پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 415
نویسنده : Alireza
دانلود EximiousSoft GIF Creator v7.10 - نرم افزار طراحی بنر و انیمیشن های جذاب

یكی از مواردی كه نظر شما را هنگام ورد به وب سایتها جلب میكند. تبلیغات جذاب و متحرك وب سایت می باشد. شاید با خودتان فكر كرده اید كه ساخت اینگونه بنرهای تبلیغاتی بسیار سخت و دشوار می باشد. امروز گروه آسان دانلود نرم افزار قدرتمندی را به شما معرفی میكنند كه علاوه بر قدرت بسیار زیاد در طراحی انیمیشنها سهولت كار با این نرم افزار را شما میتوانید تجربه نمایید. یكی از مواردی كه صاحبان وب سایتها و وبلاگها باید مد نظر داشته باشند. زیبایی ساخت و سلیقه بكار بردن رنگها و تصاویر در طرح های خود می باشد. این نكته بسیار اهمیت دارد علاوه بر قشنگی سهولت در لود بنر و نمایش بنر برای همه افراد بازدید كننده وب سایت شما می باشد. یكی از مشكلات بنر های فلش كه از محبوبیت خاصی در وب برخوردار می باشد نمایش برای كسانی است كه در سیستم خود آخرین نسخه فلاش پلیر نصب می باشد. یكی از مزیتهای بنرهای تبلیغاتی Gif نمایش بنر برای همه بازدید كنندگان می باشد. شما می توانید با كمك این نرم افزار قادر به ساخت تصاویر GIF با افکت ها و جذابیت های خاص خود می باشید و کاربران می توانند در بیشتر این نرم افزارها از قالب های آماده ای که برای راحتی در ساخت این تصاویر قرار داده شده است استفاده نمایید. EximiousSoft GIF Creator نام ابزاریست قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی تصاویر انیمیشن با فرمت GIF كه بوسیله این نرم افزار میتوانید به خلق انیمیشن های شگفت انگیز و آگهی های بسیار جذاب بپردازید. ساخت و طراحی بنرهایی برای وب سایت ها به منظور بهره وری بهتر و همچنین افزایش جذابیت یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار بسیار کامل است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار و با استفاده از ابزارهای حرفه ای آن به خلق انیمیشن ها و تبلیغات سه بعدی بپردازید و با كیفیت بسیار بالا در پروژه های خود به كار ببرید. و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به ویرایش تصاویر خود بپردازید. این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد، امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد. نرم افزار EximiousSoft GIF Creator همچنین با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری امکان استفاده از آن ها را فراهم کرده و کمک می کند تا با تمامی قابلیت ها به سمت طراحی یک انیمیشن ساده قدم برداشت، فرمت های مختلف تصویری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR  و فرمت های GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR که در بخش انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار EximiousSoft GIF Creator :
- دارای بیش از 40 افكت بسیار زیبا و جذاب برای طراحی بنر
- طراحی آسان انیمیشن های فلش، بنر و تصاویر
- قابلیت بهینه سازی تصاویر برای لود سریعتر بنرهای تبلیغاتی بدون افت كیفیت
- امکان بهینه سازی تصاویر GIF با سرعت بالا در نمایش
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- دارای افكتهای سه بعدی جذاب برای ساخت بنرهای حرفه ای
- سازگار با نرم افزار های مختلف گرافیکی نظیر محصولات Adobe
- پشتیبانی از تمامی فرمت های مختلف و رایج تصویری
- داری سمپل های بسیار حرفه ای برای استفاده آسان از نرم افزار
- محیط کاربری جذاب و سهولت در استفاده
- ساخت بنرهای تبلیغاتی با فرمت GIF
- افکت های مختلف حرکتی بر روی تصاویر و نوشته ها
- امکان ایجاد عکس متحرک به صورت Wizard
- امکان بهینه سازی تصاویر برای نمایش هرچه بهتر
- قابلیت استفاده از تمامی طیف رنگ ها
- استفاده آسان از نرم افزار با استفاده از واسط کاربری قدرتمند و آسان
- امکان بهره گیری از تصاویر طراحی شده در بنرهای مختلف تبلیغاتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 7.8 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , انیمیشن سازی , گالری آیکون و ابزارهای آن , ,



بازدید : 570
نویسنده : Alireza

 

 

 

با نرم افزار Room Arranger می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان، خانه، نقشه باغ و... پرداخته و دکوراسیون لوازم موجود را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید ابتدا به صورت مجازی همه چیز را شبیه سازی کرده و حرکت دهید تا چیدمان دلخواه خود برسید و نیاز به جا به جایی های اضافی اشیاء سنگین، برای تعیین دکوراسیون دلخواه نخواهید داشت. با Room Arranger بدون این که نیازی به کشیدن نقشه اتاق روی کاغذ داشته باشید، می توانید آپارتمان خود بارها و بارها و با دکوراسیون های متفاوت را طراحی کنید. البته Room Arranger فقط برای طراحی اتاق و آپارتمان نیست بلکه در جاهای دیگری مثل معماری باغ، توسعه و تعمیر خانه نیز کاربرد دارد.brz دانلود و استفاده از این نرم افزار را به دوستانی که به دنبال ایده های جدید در تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود هستند پیشنهاد می کند.دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , گالری گرافیک و پلاگین , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 503
نویسنده : Alireza
 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

 دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , فلش و ابزار های آن , گالری گرافیک و پلاگین , گالری آیکون و ابزارهای آن , ,



بازدید : 579
نویسنده : Alireza

 

 

 

Easy Web Animator نرم افزاری بسیار ساده اما در عین حال کارآمد برای ساخت بنر های تبلیغاتی است. این نرم افزار همانطور که از نامش هم پیداست ابزاری برای طراحی انیمیشن های تحت وب است. برای کسانی که استفاده از فلش را بسیار سخت و دشوار می دانند Easy Web Animator می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این نرم افزار برای طراحی های انیمیشن های تحت وب تولید شده است. استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه آموزشی نیاز ندارد و تنها سلیقه و هدف مهم است که به کاربر کمک می کند زیباترین بنرهای تبیلغاتی را طراحی کند. هیچ گونه اسکریپ نویسی لازم نبوده  و تنها باید از میان چندین افکت زیبا و متعدد یکی انتخاب شود. حتی استفاده از کیبورد هم زیاد لازم نمی باشد و تنها با استفاده از ماوس هم می توان زیباترین بنرها را طراحی کرد.
طرح های آماده متعددی در نرم افزار گنجانده شده است تا به سادگی کاربر از میان آن ها بهترین را برای هدف خود انتخاب کند. نوع حرکت و دوران های تصاویر، متن ها و کلیه Object ها همه به صورت آماده در نرم افزار قرار داده شده است. در مورد خروجی هم می توان به سادگی کدهای تولید شده توسط خود نرم افزار را در وب سایت کپی کرده و از نمایش انیمیشنی زیبا لذت برد.  خروجی اصلی برنامه هم به صورت SWF است. دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , انیمیشن سازی , فلش و ابزار های آن , ,



بازدید : 494
نویسنده : Alireza

 

 

 

استفاده از آگهی ها و بنرهای تبلیغاتی یک راه آسان و مؤثر برای تبلیغ محصولات و یا خدمات شما می باشد. اگر قصد دارید، شخصاً بنرهای تبلیغاتی محصولات و یا خدمات خود را طراحی کنید و هیچ تجربه قبلی نیز در این زمینه نداشته اید، می توانید با استفاده از نرم افزار Banner Generator Pro به سرعت و به راحتی، در عرض چند دقیقه عکس ها و بنرهای تبلیغاتی حرفه ای را ایجاد کنید.


دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , انیمیشن سازی , ,



بازدید : 560
نویسنده : Alireza

 

 

 

نرم افزار XnView چند سالی است که خود را به عنوان یک ابزار حرفه ای برای نمایش و مدیریت عکس مطرح کرده و به عنوان رقیبی جدی برای نرم افزارهای مشهور مثل ACD See به شمار میرود.

 

نرم افزار XnView علاوه بر توانایی های بی نظیر در نمایش و مدیریت عکس ها، یک مرورگر کامل فایل نیز به شمار میرود و میتواند تغییرات دسته ای مختلفی را بر روی فایل ها انجام دهد. کارهایی مثل تغییر نام و شماره گذاری هر تعداد فایل به صورت همزمان، تغییر فرمت عکس ها، و  اجرای فرمت های مختلف مالتی مدیا، بخشی از امکانات این نرم افزار است.

 

جدیدترین نسخه XnView چند روز پیش ارائه شده و اکنون میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.



دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , ,



نرم افزار رتوش و آرایش عکس - Makeup Guide 1.3.1
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 527
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

رتوش عکس هرگز به این سادگی نبوده است. اگر از کیفیت عکس چهره خود راضی نیستید و یا میخواهید تغییراتی در آن ایجاد کنید، نرم افزار Makeup Guide شما را کمک و راهنمایی خواهد کرد.

 

طراحان حرفه ای معمولا از نرم افزارهای پیشرفته ای مثل فتوشاپ برای رتوش عکس استفاده میکنند. اما عملیات روتوش و آرایش عکس با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ نیاز به مهارت زیادی دارد. اینجاست که نرم افزاری مثل Makeup Guide به شما کمک میکند تا به سادگی عکس مورد نظرتان را رتوش کنید.

 

این نرم افزار مخصوص رتوش عکس صورت میباشد و علاوه بر دارا بودن ابزارهای لازم، راهنمای قدم به قدم نیز در حین کار دارد.



دانلودادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , گالری گرافیک و پلاگین , ,



بازدید : 578
نویسنده : Alireza

adobe lightroom 4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

 

 


 

Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , ,



بازدید : 477
نویسنده : Alireza

مجموعه چندین آیکون رسانه ای با موضوعاتی نظیر موبایل ، ایمیل ، موسیقی و فیلم و… به صورت وکتور با فرمت های AI و Tiff با کیفیت بسیار بالا در دو فایل قرار گرفته اند. از این آیکون ها که به صورت وکتور در آمده اند در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ میتوانید استفاده نمایید و در طراحی های خود از آنها بهره مند شوید.

 

dark media icons آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons

 

 

 

 

 

password آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Iconsرمز فایل: www.downloadha.com

download آیکون های رسانه ای تیره رنگ به صورت وکتور Dark Media Icons لینک دانلود – 5 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , گالری آیکون و ابزارهای آن , ,



بازدید : 468
نویسنده : Alireza

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ brz دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

30 Sleek Minimalist Designs Fonts مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي

 

 

password مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحيپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه ٣٠ فونت جديد و بسيار زيبا براي طراحي لینک دانلود – 3 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , گالری فونت و ابزارهای آن , ,



بازدید : 513
نویسنده : Alireza

 

 

RJ TextEd ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای متن ها   RJ TextEd 8.0.2 قابل حمل

 

 RJ TextEd نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. شما با کمک این برنامه دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند.

password ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای متن ها   RJ TextEd 8.0.2 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایشگر قدرتمند و حرفه ای متن ها   RJ TextEd 8.0.2 قابل حمل لینک دانلود – 43.5 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , گرافیک , اداری و کاری , آفیس و PDF , ,



بازدید : 497
نویسنده : Alireza

 

دانلود Alien Skin Eye Candy v7.0.0.1096 Re 22758 x86/x64 - پلاگین فیلترگذاری روی عکس

Alien Skin Eye Candy پلاگینی قدرتمند و معروف مخصوص نرم افزار فتوشاپ محصول کمپانی Alien Skin می باشد. این پلاگین قدرتمند در زمینه طراحی عکس در فتوشاپ به طراحان کمک بسیار زیادی می کند زیرا شامل فیلترهای زیبایی می باشد که به راحتی می توان بر روی عکس اعمال کرد. با استفاده از این پلاگین می توانید بر روی عکس های خود افکت ها جذاب و جالبی مانند موج آب، آتش، شیشه مات، برف و... اعمال کنید.

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , گالری گرافیک و پلاگین , ,



فرستادن ایمیل های بسیار زیبا با IncrediMail 2 Premium
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 585
نویسنده : Alireza

 



























IncrediMai

نرم افزارای است برای فرستادن Email بسیار زیبا و جذاب این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ارسال Email های زیبا می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید به Email خود هزاران Smiley زیبا اضافه کنید.پس زمینه ایمیل خود را تغییر دهید.ایمیل خود را به صورت متحرک بفرستید! و صداهای بسیار جالب اضافه کنید.  به كمك این نرم افزار شما میتوانید برای دوستان خود ایمیل های جذاب با كاركترهای خاص و شكلكهای گرافیكی متنوع بفرستید .شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار عكسهای شخصی خود را در پس زمینه ایمیل خود با چند كلیك ساده اضافه كنید. این نرم افزار داری انمیشن و كاركتر های بسیار جذاب برای نمایش Notifiers بر روی صفحه نمایش می باشد و همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از هزاران شكلك و همچنین دارای هزاران قالب آماده و پس زمینه های بسیار شاد و جذاب موجود در این نرم فزار برای ارسال ایمیل استفاده نمایید. این نرم افزار داری مجموعه عظیمی از كارتهای تبریك الكترونیك زیبا و سرگرم كننده  كه مورد استفاده در مناسبتهای ویژه و پیامهای تبریك به كار برده میشود. در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و حتی حذف ایمیل شاهد افكتهای هیجان انگیز و سه بعدی می باشید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , گرافیک , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,