پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی FlyN برای PC
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 527
نویسنده : Alireza

 

FlyN اگر بازی معروف و جالب Botanicula را تجربه کرده باشید حتما از این بازی نیز لذت خواهید برد زیرا این بازی در واقع می توان گفت نسخه دوم Botanicula است ، بازی روند نگهبانی از ۴ درخت مشهور توسط یک کرم کوچک را دارد و شما در بازی با عمق بالا در یک درخت گشت می زنید و هر جا که باعث آسیب شده است را ترمیم می کنید ، سازنده بازی اعقاد دارد که این بازی یک نسخه تمام عیار از این سبک و مناسب برای همه سنین می باشد و گیم پلی بازی تماما بصری و روان است و نمی توان بازی را در مقیاس یک زندگی سنجید اما میتوان بخشی از آن را در نظر داشت.  

FlyN-SKIDROW | 1.5 GB

 

FlyN دانلود بازی FlyN برای PC

 

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



بازدید : 519
نویسنده : Alireza

Building the Great Wall of China – عشایر از سمت شمال برای بدست آوردن منابع غذایی و ثروت شورش کرده اند و در این بین فردی باهوش به نام Kong Baotu ، برای سرکوب کردن شورشیان با دستور امپراطور اقدام به ساخت یک دیوار عظیم و طویل می کند تا علاوه برای سرکوب دشمنان ، به عشق خود یعنی دختر پادشاه (Fan Tanrui) نیز برسد . در این بازی با بیش از ۴۰ مرحله‌ی مختلف روبرو خواهید شد که برای گذراندان آن ها می بایست اقدام به جمع آوری منابعی همچون سنگ و چوب ، غذا ، نیروی انسانی و … کنید تا بزرگترین سازه ی بشر یعنی دیوار چین ساخته شود !

 

Building the Great Wall of China بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

 

تصاویر محیط بازی :

Building the Great Wall of China S2 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China Building the Great Wall of China S1 s بازي مديريتي ساخت ديوار چين Building the Great Wall of China

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , بازی کودکان , ,



بازی بسیار جذاب ایرانی افسانه عموپورنگ
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 580
نویسنده : Alireza





















همه شما دوستان عزیز  با اسم عموپورنگ آشنا هستید و همچنین برنامه های ایشون رو در شبکه اول سیما مشاهده کردیده اید شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای شبکه کودک و نوجوان همین برنامه عموپورنگ است. كه بازدیدكنندگان بسیاری را به همراه دارد. بعلاوه با حضور امیر محمد نیز برنامه بسیار جالبتر می شود اکنون شما می تونید بازی

افسانه عموپورنگ

Pourang Legend رو دانلود کنید در این بازی که کاملا به صورت فارسی و ایرانی می باشد و موضوع آن نیز در رابطه با عموپورنگ است. شما در نقش عموپورنگ ظاهر می شوید و باید بازی رو شروع نمایید. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که عموپورنگ و امیر محمد جهت تعطیلات و رفع خستگی از کارهای صدا سیما و خلاصه مجری گری به جزیره ای سفر میکنند. تا چند هفته ای رو در آنجا اقامت کنند اما بر اثر یک اتفاق مشکوک امیر محمد دزدیده می شود و... حال وظیفه شما این هست که با توجه به نقشه مراحل را یکی پس از دیگری سپری کنید و آیتم های موجود در مراحل را گرفته و موجودات را نابود کرده تا به کلید اصلی دست پیدا کنید و توسط آن الماس را از دل سنگ خارج کنید و با غول ... بازی از لحاظ گرافیکی در حد قابل قبولی می باشد همچنین اصوات و آهنگ های به کار رفته در بازی و در نهایت گیم پلی بازی و کنترل آن نیز بسیار خوب و دقیق می باشد.

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی کودکان , ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد