پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویندوز 8 آمد
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 299
نویسنده : Alireza

 

http://hamkaran.biz/images/win8%20(12).jpg

وینــدوز 8 آمــد !

انتظارها به پایان رسید !!!

یک سورپرایز ویژه و باور نکردنی

Microsoft Windows 8

شاهـکار جدیـد و رویـایی مایـکروسافت


http://hamkaran.biz/images/hwin8.gif

 

خودتان را برای ارتقاء بزرگ به سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید



http://hamkaran.biz/images/win8%20(1).jpg

http://hamkaran.biz/images/win8%20(2).jpg

 

پس از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند. 

ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.

گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.

ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.

ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , خواندنی ها ! , ,



فروش ویژه ساعت LED دیزل - Diese
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 400
نویسنده : Alireza


 

 

ساعت LED دیزل ارائه ای مدرن و بی نظیر از کمپانی محبوب دیزل. نهایت زیبایی و ظرافت در کنار کیفیتی استثنایی و ماندگار. با بسته بندی اورجینال و شکیل برای اولین بار در ایران همراه با یک سال گارانتی تعویض.
ساعت LED دیزل جدیدترین عرضه کمپانی محبوب دیزل می باشد. این ساعت که با شکل و شمایلی متفاوت نسبت به سایر ساعت های موجود در بازار عرضه شده است در مدت زمان بسیار کوتاه توانست رکورد فروش بی نظیری را در دنیا رقم بزند. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما دکمه آن را فشار دهید ساعت و تقویم برای شما نمایش داده خواهند شد. به جرات می توان گفت این ساعت یکی از شیک ترین ساعت های عرضه شده تا کنون می باشد که در کنار ظرافت و زیبایی خیره کننده آن از کیفیت بی نظیر آن هم نباید گذشت. ساعت LED دیزل در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 44000 تومان

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



بازدید : 473
نویسنده : Alireza

 

v

 

ساعت کاسیو ef 524

 

این ساعت زیبا در دو رنگ صفحه مشکی و صفحه سفيد ارائه می شود

 فروش ویژه ساعت کاسیو طرح ادیفایس  با کیفیت بسیار بالا در یک حراجی فوق العاده! با 60 درصد تخفیف ویژه به مدت محدود وشما کاربر گرامی مبتوانید با کلیک بر روی لینک خرید پستی و پر کردن آن این محصول فوق العاده کاربردی را به جای 90000 تومان فقط و فقط با 39000 تومان ( زیر قیمت خرید و کل بازار و اینترنت )

ساعت زیبای کاسیو با طرحی بسیار زیبا و شکیل , بسيار مستحكم و شكيل با طرحي كاملا اس‍‍پورت و ورزشي , شیشه ضد خش و وزن 185گرم با بند استیل!

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تلفن دفتر پشتیبانی : 05117670902
قیمت: فقط 39,000 تومان به همراه جعبه شیک با بیش از 60 درصد تخفیف ویژه به تعداد محدود

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



گیم تکن
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 668
نویسنده : Alireza

 

گیم زیبای تکن دریک DVD

قیمت 3500تومان


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



گیم فرار از زندان
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 718
نویسنده : Alireza

 

 گیم بسیار زیبای فراراززندان

یکDVD

قیمت 4000 تومان

 

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



گیم اتومبیل رالی
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 589
نویسنده : Alireza

 

گیم اتومبیل رالی

اتومبیل رانی در نمای خیابانهای واقعی

با محیط وگرافیکی فوق العاده بالا وطبیعی

یکDVD

قیمت 3000 تومان 

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



گیم ترمیناتور
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 555
نویسنده : Alireza

 


TERMINATOR SALVATION

گیم ترمیناتور

دو DVD

قیمت 4000 تومان

 

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



فروشگاه
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 793
نویسنده : Alireza
 ساعت شانل پرنسس

ساعت مچی دخترانه شانل مدل پرنسس مدل برگـزیده سـال ۲۰۱۱ کمـپـانی شانـل در رنــگ هــای مــتــنـوع و زیــبــا (۵ رنگ) بـهترین مدل ویــژه افـراد خـوش سـلـیـقـه یـک سـاعـت فـوق الـعـاده شـیـک و جـدید کـه جـذابـیـت شـما را چـندین برابر می کند


قیمت : 11,000 تومان

» ساعت مخصوص شنا ساعت مخصوص شنا

ساعت مخصوص شنا ساعت ضد آب اورجینال مخصوص شنا پدیده ای نادر در عرضه تکنولوژی ۲۰ هزار فرسنگ زیر دریاها ساعت اسپورت شنا این ساعت طوری طراحی شده است که : شما آن را هم به عنوان ساعت شنا و هم به عنوان دست بند اسپورت می توانید استفاده کنید . ساعت اسپورت شنا ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند سبک و مناسب برای مسابقات شنا با قیمتی بسیار مناسب این ساعت یا دست بند به علت وزن کم خود و کاربردی که دارد


قیمت : 6,500 تومان

 ساعت استورم (STORM)

صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمـانی کــه شـمـا دکـمـه آن را لـمـس کـنـیـد تمام چراغ های ساعت با یک رقص نور خارق الـعاده روشن شـده و ساعت برای شما نمایش داده خواهد شد که مطمئنا دیگران را حیرت زده خواهد کـرد. از دیـگـر خـصـوصیـات ایـن سـاعـت دارا بودن تـقـویم مـی بـاشد. همچنین بند این ساعت تمام اسـتیـل بوده و دارای یک سال گارانتی تعویض می باشد.


قیمت : 28,000 تومان

 

:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



فروشگاه
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 737
نویسنده : Alireza
 پکیج آندروید ماکسیمم 2013

- بیش از 200 بازی زیبا و جدید گوشی های اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی - بیش از 200 نرم افزار کاربردی ارزشمند اندروید، کاملا تست شده و قابل نصب همراه با توضیح فارسی - بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه (رینگتون) اندروید - بیش از 1000 تم، ویجت، لانچر و پس زمینه جدید ثابت و متجرک اندروید - کاربردی ترین رام ها و آپدیت های اندروید + آموزش استفاده - کاملا تست شده و همراه آموزش نصب و استفاده از نرم افزارها و بازی ها - همراه با توضیحات فارسی تمام نرم افزار ها و بازی های مجموعه در محیط اتوران - همراه با کتابچه راهنمای فارسی توضیح فارسی تمام محتویات مجموعه و ...


قیمت : 12,900 تومان

 مجموعه عظیم آیفون

مجموعه عظیم آیفون - iPhone 2012 مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آیفون، آیپد و آیپاد عرضه شده در سال 2012 اگر یکی از محصول اپل را دارید، در خرید این مجموعه درنگ نکنید ! قابل استفاده بر روی تمامی مدل های گوشی های iPhone و همچنین تمامی مدل های آیپد و آیپاد با توضیح فارسی برای تمام برنامه ها پکیج اورجینال بزرگ و بسیار شکیل شامل 7 DVD نقره ای به همراه کتابچه راهنمای فارسی 130 صفحه ای فیزیکی آیا می دانید ارزش نرم افزارهای این مجموعه چند هزار دلار است ؟ کلیه نرم افزارها، بازی ها و محتویات این مجموعه تست شده و توسط کارشناسان پشتیبانی می گردد قیمت این محصول دقیقا همانند قیمت درج شده بر روی جعبه آن عرضه می شود


قیمت : 24,800 تومان

 

:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



کامپیوتر را قورت بده!
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 549
نویسنده : Alireza

 

کامپیوتر را قورت بده!

کامل ترین مجموعه آموزش کامپیوتر برای مبتدیان و حتی حرفه ای ها

از سیر تا پیاز کامپیوتر را یکجا بیاموزید!

و براحتی کاربر حرفه ای کامپیوتر شوید ...

آموزش ویندوز XP و ویندوز Seven، آشنایی با فتوشاپ و کرل

آشنایی با سخت افزار کامیپوتر و مونتاژ قطعات

ساخت آلبوم عکس مالتی مدیا، نحوه ویرایش و پخش فیلم و موزیک

نحوه کار و به روز رسانی آنتی ویروس ها

آشنایی با نرم افزارهای میکس و مونتاژ

تدوین فیلم و صداگذاری بر روی فیلم و عکس

تبدیل فرمتهای مختلف و بازیابی اطلاعات

آموزش اینترنت، یاهو و چت ، کپی و رایت CD و DVD

آموزش آفیس و Word

همراه با کلیه نرم افزارهای آموزش داده شده!

با اتوران اختصاصی و توضیح کامل فارسی نرم افزارها و نصب آسان آنها!

در یک پکیج اورجینال شامل 2 دی وی دی نقره ای

 

کامپیوتر را قورت بده!

 

محتویات آموزش های این مجموعه آموزشی بی نظیر :

بخش اول - ویندوز:

روشن کردن کامپیوتر - روشهای مختلف برای خاموش کردن اصولی و رفتن به حالت آماده باش - حذف و ایجاد یک فولدر جدید - کپی کردن فایل و CD های صوتی بر روی کامپیوتر - ساخت میانبر برای اجرای یک برنامه - تعویض ویندوز - نصب برنامه و بازی و کرک کردن آنها - پارتیشن بندی هارد - زیباسازی ویندوز و نصب تم - تعویض عکس و اسکرین سیور - قراردادن پسورد روی سیستم به روش های مختلف - حذف کردن برنامه های نصب شده - بررسی حجم و فضای خالی هارد دیسک - دریافت فکس - مخفی و آشکار کردن فایلها - نحوه بررسی مشخصات سخت افزاری سیستم - تنظیم دقیق منو Toolbar - بالا بردن سرعت ویندوز - استفاده از ماشین حساب ویندوز

بخش دوم - اینترنت:

نصب مودم - ایجاد یک کانکشن - اتصال به اینترنت - معرفی سایتهای مشهور و پرکاربرد - تعیین صفحه پیش فرض IE - کار با برنامه محبوب فایرفاکس - استخراج تحقیق و مقاله - ساخت ایمیل و ID در یاهو - ارسال و دریافت ایمیل - دریافت فایل از اینترنت (دانلود کردن ) - ارسال فایل بدون نیاز به اینترنت

بخش سوم - فیلم و موزیک:

کار با برنامه های Media Player و Jet Audio - ضبط صدا با میکروفن - تبدیل های صوتی به MP3 - اجرای فیلم های موبایل - تنظیم حجم صدا - نمایش فیلم های DVD - تبدیل فیلم و تصاوی موبایل به فایلهای قابل اجرا در کامپیوتر و بلعکس - حذف صدا از فیلم - عیب یابی و بررسی کارت صدا

 

 

بخش چهارم - آفیس:

معرفی دقیق برنامه های آفیس و کاربرد آنها - نصب و آشنایی با محیط برنامه Word - نصب فونت و تنظیمات پاراگراف - ایجاد و زیباسازی کادر و جدول - افزودن فونت به ویندوز

بخش پنجم - فتوشاپ:

نحوه نصب و آشنایی با محیط برنامه - کار با ابزارها - رتوش، تغییر سایز و اعمال فیلتر بروی عکس - تنظیمات پیشرفته فتوشاپ و ....

 بخش ششم - کپی و رایت دیسک:

نصب و آشنایی با محیط برنامه Nero - رایت موزیک به صورت MP3 و Audio - رایت فیلم به صورت VCD و DVD - آشنایی با برنامه و ایمیج گرفتن از CD .

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



winows8
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 637
نویسنده : Alireza

 

ویندوز 8 نسخه نهایی (MRT)

+ دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی

انتظارها به پایان رسید !!!

 سر انجام نسخه نهایی وینــدوز 8 آمــد !

 ویندوز 8 نسخه جدید All in One

 تمامی نسخه های ویندوز 8 نهایی (32 بیتی و 64 بیتی) در یک DVD اورجینال

 شاهـکار جدیـد و رویـایی مایـکروسافت با ویژگی های منحصر به فرد !

 خودتان را برای ارتقاء بزرگ به سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید !

 جزء اولین کسانی باشید که ویندوز 8 جدید را تجربه میکنید!

 دنیایی از قابلیت های خاص که همه شما را حیرت زده می کند !

 این DVD به صورت اوریجینال و Bootable بوده و دارای کرک دائمی می باشد

تعداد : 1 DVD اورجینال | قیمت پشت جلد : 7500 تومان | قیمت در این فروشگاه : 7000 تومان

پس از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند.

 

ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.

گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.

ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.

ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.

مشخصات اثر:

نام فارسی : ویندوز 8

نام لاتین : windows 8 Developer

حجم نرم افزاری روی حامل :4200

حداقل بستر سخت افزاری مورد نیاز

VGA 128 | HDD 4GB | 512 RAM | 1.4 p4

تعداد : 1 DVD اورجینال | قیمت پشت جلد : 7500 تومان | قیمت در این فروشگاه : 7000 تومان

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



هدفون بيتس مدل Lady Gaga
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 596
نویسنده : Alireza

محصولات فروشگاه

هدفون بيتس مدل Lady Gaga

مدلي پرطرفدار

آيا به دنبالهندزفري خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

آيا كيفيت را در كنار طراحي زيبا مي خواهيد؟!

آيا به دنبال تجربه صدايي پرقدرت هستيد؟!

طراحي فوق العاده براي سال 2012

دوستان خود را مجذوب كنيد

از شنيدن موسيقي لذت ببريد

ما هندزفري برگزيده افراد مشهور را پيشنهاد مي كنيم...

اندازه اي كوچك، صدايي پرقدرت

طراحي شده براي انتقال صدايي با كيفيت شگفت آور

يك برند معتبر و مشهور در بين طرفداران موسيقي

صداي شفاف و باكيفيت عالي ، داراي خروجي قدرتمند صدا

كيفيت فوق العادههندزفري بيتس beats by dr. dre شمارا شگفت زده خواهد كرد

براي اولين بار در ايران

هندزفري beats by dr. dre با بسته بندي اورجينال

تجربه جديد براي گوش دادن به موزيك

وسيله اي فوق العاده پر طرفدار مخصوص جوانان عاشق موزيك

25900 تومان


 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



فروشگاه
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 618
نویسنده : Alireza

مژده                                                مژده

ژل حجم دهنده لب

از فرم عادي لبهايتان خسته شده ايد؟

ديگر نيازي به تزريق هاي مضر براي حجم دادن به لب ها نيست

فقط و فقط در عرض چند ثانيه

 لب هاي پر حجم و درشت داشته باشيد

شگفت انگيزترين محصول آرايشي 2012

مناسب تمامي خانم هاي زيبا و مشكل پسند

آيا شما هم دوست داريد لب هايي جذاب و حجيم داشته باشيد؟

آيا شما هم دوست داريد لب هايي نرم و لطيف داشته باشيد؟

 اين ژل حجم دهنده ي لب باعث

افزايش حجم لب ها و برجستگي آنها مي شود

به صورت 100% اورجينال و تضميني

7900 تومان


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



ساعت سامورایی
نوشته شده در سه شنبه 28 آذر 1398
بازدید : 671
نویسنده : Alireza

ساعت سامورایی

ساعت سامورایی

نسل جدید ساعتهای LED

ویژه آقایان و خانمها

ساعتی بسیار زیبا و متمایز ویژه نسل جوان

قابلیت ست کردن با لباسهای اسپرت

این ساعت زیبا در حالت عادی مانند یک دستبند می باشد و زمانی که نیاز باشد با فشردن یک دکمه اعداد ساعت با نور ال ای دی از بین حاشیه های دستبند نمایان می شوند.طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است .این ساعت امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....


 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



بازدید : 522
نویسنده : Alireza

 


ساعت میزوکن 3 MizuKen


ساعت میزوکن سه  MizuKen3

جدیدترین ساعت LED

ویژه آقایان و خانمها

ساعتی بسیار زیبا و متمایز ویژه نسل جوان

شیوه خواندن جالب و متفاوت

این ساعت دارای زیبایی منحصر بفردی می باشد که هر دختر و پسر فشن و شیک پوشی به آن نیاز مبرم دارد.این ساعت در حالت عادی خاموش و زمانیکه شما دکمه آن را می فشارید صفحه آن با نور بسیار زیبا و شفاف روشن می شود. صفحه این ساعت متشکل از 41 قطعه کوچک کریستال می باشد که وضوح و شفافیت فوق العاده ای به صفحه نمایش این ساعت استثنایی داده است که در افسانه های ژاپنی ابقاء کننده یک روح باستانی است.
داستانهای بسیاری در کشورهای شرق آسیا و ژاپن در مورد این ساعت نقل شده است که خواندن یک نمونه از آنها خالی از لطف نیست.

داستان ساعت میزوکن 3 :

3 Mizuken یک ساعت LED است که یک روح باستانی را ابقاء میکند. Mizu به معنی آب و Ken به معنی شمشیر است، قدرت و افسون "شمشیر و آب" میتواند توانایی این ساعت را به شما معرفی کند.
10000 سال پیش، پس از شکست "سامورایی آهنین" معروف، روح Mizuken بزرگ در یک کریستال یاقوت کبود اسیر شد، که بعدها شکست و به هزاران قطعه کوچک برای جلوگیری از احیاء دوباره او تبدیل شد.
زمانیکه شما قسمت پائین ، سمت راستِ محل نمایش ساعت را بفشارید ، روح Mizuken بصورت موقت به شکل بُعدِ چهارم (زمان) درآمده و انرژی (اطلاعات) را برمیگرداند و آنها را با یک نور آبی رنگ برای ما قابل رؤیت میسازد.
احساس: زمانیکه شما ساعت LED مدل Mizuken را به دست می بندید، توسط روح داخلی آن تسخیر می شوید. شما احساس میکنید که هرگز نمیخواهید آن را از دستتان خارج کنید و حتی آن را "عزیز من" خطاب میکنید. ولی بعلت روح باستانی آن،هوش شما بطرز چشمگیری افزایش خواهد یافت تا به حد انسانهای برجسته در دنیا برسد. شما اعتماد بنفس کافی جهت برگزاری یک سخنرانی در یک کنفرانس 500 نفری را خواهید یافت، قدرت روحی برای مبارزان انتخاباتی ریاست جمهوری خواهید داشت و به اندازه Steve Jobs باسلیقه خواهید بود.
از آنجا که این فقط یک ساعت نیست بلکه منبع قدرت، خرد و الهامات شماست بنابراین اگر شما خود را قدرتمند و ثروتمند تصور کنید می بایست ساعت LED مدل Mizuken را گرفته و به دنبال سرنوشت واقعی خود باشید.

دارای طراحی خلاقانه



 

 


:: موضوعات مرتبط: فروشگاه , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد