پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی FlyN برای PC
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 527
نویسنده : Alireza

 

FlyN اگر بازی معروف و جالب Botanicula را تجربه کرده باشید حتما از این بازی نیز لذت خواهید برد زیرا این بازی در واقع می توان گفت نسخه دوم Botanicula است ، بازی روند نگهبانی از ۴ درخت مشهور توسط یک کرم کوچک را دارد و شما در بازی با عمق بالا در یک درخت گشت می زنید و هر جا که باعث آسیب شده است را ترمیم می کنید ، سازنده بازی اعقاد دارد که این بازی یک نسخه تمام عیار از این سبک و مناسب برای همه سنین می باشد و گیم پلی بازی تماما بصری و روان است و نمی توان بازی را در مقیاس یک زندگی سنجید اما میتوان بخشی از آن را در نظر داشت.  

FlyN-SKIDROW | 1.5 GB

 

FlyN دانلود بازی FlyN برای PC

 

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 544
نویسنده : Alireza

The Walking Dead: Episode 5 – No Time Left قسمت پنجم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

| به همراه دانلود قسمت پنجم به صورت جداگانه |

 

The Walking Dead دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

 

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , بازی های ماجرا جویی , ,



بازدید : 519
نویسنده : Alireza

Building the Great Wall of China – عشایر از سمت شمال برای بدست آوردن منابع غذایی و ثروت شورش کرده اند و در این بین فردی باهوش به نام Kong Baotu ، برای سرکوب کردن شورشیان با دستور امپراطور اقدام به ساخت یک دیوار عظیم و طویل می کند تا علاوه برای سرکوب دشمنان ، به عشق خود یعنی دختر پادشاه (Fan Tanrui) نیز برسد . در این بازی با بیش از ۴۰ مرحله‌ی مختلف روبرو خواهید شد که برای گذراندان آن ها می بایست اقدام به جمع آوری منابعی همچون سنگ و چوب ، غذا ، نیروی انسانی و … کنید تا بزرگترین سازه ی بشر یعنی دیوار چین ساخته شود !

 

Building the Great Wall of China بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

 

تصاویر محیط بازی :

Building the Great Wall of China S2 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China Building the Great Wall of China S1 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



بازدید : 469
نویسنده : Alireza
Reality Show: Fatal Shot – یک بازی کارآگاهی و جذاب به سبک Hidden Object است که در آن شما می بایست حقیقت های پنهان پشت قتل های زنجیره ای که در داستان بازی رخ می دهد را کشف کنید.در دفتر کار خود مشغول هستید که ناگهان زنی از راه می رسد و داستان قتل همسرش را برایتان بازگو می کند و تقاضای رسیدگی به این جنایت تکان دهنده را دارد که…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…

 

دانلود ادامه مطلب Show Cover دانلود بازی کارآگاهی Reality Show: Fatal Shot برای PC

 

 


 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , ,



بازی Need for speed Underground 2 به صورت فشرده
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 509
نویسنده : Alireza

Underground 2 که در دسته ی ورزشی – اتومبیلی قرار می گیرد همانند سایر نسخه های بازی NFS ، داستان افرادی است که مسابقاتی را به صورت غیرقانونی برگزار می کنند و با خرید اتومبیل های جدیدتر و نصب تجهیزات مختلف بر روی آنها ، خود را برای شرکت کردن در مراحل سخت تر آماده می سازند . به هر حال تجربه این بازی را چه برای افرادی که تا کنون آن را انجام نداده و چه کسانی که حتی چندین بار آن را به انتها رسانده اند پیشنهاد می کنیم .سایت فارسی فوردانلودز این بازی را به صورت کاملا فشرده آماده دانلود کرده است .برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 
وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir
 
سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7 (Tested)
Processor: 933 MHz
Memory: 256 Mb
Hard Drive space: 2 Gb
Video Memory: 32 Mb
Sound Card: DirectX 9.0 Compatible
 
حجم فایل: 236 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
 
 

:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



بازدید : 424
نویسنده : Alireza

 

این بار در سایت BRZ بازی زیبا و سرگرم کننده BascketBall 3D Net Blazer  برای شما عزیزان قرار داده ایم که امید واریم با دانلود ان ساعت ها سرگرم باشید.

BascketBall 3D Net Blazer دانلود بازی فلش زیبا و جالب BascketBall 3D Net Blazer برای PC


لینک مستقیم Hajm حجم فایل: 550 کیلو بایت pass رمز فایل: www.2fundownload.net


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های فلش , ,



دانلود Need For Speed : Shift 2 Unleashed نهایت سرعت و
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 549
نویسنده : Alireza

 

پس از گذشت چیزی حدود 2 سال از ارائه نسخه ای از این بازی بالاخره نسخه دوم یا هفدمین نسخه از سری بازی های نیاز به سرعت با نام Need For Speed : Shift 2 Unleashed  انتشار یافت. بازی فوق العاده جذابی که بازهم EA Games زحمت انتشار آن را کشیده و Slightly Mad Studios کار ساخت و توسعه آن را انجام داده است. این سری که به مانند مدل قبلی تقریبا یک شبیه ساز برای رانندگی در نهایت سرعت است از موتور گرافیکی پیشرفته تری بهره می برد که واقعا جذابیت را در بازی دو چندان کرده است. در نسخه یک هم گرافیک بالای بازی در همان نگاه اول خودنمایی می کرد و ماشین هایی که همه آنقدر جذاب و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده بودند که کاربران را به دنیایی دیگر هدایت می کردند اما در Shift 2 همه این هیجان ها با استفاده از یک سری تغییرات از جمله جذاب تر شدن تصادفات که بسیار نزدیک به واقعیت شده است ؛ اتومبیل های واقعی تر و بسیاری گزینه های دیگر از جمله طبیعی تر شدن رانندگی در این نسخه از مواردی هستند که در همان اولین دور از بازی می توان به وضوح به آن ها پی برد.
در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.

نام بازی: Need For Speed : Shift 2 Unleashed
پلتفورم : PC
ژانر: رانندگی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد
ناشر : Electronic Arts
سازنده : Slightly Mad Studios
کرک : دارد
حجم بازی : 6.59 گیگابایت دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازدید : 600
نویسنده : Alireza

 

















دومین نسخه از بازی های جذاب مسابقات اتومبیلرانی ماشین های شرکت فورد است. این بازی جذاب که از گرافیک مناسبی هم بهره می برد تمامی مراحل را در پیست های پر پیچ و خم امکان پذیر ساخته اما جذابیت بازی آنقدر بالا هست که کاربر را ساعت ها پای رایانه نگه دارد. وجود آخرین مدل ها شرکت Ford به جذابیت این بازی می افزاید ، وجود ده ها مدل ماشین با طرح ها و رنگ های مختلف به همراه خصوصیات مختلف و مربوط به خود که کاربر حق دارد هریک از آن ها را که می پسندد انتخاب کند.

 

Game Play  فوق العاده مناسب بازی در کنار موزیک هایی که کاملا با حرکات و صحنه ها هماهنگ شده اند بازی Ford Racing را به یکی از موفق ترین بازی های تولید شده در زمینه بازی های اتومبیلرانی تبدیل کرده است. وجود جاده های مختلف کمک زیادی می کند که تا کاربران بتوانند علاوه بر سرعت بالا دقت بالایی هم داشته باشند. انجام بازی هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره امکان پذیر است و به همین دلیل می توان جذابیتی دو چندان را تجربه کرد. عدم نیاز به سخت افزار های آن چنانی باعث خواهد شد تا هرکاربری بتواند با حتی یک سیستم سخت افزاری معمولی هم اقدام به دریافت و نصب و اجرای کامل این بازی نماید. 34 مرحله با قابلیت بازکردن قفل جاده ها و همچنین ماشین ها در انتظار کاربرانی است که این بازی جذاب را دریافت می کنند.

 

قابلیت های کلیدی بازی Ford Racing 2 :
- گرافیک مناسب بازی
- سهولت در انجام بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- وجود ده ها ماشین ساخت شرکت Ford
- انواع مختلفی از جاده ها
- عدم نیاز به سخت افزارهای بسیار قدرتمند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

دانلود Ford Racing 2 - سرورbrz
  دانلود - 120 مگابایت | بخش اول -دوم

 دانلود Ford Racing 2 - سرورbrz
 دانلود -120 مگابایت| بخش اول - دوم


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 578
نویسنده : Alireza





















همه شما دوستان عزیز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازدیدكنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی

افسانه عموپورنگ

Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 659
نویسنده : Alireza

 

AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

 تصاویر محیط بازی :

Aria51 S2 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC Aria51 S1 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

 

 

caution دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت

 

download دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Multiupload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload   Direct Link

 

..


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 585
نویسنده : Alireza

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

 

Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

نسخه ۵٫۶ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 

 

 

شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended

RAM: 2 GB (4 GB recommended)s

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)* – Nvidia GeForce 8600 GT or AMD Radeon HD 3870

DirectX®: DirectX 9.0

AC3 Supported Video Cards : s

AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better

NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better

 

 

تصاویر محیط بازی :

Assassins.Creed.III S2 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S1 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S4 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S3 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S6 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S5 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

2) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 640
نویسنده : Alireza

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista, 7

CPU : Intel Pentium Dual Core E2140 1.60GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ or better

RAM: 2 GB

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB Nvidia 8600 GTS / AMD Radeon HD 2900 GT or better

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

hitman absolution s 1 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 2 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 3 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 4 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 5 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 6 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

 

مشکلات رایج:

۱) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

2) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازی زیبای trapped dead
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398
بازدید : 623
نویسنده : Alireza

 

 

traped dead دانلود بازی Trapped Dead 2011

 

  بالاخره پس از مدتها انتظار و وعده شرکت بازی سازی Headup Games بازی  عجیب     و   استراتژیک زیبای <به دام افتاده مرگ> عرضه شد..بازی اوایل دهه هشتاد میلادی در دهکده Rural نزدیک شهر Kansas City اتفاق می افتد،جایی که زامبی ها تمام دهکده را آلوده کرده اند، کار شما مشخص است: باید برای زنده ماندن بجنگید.
اتفاقات بازی از فیلم های Horror دهه هشتاد الهام گرفته شده است، بازی به صورت سوم شخص ایزومتریک می باشد، شما می توانید از هزاران اسلحه به صورت چهار نفر Co-Op برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید.

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
System: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.5 GHz / AMD Athlon XP 1500+
Memory: 1 Gb
Video: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300 128 Mb
Sound: DirectX Compatible Soundcard



 

FileServe دانلود بازی Trapped Dead 2011 دانلود از FileServe :

Trapped Dead

Download دانلود بازی Trapped Dead 2011دانلود با لینک مستقیم :

Trapped Dead

Size دانلود بازی Trapped Dead 2011حجم فایل : ۴۳۴ مگابایت

Password دانلود بازی Trapped Dead 2011 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی استراتژی , ,



دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 626
نویسنده : Alireza

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM

DirectX®: DirectX 10.0

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Quad-Core CPU

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



دانلود بازی Driver San Francisco برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 704
نویسنده : Alireza

بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 SP1 (32/64 bit)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Ghz or Athlon II X4 620 2.6Ghz
Memory: 2GB for XP / Vista / 7
Graphics: 512 MB DirectX compliant, Shader 4.0 enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

تصاویری از محیط بازی:

driver san francisco 01 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 02 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 03 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 04 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 05 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 06 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

source دانلود بازی Driver San Francisco برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.حال به فولدر UPDATE مراجعه کرده و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر SKIDROW مراجعه نموده و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Ubisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کنید. سپس به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,