قابلیت AppLocker در ویندوز 7 استفاده کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید برای هر چیزی که متعلق به یک ناشر خاص، مثلاً مایکروسافت باشد، قوانینی تعیین کنید و اجازه دسترسی به آن برنامه‌ها و سرویس‌ها را به کاربران بدهید. برای این کار روی منوی Start کلیک، عبارت GPEDIT.MSC را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید. در ادامه به این مسیر Computer Configuration > Windows Settings > Security Settings > Application Control Policies > AppLocker بروید. در این قسمت می‌توانید در این باره به وضع قوانین بپردازید.



 


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



خوش آمد گویی صوتی ویندوز ۷ در هنگام ورود
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398
بازدید : 761
نویسنده : Alireza

ویندوز ۷ می‌تواند با پیام‌های صوتی به شما خوش آمد بگوید هنگامی که با نام کاربری خود وارد می‌شوید. بله شما می‌توانید پیغام‌های خوش آمد گویی را به سادگی و بدون استفاده از هیچ نرم افزاری بر روی سیستم خود تنظیم کنید. اولین باری که مراحل زیر را انجام بدهید کامپیوتر یک پیام صوتی شبیه به سلام به ویندوز ۷ خوش آمدید را در هنگام ورود می خواند.
شما می‌توانید این پیام را به دلخواه خود تغییر دهید.

ترفند برای شنیدن پیام خوش آمدید در هنگام ورود ب

۱٫کد زیر را کپی کنید و در notepad ویندوز پیست کنید.
Dim speaks, speech
speaks=”salam, be windows 7 khoshamadid”
Set speech=CreateObject(“sapi.spvoice”)
speech.Speak speaks
2 فایل را با پسوند vbs با نام دلخواهتان مثل  seda ذخیره کنید.
فایل آماده را می توانید دریافت کنید.
۳ به جای salam, be windows 7 khoshamadid متن دلخواه خود را وارد کنید. شما می‌توانید هر پیامی که دوست دارید بنویسید.
۴٫حال فایل ایجاد شده را به پوشه استارت آپ منتقل کنید.
محل فولدر startup در ویندوز ۷
C:\Users\%username\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\
در اینجا شما یک اسکرین شات و تصویری می‌بینید که فایل صدا در فولدر استارت آپ قرار گرفته است.

این ترفند بر روی تمامی نسخه های ویندوز ۷ کار می‌کند. مطمئن نیستم که این ترفند در ویندوز ویستا نیز کار می‌کند یا نه شما می‌توانید امتحان کنید و نتیجه را به ما منتقل کنید. این ترفند بر روی ویندوز xp سرویس پک ۱ کار نکرد ولی ویندوز xp سرویس پک ۳ را امتحان نکردم.
به هر حال شما می‌توانید با استفاده از این ترفند دوستان و خانواده خود را از اینکه کامپیوترتان حرف می‌زند تحت تأثیر قرار دهید.

..


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



تاریخ رسمی انتشار Medal of Honor Warfighter
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398
بازدید : 675
نویسنده : Alireza

تاریخ رسمی انتشار رسمی Medal of Honor Warfighter اعلام شد در حالی که نسخه بتای آن فقط برای ایکس باکس منتشر می شود.


طراح ارشد مدال اعلام کرد نسخه بتای بازی MOH:WF فقط برای ایکس باکس خواهد بود که در تاریخ ۵ اکتبر برای ایکس باکس منتشر می شود(نسخه بتا)
در نسخه ی بتای بازی می توان به ویژگی جدید حالت چند نفره بازی با نام جدید Hot Spot اشاره کرد که در آن بازیکنان حمله و دفاع به صورت تصادفی در نقشه انتخاب خواهند شد.

نقشه بتای بازی در ورزشگاه سارایوو در بوسنی است.
کسانی که نسخه بتا را دانلود کنند میتوانند به مدت ۶۰ دقیقه بازی را تست کنند.
بازی Medal of Honor: War fighter در ۲۳ اکتبر به صورت رسمی باری PS3، Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد.

:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



بازدید : 559
نویسنده : Alireza

چگونه ویندوز ۷ را نصب و از روی فلش درایو اجرا کنیم

سیستم عامل  ویندوز ۷ تا امروز یکی از بهترین سیستم عامل‌هایی بوده است که توسط مایکروسافت انتشار داده شده است.اگر شما از ویندوز ۷ روی سیستمتان استفاده می‌کنید و می‌خواهید که ویندوز ۷ را با خود حمل کنید تا بتوانید از آن بر روی لپ‌تاپ دوستتان و یا کامپیوتر شخصی که بر روی آن ویندوز ۷ نصب نشده است استفاده نمایید، در این مقاله و آموزش قصد داریم تا یک نسخه قابل حمل از ویندوز سون مایکروسافت که قابلیت جابجایی توسط فلش درایوهای USB را داشته باشد ایجاد کنیم.

 

مواد لازم برای ایجاد ویندوز ۷ پرتابل

۱٫فلش درایو با فضای خالی بیش از ۶ گیگابایت
۲٫دی وی دی یا فایل نصبی ویندوز ۷ مایکروسافت (هر نسخه ای به دلخواه شما)
۳٫ VirtualBox پرتابل یا قابل حمل ( اگر به اینترنت دسترسی دارید می‌توانید  این نرم افزار را به صورت رایگان دریافت نمایید.)

مراحل ایجاد ویندوز ۷ پرتابل بر روی فلش درایو USB

1.نسخه پرتابل VirtualBox را ازاینجا دریافت و نصب نمایید. برای نصب شما نیاز دارید تا فایل زیپ دانلود شده را در داخل درایو USB  قرار داده و در همانجا از حالت فشرده خارج نمایید وسپس بر روی فایل نصبی (EXE) کلیک کنید تا VirtualBox پرتابل نصب شود.
۲٫حال شما VirtualBox را به صورت نصب شده دارید، در ادامه یک ماشین مجازی جدید با راه اندازی VirtualBox ایجاد کنید.
۳٫در ماشین مجازی جدید شما نیاز دارید تا ماشین را به عنوان ویندوز۷ انتخاب یا نام‌گذاری کنید. سپس رم را ۱۰۲۴MB و فضای ذخیره سازی راحدود ۲۰GB انتخاب کنید.
۴٫حال شما باید مکان فایل نصبی ویندوز سون (دی وی دی یا فایل ست آپ(setup) را که بر روی کامپیوتر ذخیره کرده اید) را آدرس دهی کنید. VirtualBox شروع به نصب ویندوز ۷ بر روی USB  درایو می‌کند.
۵٫زمانی که عملیات نصب ویندوز ۷ کامل شد، شما می‌توانید USB درایو را به صورت امن از کامپیوتر جدا کنید. اکنون تنها کافی است تا USB فلش درایوتان را به هر کامپیوتری که دوست دارید متصل کنید و ویندوز ۷ را بر روی آن اجرا کنید.
برای استفاده ساده پیشنهاد می‌کنم تا از Windows 7،نسخه Home Basic یا Home Premium edition استفاده کنید.
از قابلیت حمل و پرتابل بودن سیستم عامل ویندوز ۷ لذت ببرید و با استفاده از آن بر روی سیستم‌های قدیمی xp و یا لپ‌تاپ‌های ویستا دوستانتان را شگفت زده کنید.
به هر حال قابلیت حمل ویندوز سون به شما کمک میکندد تا به برنامه های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید البته در صورتی که قبلا آن‌ها را بر روی فلش درایو USBتان نصب کرده باشید.
موفق باشید


:: موضوعات مرتبط: سایر , سایر مقالات آموزشی , خواندنی ها ! , ,



بازدید : 654
نویسنده : Alireza

 
گوگل در سال 2013 نیز به سنت هر ساله، کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O خود را در سانفرانسیسکو و این بار کمی زودتر برگزار خواهد کرد. تاریخ این همایش 25 تا 27 اردیبهشت 1392 تعیین شده که شاید برای جبران کنفرانس لغو شده قبلی (به خاطر طوفان سندی) باشد. 

 


Google I/O معمولاً طی چند روز برگزار می شود و گوگل از آن برای رونمایی از سخت افزار و نرم افزار های جدید خود استفاده می کند. حتماً به خاطر دارید که درکنفرانس قبلیتبلت نکسوس 7 به همراه اندروید 4.1 معرفی شد، بنابراین شاید منطقی باشد که منتظر رونمایی از نکسوس 7 دوم و اندروید 5 در کنفرانس بعدی باشیم. 

ابتدا اندروید 5؛ می دانیم که نسخه بعدی اندروید، پای لیمو ترش به احتمال زیاد در Google I/O سال 2013 رونمایی خواهد شد. شایعات قبلی نیز خبر از تست آن بر روی تلفی از سونیمی دادند (البته ایکس فونموترولا نیز هست ولی به احتمال زیاد، ایکس فون در قالب برند نکسوس عرضه نخواهد شد.) اما یکی از احتمالات هم معرفی اندروید 5 همراه با با نکسوس 7 جدید است. 

و اما تبلت جدید؛ گفته می شود که گوگل با همکاری ایسوس در حال توسعه نسل دوم نکسوس 7 است. کارخانه دسر سازی اندروید به همراه کمپانی موفق ایسوس دارند نسخه ای باریک تر را برای نسل دوم این تبلت بسیار موفق آماده می کنند. قرار است فناوری LCD متعلق به ایسوس که در نکسوس 7 اول به کار رفته بود، با نسل جدید نمایشگرهای لمسی یعنی GFF (مخفف glass-film-film) که کمپانی چینی O-Film می سازد، جایگزین شود، البته اگر خطوط تولید به موقع آماده شوند. 

این تغییر فناوری به کاهش هزینه ها نیز کمک خواهد کرد و انتظار می رود که دستگاه جدید با قیمتی بین 129 تا 149 دلار ارائه شود، هر چند قیمت 99 دلار هم بر سر زبان ها هست اما به راستی بیش از حد عالی است که بخواهد واقعیت پیدا کند. تکنولوژی GFF علاوه بر کاهش هزینه کمک خواهد کرد تا مشکلات نمایشگر نسل اول این محصول نیز رفع شود که از آنها می توان به شبح تصویر (باقی ماندن شبح تصویر قبلی بر روی تصویر جدید) و کنتراست نه چندان خوب اشاره کرد. 

 

ایسوس در ماه های گذشته به کرات "ساخت نکسوس 7 با قیمت 99 دلار" را تکذیب کرده. اما به هر حال حتی با شرط حفظ قیمت قبلی یا کاهش در حد 25 یا 50 دلار، باز هم نکسوس 7 جدید که باریک تر و سبک تر از نسل قبلی خواهد بود، تقاضای بسیار خوبی خواهد داشت. شما موافق نیستید؟  

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر , خواندنی ها ! , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد