پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 522
نویسنده : Alireza

 





















با توجه به این که امروزه کمتر فردی را می توان یافت که دارای حداقل یک پست الکترونیکی یا همان ایمیل نبوده و رایج شدن این ایمیل ها و ارائه دهندگان آن ها و فراوان شدن مشکلات و خطرات این سرویس که مطمئنا یکی از عمده ترین آن ها اسپم ها و ویروس های هستند که توسط این ایمیل ها در سیستم ها پخش شده و مشکلات فراوانی را برای افراد ایجاد خواهند کرد، گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن می توانید از نفوذ هر گونه ویروسی از طریق این ایمیل ها به سیستم خود جلوگیری کرده و مدیریت بی نظیری را بر روی ایمیل های خود ایجاد نمایید.

MailWasher Pro

که توسط شرکت قدرتمند Firetrust ارائه شده است ابزاری فوق العاده کامل برای مدیریت ایمیل ها بوده که ایمنی کاملی را برای شما به ارمغان آورده و به شما کمک کرده تا قبل از دانلود یک ایمیل به سیستم خود و بدون اینکه هرگونه ویروس و اسپمی بتواند به سیستم شما نفوذ کند بتوانید تمامی محتویات آن ایمیل ازجمله عنوان ایمیل، فرستنده ی ایمیل و پیوست ها را مشاهده کرده و از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان جز 10 آنتی اسمپر برتر دنیا شناخته شده و از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده که می توان از میان آن ها به بی نظیر ترینشان یعنی، قابلیت نمایش لینک های مخفی و ویروسی که در اغلب ایمیل ها وجود داشته و هرگز به صورت عادی قابل مشاهده نبوده اشاره نمود که سبب شده تا در مدت زمان اندک به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.


دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , نرم افزار اینترنت , ,



فرستادن ایمیل های بسیار زیبا با IncrediMail 2 Premium
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 586
نویسنده : Alireza

 



























IncrediMai

نرم افزارای است برای فرستادن Email بسیار زیبا و جذاب این برنامه یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ارسال Email های زیبا می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید به Email خود هزاران Smiley زیبا اضافه کنید.پس زمینه ایمیل خود را تغییر دهید.ایمیل خود را به صورت متحرک بفرستید! و صداهای بسیار جالب اضافه کنید.  به كمك این نرم افزار شما میتوانید برای دوستان خود ایمیل های جذاب با كاركترهای خاص و شكلكهای گرافیكی متنوع بفرستید .شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار عكسهای شخصی خود را در پس زمینه ایمیل خود با چند كلیك ساده اضافه كنید. این نرم افزار داری انمیشن و كاركتر های بسیار جذاب برای نمایش Notifiers بر روی صفحه نمایش می باشد و همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از هزاران شكلك و همچنین دارای هزاران قالب آماده و پس زمینه های بسیار شاد و جذاب موجود در این نرم فزار برای ارسال ایمیل استفاده نمایید. این نرم افزار داری مجموعه عظیمی از كارتهای تبریك الكترونیك زیبا و سرگرم كننده  كه مورد استفاده در مناسبتهای ویژه و پیامهای تبریك به كار برده میشود. در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و حتی حذف ایمیل شاهد افكتهای هیجان انگیز و سه بعدی می باشید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , گرافیک , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird v3.1
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 551
نویسنده : Alireza

 
















امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.


دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



دانلود CoffeeCup Direct FTP v6.9 Retail
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 668
نویسنده : Alireza

پروتوکل ارتباطی FTP‌ یکی از رایج ترین درگاه ها برای کاربران و مدیران سایت ها محسوب می شود. به منظور برقراری ارتباط با سرورهایی که از درگاه FTP استفاده می کنند لازم است از نرم افزارهایی استفاده شود تا به راحتی بتوان کارآپلود و گاهی هم دانلود فایل ها را انجام داد به همین منظور ما نرم افزاری به نام CoffeeCup Direct FTP را پیشنهاد می دهیم که در عین سادگی و سرعت بسیار کارآمد و قدرتمند هم عمل می کند و به دلیل دارا بودن امکانات فراوان تقریبا همه می توانند از امکانات آن در راستای آپلود فایل های خود از محیط Local به سرور بهره بگیرند.
قابلیت هایی نظیر ویرایش مستقیم فایل ها و صفحات وب ، ادیتور مناسب برای اکثر زبان های اسکریپت نویسی ،‌سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها ، آپلود سریع و آسان فایل ها ، تغییر سطح دسترسی ها و ده ها قابلیت دیگر را می توان در نسخه جدید CoffeeCup Direct FTP به وضوح مشاهده کرد. با توجه به حجم بسیار مناسبی که این نرم افزار دارد استفاده از آن را به شما پیشنهاد می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CoffeeCup Direct FTP v6.9 Retail:

- سازگار با تقریبا تمامی پروتوکل ها

 

- ویرایش ساده فایل ها و صفحات وب

 

- سرعت بالا در بارگزاری محتویات سرور

 

- پیش نمایش از تصاویر موجود در سرور

 

- قابلیت ساخت کاربران جداگانه

 

- امکان تغییر سطح دسترسی ها

 

- دانلود و آپلود فوق العاده ساده و سریع

 

- واسط کاربری ساده اما جذاب

 

- راهنمای قدرتمند نرم افزار برای ویرایش صفحات وب

 

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

 

- و ...

 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 5.39 مگابایت |

 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

 لینک منبع


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , ,



بازدید : 581
نویسنده : Alireza

نرم افزار USDownloader یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود محبوب در میان جمع کاربران اینترنت است.
از ویژگیهای بارز این نرم افزار که در همین ابتدا باید به آن اشاره نمود، دریافت فایلها به صورت اتوماتیک از سرور های معروف به اشتراک گذاری فایل در اینترنت است. پشتیبانی کامل، به روز رسانی های سریع این نرم افزار از سوی تولید کنندگان، هماهنگی بسیار بیشتر با سرور Rapidshare، حفظ IP سرور ها و لینکها جهت ارتباط مجدد، از بین بردن محدودیت سرعت در بخش دانلود سرورهای معروف، دانلود همزمان ۲ فایل با سرعت بالا از سرورهای نام برده از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند میباشد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

usd مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)

 

 

برخی از سرور های پشتیبانی شده در این نرم افزار از میان ۲۵۰ سرور:

Rapidshare.com, letitbit.net, MegaUpload.com, uploading.com, uploadbox.com, depositfiles.com, Easyshare.com, Zaycev.net, Data.Cod.ru, filefactory.com, TopoMaps, kewlshare.com OpenFile.Ru, Megarotic.com,and td

 

source مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)توضیحات : برای تغییر به زبان انگلیسی روی اخرین گزینه ( عکسی شبیه کره زمین ) کلیک کرده و زبان را تغییر دهید. مانند عکس زیر:


password مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)پسورد فایل : www.downloadha.com

download مدیریت آسان دانلود شما از سرورهای مختلف جهانی با USDownloader 1.3.5.9 (قابل حمل)لینک دانلود – ۱۰ مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,



دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream-Cloner 1.20
نوشته شده در دو شنبه 4 دی 1398
بازدید : 546
نویسنده : Alireza

r پیشرو در جریان دانلود سریع و قدرتمند فیلم میباشد ، با این نرم افزار میتوانید فیلم های آنلاین و یا تلویزیون را دانلود کرده و ذخیره کنید . این نرم افزار سایت های زیادی را که برای اشتراک گذاری فیلم هستند پشتیبانی کرده و شما میتوانید به صورت مستقیم فیلم های خود را دریافت کنید . کار با این نرم افزار به حدی آسان میباشد که حتی یک تازه کار هم میتوانید با آن کار کرده و فیلم خود را دانلود کند و میتوانید با یک کلیک فیلم را ضبط هم کنید .

 

Stream Cloner دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream Cloner 1.20

 

 

password دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream Cloner 1.20پسورد فایل : www.downloadha.com

download دریافت سریع ویدیوهای انلاین با Stream Cloner 1.20لینک دانلود – ۱۱ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 699
نویسنده : Alireza

 

 

Turbo Internet افزایش و بهینه کردن سرعت اینترنت شما با Turbo Internet 2.1.16

 

 نرم افزار Turbo Internet به شما کمک می کند تا از تمام قدرت اینترنت خود استفاده کنید. همچنین این نرم افزار شتاب دهنده اینترنت بهترین و تنها روش برای سرعت بخشیدن به بارگذاری ویدئوهای اینترنتی نظیر سایت های یوتیوب و … می باشد. مدیر دانلود Turbo Internet نیز یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , اینترنت , ,



بازدید : 649
نویسنده : Alireza

 

InSpyder Web2Disk ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5

 

 

 

InSpyder Web2Disk نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند می باشد که به وسیله آن می توانید محتوای کامل یک وب سایت اینترنتی مثل متن، تصاویر، صدا و ویدئو… را درون رایانه خود ذخیره نمایید. نرم افزار InSpyder Web2Disk را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

password ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download ذخیره کامل محتوای سایت ها توسط InSpyder Web2Disk 3.2.5 لینک دانلود – 9.1 مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار دانلود , مدیریت دانلود , ,