پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2927
نویسنده : Alireza

 

 

توسط نرم افزار Auto PowerOn and ShutDown میتوانید خاموش یا روشن شدن کامپیوتر خود را زمان بندی کنید. تا اگر پای کامپیوتر نبودید سیستم به صورت اتوماتیک و سر ساعت یا روز مشخصی خاموش یا روشن شود.

 

این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه، هفتگی، و ماهانه را نیز دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر روز آن را تنظیم کنید. یعنی فقط یک بار تنظیمات مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و آن را ذخیره میکنید. سپس این نرم افزار عملیات مورد نظر را طبق زمان بندی در کامپیوتر شما انجام میدهد.

 

علاوه بر خاموش و روشن کردن، کارهایی مثل Standby, Hibernate, Logoff نیز توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک قابل انجام است.



 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر، دانلود نرم افزار، نرم افزار خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر، نرم افزار خاموش شدن خودکار کامپیوتر، نرم افزار Shutdown اتوماتیک، نرم افزار شات دان اتوماتیک، نرم افزار شات دان، نرم افزار شات داون، دانلود نرم افزار خاموش شدن خودکار رایانه، دانلود نرم افزار خاموش کننده کامپیوتر، برنامه خاموش شدن خودکار کامپیوتر، نرم افزار اتو شات دان، دانلود نرم افزار اتو شات داون، نرم افزار روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر، دانلود نرم افزار روشن کردن خودکار کامپیوتر، نرم افزار زمان بندی برای روشن یا خاموش شدن خودکار سیستم، دانلود Auto PowerOn and ShutDown، ,



بازدید : 488
نویسنده : Alireza

 

 

پک نرم افزاری Uniblue PowerSuite مجموعه کامل از ابزارهای مفید در جهت سرعت بخشیدن به سیستم , پاکسازی و بهینه سازی رجیستری و آپدیت درایورهای سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید تمامی بخش های رجیستری را مورد اسکن قرار دهید و در صورت وجود هرگونه مشکل و فایلهای اضافی آنها را حذف و رجیستری را تمیز کنید. این برنامه قدرتمند می توانید کلیدهای موجود در رجیستری را که بر اثر نصب برنامه های مختلف تغییر کرده است را به حالت پیش فرض در آورید. این برنامه قدرتمند با استفاده از متدهای پیشرفته باعث می شود فضای بیشتری از هارد دیسک و رم شما آزاد گردد و تمامی پروسه های در حال اجرای کامپیوتر سریعتر انجام شود و سرعت سیستم چندین برابر افزایش یابد. همچنین توسط این برنامه می توانید درایورهای سیستم خود را اسکن کنید و در صورتی که درایور جدید عرضه شده است اقدام به دانلود آن کنید و از جدیدترین درایورها بهره مند شوید. brz دانلود این نرم افزار بی نظیر را به کلیه کاربران ویندوز توصیه می کند.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 566
نویسنده : Alireza

 

 

 

با نرم افزار Room Arranger می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان، خانه، نقشه باغ و... پرداخته و دکوراسیون لوازم موجود را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید ابتدا به صورت مجازی همه چیز را شبیه سازی کرده و حرکت دهید تا چیدمان دلخواه خود برسید و نیاز به جا به جایی های اضافی اشیاء سنگین، برای تعیین دکوراسیون دلخواه نخواهید داشت. با Room Arranger بدون این که نیازی به کشیدن نقشه اتاق روی کاغذ داشته باشید، می توانید آپارتمان خود بارها و بارها و با دکوراسیون های متفاوت را طراحی کنید. البته Room Arranger فقط برای طراحی اتاق و آپارتمان نیست بلکه در جاهای دیگری مثل معماری باغ، توسعه و تعمیر خانه نیز کاربرد دارد.brz دانلود و استفاده از این نرم افزار را به دوستانی که به دنبال ایده های جدید در تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود هستند پیشنهاد می کند.دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , گالری گرافیک و پلاگین , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 514
نویسنده : Alireza

 

 

نرم افزار VirtualBox ، یک کامپیوتر کامل را در محیط ویندوز شما شبیه سازی میکند. که میتوانید در آن چندین سیستم عامل نصب کنید (ویندوز، لینوکس یا مکینتاش). سپس میتوانید هر نرم افزار دلخواهی را در آن نصب و اجرا کنید. VirtualBox یک محیط کاملا جداگانه و مجزا از ویندوز شما دارد و هر اتفاقی که در آن بیفتند، کاملا مجازی و نرم افزاری است. یعنی تداخل یا اشکالی برای ویندوز یا کامپیوتر اصلی شما ایجاد نخواهد کرد.

 

رقبای اصلی VirtualBox ، نرم افزارهای VMware و Virtual PC هستند.

 

در این مطلب، میتوانید جدیدترین نسخه از نرم افزار VirtualBox را دانلود کنید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



نرم افزار KGB Archiver
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1398
بازدید : 394
نویسنده : Alireza

نرم افزار فشرده سازي KGB Archiver  به همراه كرك مي باشد


 

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , ,



بازدید : 489
نویسنده : Alireza

دانلود نرم افزار فیلم برداری از صفحه بازی ها - Mirillis Action! 1.9

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

اما نرم افزار Mirillis Action مخصوص فیلم برداری از محیط بازی های درحال اجرا میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم هایی با کیفیت از صحنه های دلخواه در حین بازی تهیه کنید.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از ویدیوهای در حال اجرا در کامپیوتر خود فیلم برداری کنید. عملی که از بیشتر نرم افزارهای مشابه ساخته نیست !

 

 

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 483
نویسنده : Alireza

آنتی ویروس Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه مخصوص توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد.

 

avast Antivirus linux آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس

 

 

 

password آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکسرمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس لینک دانلود – 27.8 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , بخش لینوکس , ,



بازدید : 523
نویسنده : Alireza

Nero 12 platinum قدرتمندترین نرم افزار رایت و ابزار مالتی مدیا Nero 12 Platinum 12.0.02000

 

 

Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ،

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nero 12 Platinum 12.0.02000:

- پشتیبانی کامل از فرمت های AVCHD 2.0 50/60P 

- بهینه شدن پلیر برای پخش در اسکرین های واید 16:10 & 16:9

- پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری و بلو-ری و HD و سه بعدی

- قابلیت پلیر برای تثبیت فیلم های لرزان از گوشی های موبایل و دوربین های دستی

- تبدیل فیلم های آنالوگ به دیجیتال

- ایمپورت کردن فیلم ها از داخل دوربین های hd و AVCHD 

- ریپ کردن لوح های فشرده بلو-ری به فرمت عادی

- تبدیل فیلم های سه بعدی بلو-ری به ویدیوهای دو بعدی

- تبدیل فرمت ویدیوها و صوت ها به فرمت های دیگر

- برش ، چسباندن و کاهش حجم فیلم ها و صوت ها

- پشتیبانی از دستگاه های  iPad, iPhone, iPad و فرمت های خاص آنها

- پشتیبانی از گوشی های هوشمند و گوشی های آندروید

- ساخت دیسک های bootable و اتوران دار

- رایت لوح های فشرده قفل دار 

- رایت لوح های فشرده مختلف ویدیویی و صوتی و بلو-ری

- بک آپ گرفتن از فایل ها و فولدرها به صورت کلی یا زمانبندی شده و مشخص شده

- بک آپ گرفتن از ویندوز و سیستم عامل

- بک آپ گرفتن فقط از ویدیوها و صوت ها

- امکان ویرایش تصاویر، موزیک ها و فیلم ها

- به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ۸ و نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت

- و…

 

 

password قدرتمندترین نرم افزار رایت و ابزار مالتی مدیا Nero 12 Platinum 12.0.02000 رمز فایل: www.downloadha.com

download قدرتمندترین نرم افزار رایت و ابزار مالتی مدیا Nero 12 Platinum 12.0.02000  لینک دانلود – 324 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , دیسک , ابزار رایت , ,



بازدید : 627
نویسنده : Alireza

 









اگر پسورد فایلهای Rar خود را فراموش کرده اید نرم افزار RAR Password Cracker آخرین امید شما خواهد بود.تست های صورت گرفته توسط ما نشان داد این برنامه برای یافتن یک پسورد سه حرفی بیش از یک ساعت به جستجو پرداخت که شاید مدت زمان زیادی باشد اما با توجه به اینکه RAR Password Cracker هنگام اجرا مقدار بسیار جزئی از حافظه کامپیوتر را اشتغال می کند می توانید بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، آنرا برای مدت زمان طولانی فعال نگاه دارید تا به جستجوی پسورد فایل Rar اقدام کند.
این نرم افزار دارای یک محیط ظاهری کاربرپسند و بسیار راحت است. در هنگام اجرا نرم افزار پیش بینی می کند که چه مدت زمان لازم است تا پسورد فایل Rar شکسته شود. ضمن آنکه همیشه می توانید با کلیک بر روی آیکون کوچک شده ی برنامه، مقدار زمان باقی مانده را مشاهده کنید.
در صورتیکه پس از زمان مشخصی نرم افزار نتوانست پسورد فایل Rar را تشخیص دهد و شما نیازمند خاموش کردن سیستم خود بودید، این برنامه می تواند در راه اندازی بعدی ویندوز مجددآ جستجوی خود را از همان مقدار قبلی ادامه دهد.
ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 618
نویسنده : Alireza


یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توان در زمینه فشرده سازی از آن یاد کرد نرم افزار Winzip است. نرم افزاری بسیار قدیمی که هرچند از زمان ارائه اولین نسخه ی آن مدت بسیار طولانی است که می گذرد اما با قابلیت های فراوانی که با ارائه هر نسخه به کاربر هدیه نموده توانسته سال های سال خود را جز بهترین ها در زمینه فشرده سازی مطرح کند. به طور کلی فرمت Zip که امروزه در اینترنت و بسیاری از موارد دیگر از آن استفاده می شود با همین ابزار شناخته می شود ؛ اما برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی زیادی به Winzip ندارند توضیحاتی ارائه می دهیم ، نرم افزار Winzip ابزاریست که توانایی مدیریت و فشرده سازی فایل ها را دارد ، این ابزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف در فشرده سازی فایل ها توانسته با گذشت چندین سال به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود ؛ فشرده سازی با جدیدترین متدها که باعث کاهش حجم فایل ها می شود و البته برگرداندن به حالت اول که با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد جز مهم ترین خصوصیاتی بوده اند که در طی این چند سال به وضوح در این ابزار مشاهده شده اند.
Winzip که مدتی پیش توسط شرکت بزرگ و قدرتمند Corel خریداری شد با ارائه نسخه ای جدید سعی دارد تا اصلی ترین رقیب خود یعنی WinRAR را کنار زده و باز هم خود را در صدر بهترین نرم افزار فشرده ساز ببیند. در نسخه ی جدید قابلیت های بسیار جالبی دیده می شود که بسیار فراتر از یک نرم افزار فشرده ساز ساده است ، امکان رایت انواع سی دی و دی وی دی ، آپلود مستقیم برروی سرورهای FTP که برای مدیران وب سایت ها می تواند بهترین خبر باشد ، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا خودکار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج از جمله Zip و RAR که در محیط اینترنت و دانلود فایل ها بسیار کاربرد دارد ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها به شکل های مختلف آنلاین و آفلاین ، قابلیت ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد برروی فایل های فشرده و امکان بسیار دیگر اشاره نمود. یکی از مهم ترین تفاوت های WinRAR و WinZip در طراحی واسط کاربری است که انصافا WinZip بسیار جذاب تر و البته کارآمدتر است همین عامل می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که کاربران به استفاده از WinZip ترغیب شوند.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro v15.5.9510 Final:
- سرعت بسیار بالا در فشرده سازی
- سرعت بالا در Unzip کردن
- محیط کاربری جذاب اما ساده و کارآمد
- اضافه شدن قابلیت های جدید برای فشرده سازی تصاویر
- مدیریت آسان فایل های فشرده
- پشتیبانی از فرمت بسیار رایج RAR
- به اشتراک گذاری فایل های فشرده
- پشتیبانی از متدهای جدید فشرده سازی
- سازگاری با انواع فرمت های مختلف در زمینه فشرده سازی
- امکان رایت مستقیم برروی سی دی و دی وی دی
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا اتوماتیک
- ایمن سازی از طریق پسورد گذاری برروی فایل ها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


قابلیت هایی که در نسخه جدید و Pro وجود دارد:

- کاهش حجم تصاویر بین 20 تا 25 درصد

 

- ارسال فایل ها از طریق ایمیل به فایل های فشرده دیگر

 

-فشرده سازی تصاویر به صورت همزمان از دوربین های دیجیتالی

 

- پشتیبانی و Unzip کردن فرمت های 7Z, IMG, و ISO

 

- قابلیت پسورد گذاری بر روی فایل ها

 

- قابلیت ارسال به سرور های FTP از طریق فایل های فشرده به یکدیگر

 

- مدیریت آسان تر فایل های فشرده

 

- و ...

 

 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 22.4 مگابایت |

  پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , ,



بازدید : 571
نویسنده : Alireza

 






















در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 دانلود رایگان 32 بیتی با لینک مستقیم -  1.35 مگابایت |

 دانلود رایگان 64 بیتی با لینک مستقیم -  1.45 مگابایت

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com


 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , ,



بازدید : 552
نویسنده : Alireza

 
















امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. ادامه مطلب دانلود کنید

 




:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 603
نویسنده : Alireza

 

Speed Install نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن از آخرین نسخه های نرم افزار های نصب شده در سیستم خود مطلع شوید و آن ها را نصب کنید پس از نصب Speed Install ، این برنامه به صورت خودکار به تعیین ورژن فعلی، زبان و bitness سیستم عامل می پردازد تا به Speed Install اجازه دانلود و نصب ورژن جدید نرم افزارهای ضروری را بدهد.

 

Speed Install دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل

 

 

 

password دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل لینک دانلود – 6.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , بهینه سازی ویندوز , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



تعمیر فایلهای زیپ شده با Rar Repair Tool4.0
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 636
نویسنده : Alireza
 
01

قابلیت فشرده سازی برای ذخیره سازی داده ها و انتقال فایلها در محیط های مختلف از جمله اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند اما برخی اوقات مشکل خرابی فایل ها گریبان گیر کاربران می شود که می توان توسط ابزار RAR Repair این کاستی را هم برطرف کرد. موارد زیادی می تواند موجب آسیب یک فایل شود، از جمله دانلود ناقص و یا اشتباه یک فایل از اینترنت، کپی بد یک فایل، پیدا شدن بد سکتور در هارد، خش دار شدن CD یا DVD حاوی فایل فشرده، ریکاوری ناقص و … این موارد باعث آسیب ساختار فیزیکی فایلها خواهد شد و شما زمان گشودن آن با پیام “Cannot open file: it does not appear to be a valid archive”. مواجه خواهید شد و دیگر قادر به استفاده حتی از فایل های سالم داخل آرشیو هم نخواهید بود ولی نرم افزار RAR Repair Tool 4.0 با موتور قدرتمند داخلی خود و همچنین الگوریتم های خاص و حرفه ای خود به صورت خودکار به ترمیم اینگونه فایل ها می پردازد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rar Repair Tool :
- قابلیت بازگردانی تمامی نسخه فایل های Rar و Sfx
- توانایی تعمیر فایل های rar با هر حجمی ( ۴ گیگ به بالا !)
- موتور بازگردانی بسیار قدرتمند
- فرآیند ترمیم کاملا خودکار
- پشتیبانی از Drag & Drop
- دارای واسطی کاربر پسند
- حجم کم برنامه


 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 618
نویسنده : Alireza
 
WinRAR

برنامه (WinRAR 4.20 Beta 2 ) نرم افزار مدیریت آرشیوهای فایلهای RAR برای سیستم عاملهای Win32, Linux, Mac می باشد که این امکان را برای شما فراهم می اورد تا بتوانید تا محتوای مورد نظر خودرا ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر ازآنچه فایلهای زیپ می توانند، فشرده نمایید. WinRAR ابزار فشرده سازی قدرتمندی است با عملکردهای اضافی سازگارشده متنوع که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ازاطلاعات خود پشتیبان گرفته، اندازه ضمیمه های ایمیل را کاهش داده، فایلهای RAR‌،ZIP وسایر فایلهای دانلودی از اینترنت را ازحالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت فایل RAR و ZIP ایجاد نمایید. با داشتن قابلیت آرشیوهای کوچکتر ، این نرم افزار اغلب سریعتر از دیگر رقبا در این زمینه و یک قدم جلوتر از آنان می باشد. این ویژگی نرم افزاردر فضای دیسک شما و هزینه های انتقال و زمان کار صرفه جویی می نماید. WinRAR برای فایلهای چند رسانه ای گزینه ای ایده آل می باشد، ودارای الگوریتم ویژه فشرده سازی فایلهای مالتی مدیا و اجرایی و کتابخانه های اشیا بسیار کار آمد می باشد.

بخشی از قابلیتهای کلیدی نرم افزار WinRAR 4.20 Beta 2 :

- سرعت بالای فشرده سازی فایلهای مختلف
- صرفه جویی در فضای دیسک و هزینه های انتقال* پشتیبانی کامل از آرشیوهای زیپ و RAR وقابلیت خارج کردن از حالت فشرده آرشیوهای فرمتهای CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z
- بهره گیری از واسطی گرافیکی فعال با استفاده از موس و منوها وهمچنین خط فرمان
- ساده تر بودن Wizard‌برنامه از سایر نرم افزارهای مشابه
- استفاده از استاندارد قدرتمند رمزگذاری AES با بهره گیری از کلید ۱۲۸ بیتی
- پشتیبانی از فایلهای و آرشیوها با اندازه ای تا ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت
- قابلیت ایجاد آرشیوهای با قابلیت استخراج خودکار و آرشیوهای چندین قسمته
- بازیابی رکورد و قسمتهای مختلف این امکان را می دهد تا حتی آرشیوهای صدمه دیده فیزیک را دوباره سازی نمایی
- پشتیبانی از آرشیوهای با محتوای فایلهایی با نامهای فرمت UTF-8

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , فشرده سازی , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد