پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 573
نویسنده : Alireza

 




















نرم افزار کابردی MCleaner که به کمک آن میتوانید یک لیست سیاه درست کرده و شماره های مزاحم را در آن قرار داده تا از تماس این شماره ها با شما جلوگیری شود. همچنین به کمک این نرم افزار میتوانید لیست سفید ایجاد کرده به صورتی که تنها شماره های موجود در این لیست میتوانند با شما تماس بگیرند. اعمال محدودیت های تماس در زمانی مشخص از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. برای دانلود به ادامه مراجعه کنید ...


  دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 458 کیلوبایت

  پسورد فایل :www.mihandownload.com


:: موضوعات مرتبط: جاوا , نرم افزار جاوا , ,



بازدید : 616
نویسنده : Alireza

 































در بین گوشی های جاوایی که از فناوری gps پشتیبانی میکنند نرم افزار هایی که امکان استفاده کامل از این فناوری پیشرفته را فراهم کنند چندان زیاد نیستند.اما نرم افزار trekbuddy یک انتخاب مناسب برای کسانیست که استفاده اصولی از gps موبایلشان برای آنها یک رویاست.این نرم افزار قابل اجرا روی انواع گوشی های موبایل با پلتفرم جاوا میباشد.



 

دانلود با لینک مستقیم 3.5 مگابالیت

  پسورد فایل :

www.mihandownload.com



:: موضوعات مرتبط: جاوا , نرم افزار جاوا , ,



بازدید : 875
نویسنده : Alireza

 























نرم افزار Bubue DeskClock v1.01 Beta2 یکی از نرم افزار های فوق العاده با ساعت های زیبا جهت نمایش در صفحه اصلی گوشی های موبایل نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ میباشد که این نرم افزار قابلیت این را دارد که موقعیت ساعت را در صفحه گوشی خود تنظیم کنید و همچنین دارای ۵ ساعت پیش فرض ویندوز 7 و گوشی اچ تی سی میباشد که ما ۶ ساعت دیگر به صورت جداگانه در ادامه برای دانلود قرار داده ایم تا با اضافه کردن در نرم افزار بتوانید از آن استفاده کنید.


  دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 787 کیلو بایت

  پسورد فایل :www.mihandownload.com

 


:: موضوعات مرتبط: جاوا , نرم افزار جاوا , ,



صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد