پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 590
نویسنده : Alireza

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.

 

Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

نسخه ۵٫۶ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 

 

 

شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8

CPU : Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended

RAM: 2 GB (4 GB recommended)s

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)* – Nvidia GeForce 8600 GT or AMD Radeon HD 3870

DirectX®: DirectX 9.0

AC3 Supported Video Cards : s

AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better

NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better

 

 

تصاویر محیط بازی :

Assassins.Creed.III S2 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S1 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S4 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S3 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

Assassins.Creed.III S6 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC Assassins.Creed.III S5 s دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

2) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Assassins Creed 3 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 644
نویسنده : Alireza

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 

Hitman Absolution-SKIDROW | 14.7 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست افزوده شد

 

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista, 7

CPU : Intel Pentium Dual Core E2140 1.60GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ or better

RAM: 2 GB

Hard Disk Space: 17 GB of free hard disk space

Video Card: 512 MB Nvidia 8600 GTS / AMD Radeon HD 2900 GT or better

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

hitman absolution s 1 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 2 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 3 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 4 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC
hitman absolution s 5 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC hitman absolution s 6 دانلود بازی Hitman Absolution برای PC

 

مشکلات رایج:

۱) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

2) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Hitman Absolution برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



بازی زیبای trapped dead
نوشته شده در یک شنبه 3 دی 1398
بازدید : 631
نویسنده : Alireza

 

 

traped dead دانلود بازی Trapped Dead 2011

 

  بالاخره پس از مدتها انتظار و وعده شرکت بازی سازی Headup Games بازی  عجیب     و   استراتژیک زیبای <به دام افتاده مرگ> عرضه شد..بازی اوایل دهه هشتاد میلادی در دهکده Rural نزدیک شهر Kansas City اتفاق می افتد،جایی که زامبی ها تمام دهکده را آلوده کرده اند، کار شما مشخص است: باید برای زنده ماندن بجنگید.
اتفاقات بازی از فیلم های Horror دهه هشتاد الهام گرفته شده است، بازی به صورت سوم شخص ایزومتریک می باشد، شما می توانید از هزاران اسلحه به صورت چهار نفر Co-Op برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید.

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
System: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Pentium 4 @ 1.5 GHz / AMD Athlon XP 1500+
Memory: 1 Gb
Video: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X1300 128 Mb
Sound: DirectX Compatible Soundcard



 

FileServe دانلود بازی Trapped Dead 2011 دانلود از FileServe :

Trapped Dead

Download دانلود بازی Trapped Dead 2011دانلود با لینک مستقیم :

Trapped Dead

Size دانلود بازی Trapped Dead 2011حجم فایل : ۴۳۴ مگابایت

Password دانلود بازی Trapped Dead 2011 پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی استراتژی , ,



دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 632
نویسنده : Alireza

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM

DirectX®: DirectX 10.0

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Quad-Core CPU

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



دانلود بازی Driver San Francisco برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 707
نویسنده : Alireza

بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

 

در این نسخه (پنجم) شهر سانفرانسیسکو به عنوان بستر و منطقه ی اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری سعی شده تا این تجربیات به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل شود: درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد. در برخی شرایط مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفرنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. اگرچه مکانهایی نظیر Bay Bridge و Transamerica Pyramid هنوز وجود دارند اما برای بازسازی ساختمانهای قدیمی و ایجاد مناطق جدید هیچ هدفی دنبال نشده است تا همچنان بافت قدیم شهر حفظ شود. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.
همانطور که اشاره شد گیم پلی بیشتر درون اتومبیل در جریان است بنابراین در وهله ی اول ممکن است متعجب شوید که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات "شیفت کردن" است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا بعبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 SP1 (32/64 bit)
Processor: Intel Core2Quad Q6600 2.4Ghz or Athlon II X4 620 2.6Ghz
Memory: 2GB for XP / Vista / 7
Graphics: 512 MB DirectX compliant, Shader 4.0 enabled video card
Hard Drive: 10GB

 

تصاویری از محیط بازی:

driver san francisco 01 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 02 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 03 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 04 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

driver san francisco 05 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC driver san francisco 06 small دانلود بازی Driver San Francisco برای PC

 

source دانلود بازی Driver San Francisco برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید.حال به فولدر UPDATE مراجعه کرده و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، به فولدر SKIDROW مراجعه نموده و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Ubisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کنید. سپس به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



Need For Speed : Shift 2 Unleashed
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 724
نویسنده : Alireza

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed :

ناشر بازی : Electronic Arts
سازنده ی بازی : Slightly Mad
رده ی سنی بازی : E
پلتفورم های دیگر : PC – XBox360
ژانر بازی : GT / Street Racing
تاریخ عرضه ی بازی : Mar 29, 2011

 

نمای واقعی تر
یک قدم جلوتر از نمای cockpit ( نمای داخل کابین ) بازی Shift ، نسخه دوم این نما را از چشم راننده و به صورت واقع گرایانه تر ارائه می کند.Jesse Abney در این رابطه می گوید "در نمای کلاه ایمنی ، موتور تخریب پذیری از فشار وارد بر دوربین اثر میپذیرد و همین عامل باعث میشود تا احساس کنید که این یک بازی نیست ، بلکه رانندگی واقعی است.پس ، هر چه سرعت خود را افزایش بدهید بلور بیشتری را مشاهده میکنید ، همین مات شدن صحنه باعث میشود تا فشار رانندگی در سرعت بالا را بهتر تجربه کنید و بازی را واقع گرایانه تر دریابید.شاید این تفاوت به نظر بسیار کوچک و ساده باشد ، اما با نگاهی عمیق تر متوجه میشویم که انجام بازی به وسیله یک دید عادی و محدود به شیشه جلو اتومبیل ، بسیار متفاوت تر از حس واقعی رانندگی و یک دید طبیعی خواهد بود ، و این دو از نظر تاثیر روانی قابل قیاس نیستند.در ادامه ، با یک محدوده ی دید عریض تر روبرو خواهید بود و همچنین ، به دنبال این دید عریض ، شاهد چرخش های طبیعی سر راننده در سر پیچ ها خواهید بود.Abney در این رابطه اظهار دارد "نگاه دوربین کلاه ایمنی به طور اتوماتیک به گوشه ها خیره میشود.بنابراین ، این نگاه اتوماتیک ، خود به عنوان یک کمک در گیم پلی بازی محسوب میشود."

 

تصادف واقعی تر
تمامی بازیهای شبیه ساز رانندگی ( به جز FM3 ) تخریب پذیری آن چنان خوبی را عرضه نمی داشتند و به شما اجازه نمیدادند که ماشین های گران قیمت و لایسنز شده را در پیست مسابقه نابود کنید ! اما Slighly Mad Studios در رابطه با تخریب پذیری ، چیزی فراتر از تصور شما را در بازی گنجانده است.سازندگان بازی در این رابطه میگویند "سال عرضه نسخه اول تخریب پذیری بازی ، یک تخریب پذیری ظاهری و محدود بود ، اما ما دست به کار شده ایم." "این نسخه از بازی با تخریب پذیری بسیار هیجان انگیز و نزدیک به واقعیت همراه خواهد بود.شما میتوانید تخریب پذیری را تجربه کنید ، لاستیک های اتومبیل خود را از جا بکنید ، میله های اتومبیل را نابود کنید و در نهایت ، ماشین خود را به طور کامل نابود کنید تا از روز مسابقه محروم شوید.اما تخریب پذیری بازی تنها به در آمدن لاستیک ها ختم نمیشود ، بلکه هر ضربه و خراش که از پیست مسابقه ( و یا ماشین های دیگر ) اثر گرفته بر روی بدنه اتومبیل شما به خوبی نمایان میشود.

 

اتومبیل واقعی تر
چه چیز یک اتومبیل خوب است اگر حس نکنید که مال شماست ؟ Shift 2 اتومبیل های خود را در قالب ۴ گروه عرضه میکند.همچنین ، سازنده قصد دارد تا با قرار دادن گزینه های کاستومایز اتومبیل ( طراحی دستی برخی قسمت های اتومبیل و به نوعی اسپرت کردن آن ) حالتی را بوجود بیاورد که تصور کنید مالک واقعی اتومبیل خود در بازی هستید.همانطور که گفته شد ، اتومبیل های بازی در قالب چهار دسته با نام های "Retro" (اتومبیل هایی که از مدل های بسیار قدیمی الگو گرفته اند ، اما با تکنولوژی روز مطابق شده اند ؛ مانند فورد موستانگ ساخت سال ۲۰۰۵ که از فورد موستانگ ساخت سال ۱۹۶۴ الگو گرفته است.) ، "Muscle" (اتومبیل های پر قدرت و با بدنه ی محکم) ، "Legend" و "Super car" قرار گرفته اند که تمامی این چهار دسته قابل دستکاری و کاستومایز خواهند بود.در سال ۲۰۰۹ ، بازیکنان NFS: Shift از کاستومایز اتومبیل ها بهره ای نبردند.با این حال بر اساس گفته سازنده بنظر میرسد هر چیز در Shift 2: Unleashed قابل کاستومایز و طراحی باشد.

 

منبع توضیحات: protectors

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows XP (Service Pack 3) or Windows Vista (Service Pack 1) / Windows 7
CPU: Intel Core2 Duo 1.6 GHz or faster
RAM: 1 GB for XP; 1.5 GB for Vista/7
HDD: 6 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:
OS: Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz or AMD Phenom 8400 Triple-Core
RAM: 3 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

shift2 01 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 02 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

shift2 03 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 04 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

shift2 05 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed shift2 06 small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed

 

source دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. اقدام به نصب بازی نمایید . در هنگام نصب دقت داشته باشید که به اینترنت متصل نباشید و هنگامی که از شما برای فعال سازی بازی درخواست می شود ، آن را Cancel کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



دانلود بازی Cars 2 برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 985
نویسنده : Alireza

 

دانلود بازی Cars 2 برای PC

 
 

بازی ویدئویی Cars 2 شما را وارد دنیای این فیلم زیبای انیمیشن می کند ، جایی که می توانید بین ۲۰ شخصیت مختلف یکی را انتخاب کنید و برای رسیدن به مقام جاسوسی در کلاس جهانی تمرین کنید. به عنوان قسمتی از این تمرین بین المللی باید در ماموریت های مخاطره آمیز شبیه سازی شده ای شرکت کنید و با استفاده از ابزار خطرناکی که دارید از دست دشمنان بگریزید و آنها را متوقف کنید. این بازی بر اساس فیلم انیمیشن Cars 2 ساخته شده و دارای شخصیت های محبوب آن به خصوص مک کوئین و استاد بوده که آنها برای این عملیات مخفیانه به نام CHROME تمرین می کنند.آنها به Finn McMissile و Hollet Shiftwell می پیوندند زیرا آنها نیز برای رسیدن به مقام جاسوس تلاش می کنند. بازی تعدا زیادی مرحله ی بانشاط دارد، همانطور شما می توانید از ابزار مختلفی مخصوص هر اتومبیل برای فرار از دست دشمنان  یا متوقف کردن آنها استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کاری هایی مانند رانندگی برعکس، حقه های هوایی و راندن روی ۲ چرخ نیز اجرا کنید تا بازی را کاملا تمام کنید.بازی ویدئویی Cars 2 همچنین دارای مسابقات جهانی آنلاین بوده که به بازیکنان امکان آزاد کردن جوایز هر دو نسخه را بوسیله ی تمام کردن ماموریت ها می دهد.

|به همراه دانلود در یک پارت ۲٫۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



بازدید : 615
نویسنده : Alireza

قابلیت جدیدی که در این نسخه به بازی افزوده شده است، ویژگی Need for Speed: Autolog که همانند شبکه اجتماعی فیس بوک برای بازی می باشد و به بازی کنندگان امکان مقایسه آمار و نتایج بدست آمده از مسابقات و همچنین دریافت خودکار پیشنهادات گیم پلی شخصی سازی شده از دوستان خود در سرتاسر جهان را می دهد، بازی کنندگان همچنین می توانند تجربه شدت و هیجان تعقیب و گریز های نفس گیر را هنگامی که به عنوان پلیس یا مسابقه دهنده  بصورت آفلاین و آنلاین در بازی شرکت می نمایند را تجربه نمایند. تعقیب و گریزهای دیوانه وار و باسرعت های بسیار بالا و نفس گیر، همگی از طریق ویژگی Autolog رنگ و روی تازه ای پیدا خواهند نمود.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need for Speed: Hot Pursuit :

 شرکت سازنده بازی : استودیوی Criterion Games
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Electronic Arts
 تاریخ رسمی انتشار بازی : ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰
ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی
 میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : E10+ -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۰ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 6.5 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
Network: 512 Kbps Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 

تصاویری از مححیط بازی:

nfshp 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که در هنگام نصب به اینترنت متصل نباشد. در هنگام نصب ، از شما برای فعال سازی آنلاین بازی درخواست می شود که آن را Skip کنید. به این صورت که ، فایل موجود در این پوشه را در محل نصب بازی کپی نمایید و سپس آن را اجرا نمایید . پس از اجرا ،  Enter را زده تا پنجره بسته شود. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد وگرنه در اجرای کرک بازی به مشکل برخورد خواهید کرد. سپس از فایل موجود در پوشه Crack برای سریال بازی اقدام نمایید. دقت داشته باشید که به اجرای آنلاین بازی نپردازید و در هنگام نصب به اینترنت متصل نباشید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزارwinrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی"مورخه ۲۷ آذر ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا ۱۵ دی ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی مسابقه ای , ,



دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 599
نویسنده : Alireza

گیم پلی بازی با اینکه بسیار ساده است اما بهترین بهانه شما برای تمام کردن این بازی گیم پلی درگیر کننده و اعتیاد آور بازی است!در این بازی خبری از جنگ با اره و انواع و اقسام سلاح ها (مانند بازی Shank) نیست …گیم پلی بازی بر پایه استفاده از تاریکی به عنوان مهم ترین و کشنده ترین سلاح شما در بازی هست…همان طور که میدانید نینجا ها بر خلاف برادران سامورایی خود از جنگ رو در رو و جوانمردانه تا حد امکان دوری میکنند و ترجیح میدهند هدف خود را غافل گیر کنند و از بین ببرند.سازندگان به خوبی این موضوع را درک کرده اند و از این موضوع در بازی به زیبایی هرچه تمام تر بهره گرفته اند.وقتی در تاریکی هستید اکثر دشمنان قادر نیستند شما را ببینند اما اگر از مراحل ابتدایی بازی عبور کنید و به مراحل پایانی و میانی بازی برسید متوجه خواهید شد آنقدرها که فکر میکردید در تاریکی امنیت ندارید!

نوع هوش مصنوعی در بازی شما را بارها به چالش می کشد…یک سرباز معمولی همانطور که گفته شد در تاریکی قادر نیست شما را ببیند…این سربازان در مراحل ابتدایی حوضوری پر رنگ دارند که به دلیل ناتوانی در دید در تاریکی شما میتوانید بدون کشت و کشتار از این مراحل عبور کنید.سگ ها در این بازی با استفاده از حس بویایی خود قادر به تشخیص شما در تاریکی هستند همچنین سربازانی در بازی هستند که دوربین دید در شب دارند…چالش های بازی به این چند مورد خلاصه نمی شوند شما در این بازی با لیزر و دستگاه های حساس به صدا در مراحل بازی به وفور وجود دارند که عبور از آنها به این راحتی ها هم نیست…برای عبور از این موانع میتوانید از ستاره نینجای خود بهره بگیرید یا مجبور خواهید شد دستگاه های تولید کننده ی این لیزر ها که در مسیری دور هستند و رسیدن به آنها بسیار طاقت فرساست را نابود کنید تا بتوانید از لیزر ها بدون شناسایی شدن عبور کنید.

 

تصاویر محیط بازی :

Mark of the Ninja S2 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S1 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S4 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S3 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S6 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S5 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دریافت کنیدهم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های اکشن , ,



دانلود بازی Iron Brigade برای PC
نوشته شده در شنبه 2 دی 1398
بازدید : 735
نویسنده : Alireza

 

 
 

بازی Iron Brigade 2012 یک بازی سبک دفاعی یا همان Tower Defense میباشد که پس از موفقیت بی نظیر بازی در شبکه XBOX Live به سرعت نسخه PC بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در رابطه با موجوداتی مریخی است که به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی بشریت را دارندواما شما با سازه های خود و تقویت پایگاه و نیروهای خود میبایست جلوی آنها را گرفته و آنها را نابود سازید . بازی دارای یک سبک اکشن و استراتژیکی می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo at 2 GHz, or AMD Athlon 64 at 2 GHz

RAM: 1GB RAM

VGA: 256 MB NVidia 8800+, ATI 3850

DX: DirectX 9.0c

HDD: 1.8GB free hard drive space

 

تصاویری از محیط بازی:

Iron Brigade S2 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC Iron Brigade S1 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC

Iron Brigade S4 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC Iron Brigade S3 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC

Iron Brigade S6 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC Iron Brigade S5 smal دانلود بازي Iron Brigade براي PC

 

caution دانلود بازي Iron Brigade براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Iron Brigade براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , ,