پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 604
نویسنده : Alireza

 
















مدیریت پسوردها برای مدیران و البته کاربران امروزه به یکی از مواردی تبدیل شده که می تواند در زندگی روزمره تاثیر زیادی داشته باشد، یک مدیر که در موارد مختلف پسوردهایی را دارد و همیشه هم سعی کرده تا پسوردها متفاوت و به اصطلاح Sensetive هم باشد که درصد هک آن ها پائین آید مطمئنا در مدیریت آن ها کار آسانی را هم پیش رو نخواهد داشت. مدیریت و داشتن پسوردهای طولانی کار بسیار سختی است مخصوصا که این پسوردها متعدد و زیاد هم باشند. نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها کار مدیریت و تولید پسوردهای ایمن را آسان تر از آنچه به نظر می رسد انجام داد. Sticky Password نام یکی از همین نرم افزارهایی است که با استفاده از واسط کاربری جذابش کار مدیریت حرفه ای پسوردها را آسان می سازد. این ابزار که توانایی های متعددی در مدیریت پسوردها دارد قادر است تا پسوردهایی ایمن را به صورت کاملا خودکار و Random هم تولید کند که به مراتب ایمن تر از پسوردهایی هستند که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم. این ابزار که با محیط های مختلف نظیر حافظه های فلش و همچنین موبایل ها، شبکه های کامپیوتری و خود ویندوز سازگار بوده و می تواند کار پسوردگذاری را هم در این گونه محیط ها انجام دهد، در حقیقت این ابزار علاوه بر مدیریت پسوردها قادر است تا بخش های مختلف سیستم را پسوردگذاری کرده و ایمن نماید و در پایان هم این ایمن سازی ها را مدیریت کند. الگوریتمی که این ابزار استفاده می کند در حالت 256 بیتی بوده و به همین دلیل بسیار ایمن خواهد بود ؛ پسوردهایی هم که نرم افزار Sticky Password تولید می کند قابلیت هک و کرک کردن را نداشته و به هیچ وجه کسی قادر نیست این پسوردها را هک نماید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , رمز گزاری محافظت/امنیت , دیسک , قفل گذاری ومحافظت , ,



بازدید : 531
نویسنده : Alireza

 





















Folder Guard
یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود كنترل كامل داشته باشید و سطح امنیت هر كدام یك از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب كنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تك تك كاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هكرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید كنترل كامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند كنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس كردن floppy, CD-ROM و... میباشید. پشتیبانی كامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، ... میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان كامل داشته باشید كه بجز شما هیچ كسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال كردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager  و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , رمز گزاری محافظت/امنیت , قفل گذاری ومحافظت , ,



بسته امنیتی قدرتمند Panda Internet Security 2010 v15.01.00
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 513
نویسنده : Alireza

 

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توانیم در زمینه امنیت نام ببریم محصول شرکت Panda است. سال 2010 بیستمین سال تولد شرکت پانداست و به همین دلیل تمامی محصولات این کمپانی قدرتمندتر از گذشته عرضه شده اند.  Panda Internet Security یکی از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزارهایی است که به صورت یک مجموعه ابزارهای لازم برای تامین امنیت سیستم های کاربران در اختیار آنان قرار می گیرد. این بسته نرم افزاری امنیتی که نسخه 2010 آن مدتی است عرضه شده قادر است تا آخرین فایل های مخرب را شناسایی و برای پاکسازی کامل آن ها اقدام کند. بسته امنیتی Panda Internet Security علاوه بر این که از آخرین تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب بهره می برد قادر است تا بدون کاهش کارآیی سیستم و با سرعتی فوق العاده انواع ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و ... را شناسایی کرده و سیستمی امن را تحویل دهد، این مجموعه دارای  نرم افزارهایی هستند که امکان اسکن سیستم برای یافتن انواع فایل های مخرب اعم از ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، جاسوس افزارها و ... را فراهم نموده و قادر است با یک دیوار تش قدرتمند  در مقابل حملات هکرها ایستادگی کند. در حقیقت Panda Internet Security تمامی خواسته های امنیتی هرکسی را در سطح کوچک یا بزرگ برآورده خواهد کرد ، این نرم افزار هم مانند بقیه ابزارهای امنیتی شرکت پاندا از بانک اطلاعات این کمپانی بهره می برد و همین امر باعث خواهد شد تا از گذشته تا به آخرین به روزرسانی های موجود را دارا باشد. از مهم ترین قابلیت های این بسته امنیتی می توان به سرعت بالا در اسکن سیستم اشاره کرد که در مدت زمان بسیار کوتاهی سیستم رایانه ای کاربر را اسکن و اگر فایل مخربی شناسایی شود سریعا برای حذف آن اقدام خواهد شد. استفاده از جدیدترین تکنولوژِی ها در Panda Internet Security باعث خواهد شد تا در شناسایی فایل های مخرب که هرروز با ترفندهایی متفاوت به سیستم های رایانه ای راه پیدا می کنند شناسایی و کاملا نابود گردند. اگر در سیستم در سطحی باشد که فایل مخرب به اجزای اصلی ویندوز هم نفوذ کرده باشد چاره کار را باید با غرنطینه کردن فایل مورد جست و جو کرد. جالب است که دیوار آتشی قدرتمند در این بسته قرار داده شده تا در مقابل حملات اینترنتی و هکرها گرفته شود . تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت فرزندان در استفاده از سیستم رایانه ای، مدیریت وب سایت های و فیلتر نمودن آن ها ، امنیت بالا در اطلاعات اینترنتی و در نهایت به روز رسانی های مداوم و سریع از مهم ترین قابلیت های جدیدترین نسخه از این محصول شرکت پاندا به شمار می رود.
شاید مهم ترین نکته در مورد نسخه جدید این نرم افزار را بتوان به نسخه جدید ویندوز شرکت مایکروسافت مربوط ساخت زیرا نسخه 2010 یکی از اولین نرم افزارهایی است که با سیستم عامل ویندوز 7 کاملا سازگار شده و قابل نصب و اجرای کامل خواهد بود.ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,



بازدید : 464
نویسنده : Alireza

 

داشتن یک دیوارآتش خوب امروزه می تواند درصد بالایی از فایل های مخرب را از بین برده و در مقابل حملات مختلفی که به یک سیستم رایانه ای می شود مقاومت کند. Firewall ها که امروزه بیشتر بسته های امنیتی حداقل یکی از آن ها را با خود به همراه دارند جز اصلی ترین موارد امنیتی هستند که در سیستم به آن ها اهمیت داده می شود به طوری که اگر دقت کنیم از قدیمی ترین ویندوزها حداقل نام Firewall وجود داشته حتی اگر آنقدر قدرت مقابله با حملات مختلف را نداشته است.
Outpost Firewall Pro نام بسته امنیتی است که به کاربران امنیت را از طریق فایروال یا همان دیوار آتش هدیه می دهد. این دیوارآتش قدرتمند که به صورت کاملا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده دائما در حال چک کردن سیستم و ارتباطاتی است که با بیرون از رایانه به شکل های مختلف نظیر اینترنت و یا شبکه صورت می گیرد و به واسطه همین چک کردن مداوم هرگونه حمله ای را تشخیص خواهد داد و برای مقابله با آن هم اقدام سریع خواهد نمود.
استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد چرا که شرکت سازنده یعنی Agnitum در نسخه ی جدید از تکنولوژی بسیار قدرتمند و البته جدیدی به نام IDS یا همان Intrusion Detection System استفاده کرده که تمامی ورودی ها و خروجی ها در ارتباطات را به صورت کامل چک و هرگونه اطلاعات مزاحمی که کشف شود را به سرعت حذف و نابود خواهد ساخت. مبارزه با انواع فایل های مخربی که ممکن است به همراه ایمیل ها برای کاربران به منظور اهداف مختلف ارسال شوند بخش دیگری از قابلیت هایی است که در نرم افزار Outpost Firewall Pro تعریف شده است. این نسخه از نرم افزار جز قدرتمندترین دیوارآتش هایی است که در دنیای مجازی نرم افزارها وجود دارد پس شما که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می دهید می توانید هفتمین نسخه از این ابزار را دریافت کرده و با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید.

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



دیوار آتش قدرتمند Ashampoo FireWall Pro v1.14
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 581
نویسنده : Alireza

 




















یکی از محصولات امنیتی شرکت Ashampoo دیوار آتش قدرتمند این موسسه نرم افزاری است. دیوار آتش ها یا همان Firewall ها یکی از نرم افزارهایی هستند که در بخش تامین امنیت می توانند نقش فوق العاده مهمی را ایفا کنند. نسخه های مختلف ویندوز همیشه یک Firewall را با خود به همراه دارند اما مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به آن ها گرفت عدم پایداری و امنیت ضعیف در مقابل حملات هکرها است که به سادگی از آن عبور می کنند و به همین دلیل هم هست که شرکت های نرم افزاری برای تامین امنیت کاربران اقدام به ساخت این ابزارها می نمایند.

Ashampoo Firewall

که یک دیوار آتش فوق العاده قدرتمند محسوب می شود می تواند امنیت پایداری را برای کاربران در مقابل حملات هکرها به وجود آورد. این نرم افزار که در دو نسخه Free و Pro ارائه می شود می تواند دائما سیستم را مورد بررسی قرار داده و ورودی و خروجی اینترنت را با پهنای باند مقایسه و به صورت کاملا مدرن سیستمی امن را به همراه آورد. Ashampoo Firewall می تواند به کاربران این قابلیت را دهد که هر نرم افزاری را که مایل به اتصال آن به اینترنت نیستند از دسترس خارج نماید تا فقط به صورت محلی قایل بهره برداری باشد. تنها با یک کلیک ساده در این نرم افزار امنیت با دیوار آتش فراهم خواهد شد.  

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



بازدید : 541
نویسنده : Alireza

 
















قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . دارای سیستم کشف حملات - مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است . این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی کردن هویت شما در اینترنت -Attachment Quarantine - این بخش نرم افزار از شما در مقابل Attachment های Email شما که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باد محافظت به عمل می آورد.ر نظر گرفتن فعالیت های شبکه ای - تمامی اتصال هاییی که بین شما و یک سیستم دیگر در اینترنت و یا شبکه LAN صورت گرفته است را نشان می دهد . این بخش کوچک شما را از تمام اتصال های اینترنتی آگاه می سازد و به شما امکان آن را می دهد تا اتصال های ناخواسته را متوقف نمایید .

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , فایروال /دیواراتش , ,



بازدید : 584
نویسنده : Alireza

 

گاهی لازم است ما بدانیم پهنای باندی که در اینترنت استفاده می کنیم به صورت حقیقی چقدر است ، یعنی در هر لحظه نوسان سرعت به چه میزان است ؛ تغییرات سرعت بسیار مهم است چرا که گاهی سرعت آنقدر کاهش می یابد که به هیچ وجه نمی توان به صورت معمول به آن ها پی برد که در حال حاظر میزان دریافت و ارسال به چه میزان است. Simple Internet Meter ابزاریست برای نمایش همین اطلاعات به ظاهر ساده که گاهی می توان بسیار مهم باشد. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.
مانیتورینگ لحظه به لحظه به صورت گراف هم برای ارسال و هم برای دریافت ، مانیتورینگ ارسال و دریافت ها در شبکه های محلی ، نمایش پورت ها و میزان مصرفی از هر پورت ، امکان جداسازی کارت های شبکه و انواع مدل های اتصالی به اینترنت ، قابلیت تهیه گزارش از ارسال و دریافت ها در مدت زمان خاص و مهم ترین مورد استفاده بسیار آسان از نرم افزار از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه ی جدید نرم افزار Simple Internet Meter دیده می شوند.

 

دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: امنیت , اینترنت و شبکه , Server و شبکه , ,



بازدید : 590
نویسنده : Alireza

 

نرم افزاری که این بار قرار است به توضیح آن بپردازیم نرم افزاری در دسته ابزارهای شبکه است. همه می دانیم که در شبکه های رایانه ای بحث امنیت ، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. امنیت تقریبا در هر شبکه ای حرف اول را می زند چرا که در صورت نبودن امنیت در شبکه مطئمنا مشکل و عواقب بعدی زیادی ممکن است پیش آید. یکی از نرم افزارهایی که بی شک انتخاب اول مدیران IT بوده و با داشتن امکاناتی فوق العاده دستان کاربران و مدیران را برای مدیریتی مطمئن باز می گذارد NetSuppot Protect نام دارد. همانطور که از نام این ابزار برمی آید محصول شرکت بسیار قدرتمند NetSupport است. کمپانی قدرتمندی که در تولید نرم افزارهای شبکه همیشه به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. NetSuppot Protect ابزاری است که تقریبا تمامی قابلیت ها برای برقراری امنیتی پایدار را به مدیر می دهد. برای این که بهتر متوجه موضوع شوید این طور بیان می کنیم که این نرم افزار دسترسی کاربران را از انجام هرکاری در محیط شبکه و همچنین رایانه شخصی غیرمجاز کرده و اجازه انجام هرکاری را نخواهد داد. در نظر بگیرید در محیط یک شبکه مدیر با کاربران زیادی رو به رو می باشد اگر بخواهد دسترسی همه موارد سیستم و به طور کلی شبکه را آزاد گذارد طولی نخواهد کشید که مشکلاتی زیادی گریبان گیر او خواهد شد. اگر حتی فکر کنیم از هر 2 کاربر یکی هم یک نرم افزار تنها برای تست کردن بر روی سیستم نصب نماید چه تعداد نرم افزار اضافی بر روی سیستم اجرا شده و در نتیجه کارآیی سیستم و به طور کلی شبکه به شدت کاهش خواهد یافت.
NetSuppot Protect با ارائه محیط کاربری بسیار ساده و در عین حال جذابی که یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت آن میان مدیران IT شده است به آن ها کمک می کند امنیت را برقرار کنند. برای مثال مدیر می تواند به سادگی و تنها با یک کلیک ساده پورت USB که فلش دیسک ها به آن وصل می شوند را از دسترس خارج نماید و یا این موضوع را در مورد CD Rom یا DVD Rom اعمال کند. تقریبا تمامی آن چه که یک مدیر برای اعمال محدودیت ها احتیاج دارد در این نرم افزار یافت شده و همه ی این امکانات را هم می توان تنها با یک کلیک ساده اعمال کند. موضوع جالب در مورد این نرم افزار این است که می توان این نرم افزار را برای رایانه های شخصی هم استفاده کرد با تقریبا همان امکاناتی که در شبکه وجود دارد. این ابزار بسیار کوچک با قابلیت های بزرگ می تواند ابزاری بسیار مناسب برای کافی نت ها ، شبکه های کوچک و بزرگ ادارات و شبکه های خانگی باشد. این ابزار تنها حدود 4.14 مگابایت حجم دارد که در مقایسه با نرم افزار مشابه بسیار ناچیز به شمار می رود. 
 

 

دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: امنیت , Server و شبکه , ,



بازدید : 524
نویسنده : Alireza

 





















با توجه به این که امروزه کمتر فردی را می توان یافت که دارای حداقل یک پست الکترونیکی یا همان ایمیل نبوده و رایج شدن این ایمیل ها و ارائه دهندگان آن ها و فراوان شدن مشکلات و خطرات این سرویس که مطمئنا یکی از عمده ترین آن ها اسپم ها و ویروس های هستند که توسط این ایمیل ها در سیستم ها پخش شده و مشکلات فراوانی را برای افراد ایجاد خواهند کرد، گروه پرتوان آسان دانلود اقدام به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز کرده است که با استفاده از آن می توانید از نفوذ هر گونه ویروسی از طریق این ایمیل ها به سیستم خود جلوگیری کرده و مدیریت بی نظیری را بر روی ایمیل های خود ایجاد نمایید.

MailWasher Pro

که توسط شرکت قدرتمند Firetrust ارائه شده است ابزاری فوق العاده کامل برای مدیریت ایمیل ها بوده که ایمنی کاملی را برای شما به ارمغان آورده و به شما کمک کرده تا قبل از دانلود یک ایمیل به سیستم خود و بدون اینکه هرگونه ویروس و اسپمی بتواند به سیستم شما نفوذ کند بتوانید تمامی محتویات آن ایمیل ازجمله عنوان ایمیل، فرستنده ی ایمیل و پیوست ها را مشاهده کرده و از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری نمایید. همچنین این نرم افزار با داشتن بیش از 8 میلیون کاربر در سراسر جهان جز 10 آنتی اسمپر برتر دنیا شناخته شده و از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده که می توان از میان آن ها به بی نظیر ترینشان یعنی، قابلیت نمایش لینک های مخفی و ویروسی که در اغلب ایمیل ها وجود داشته و هرگز به صورت عادی قابل مشاهده نبوده اشاره نمود که سبب شده تا در مدت زمان اندک به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.


دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , نرم افزار اینترنت , ,



بازدید : 583
نویسنده : Alireza

 














نرم افزار

PCRecovery FileRestore Professional

ابزاریست ساده اما کارآمد برای بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی چه خواسته و چه ناخواسته از روی حافظه های مختلف متصل به رایانه پاک می شوند. فایل هایی که گاهی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارند و همین نرم افزار ریکاوری است که می تواند بسیار راهگشا باشد. این ابزار هم با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین سیستم فایل های رایج کار را برای کاربران در این زمینه راحت خواهد کرد ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که دارد از سرعت فوق العاده ای هم در جست و جو و اسکن حافظه ی مورد نظر برای یافتن فایل های پاک شده بهره می برد. بیش از 30 قابلیت برای این نرم افزار 1.5 مگابایتی ذکر شده که همه نشان می دهد خواسته های حرفه ای ترین کاربران هم با استفاده از این ابزار مرتفع خواهد شد. بازیابی پارتیشن های پاک شده ، درایوهایی که فرمت شده اند و اطلاعاتش از بین رفته اند ، بازیابی اطلاعاتی که به وسیله ویروس ها نابود شده و یا اشتباها از روی دیسک پاک شده اند ، پیش نمایش از یک سری فرمت های خاص قبل از بازیابی نهایی و ده ها قابلیت دیگر که نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional یکجا کنار هم به کاربران هدیه می دهد.

دانلود ادامه مطلب


 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 616
نویسنده : Alireza

 

نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
البته این ابزار قابلیت های دیگری هم دارد ؛ توانایی شناسایی انواع گوشی های تلفن همراه برای بازیابی حافظه های داخلی آن ها ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی به منظور برگرداندن فایل های حذف شده و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها سه خصوصیت دیگر نرم افزار Hetman Uneraser را تشکیل می دهند.

دانلود ادامه مطلب




:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 590
نویسنده : Alireza

 

همه ما اطلاعاتی داریم که خصوصی هستند و ما نمی خواهیم آن ها در اختیار دیگر افراد قرار گیرد ؛ برای مثال عکس های خانوادگی است ما نمی خواهیم عکس هایی که مربوط به زندگی شخصی ما می شود برای دیگران حتی قابل نمایش باشد چه برسد به این که دیگران آن ها را کپی کنند و یا این که برروی هر گونه حافظه ای ذخیره کنند و شاید هم پرینت بگیرند. این مورد نه تنها در مورد عکس ها بلکه برای دیگر اسناد هم صادق است ؛ در نظر بگیریم مقاله ای را با تلاش فراوان تهیه کرده ایم اما در اثر یک اشتباه کوچک افراد سودجو آن را به نفع خود مورد استفاده قرار می دهند اینجاست که وجود یک نرم افزار امنیتی می تواند فوق العاده کارآمد باشد. Copy Protect نام ابزاریست که توانایی ایمن سازی یک سری اسناد خاص را دارد. این ابزار با پشتیبانی از فرمت های رایجی نظیر فرمت عکس ها و اسناد مختلف آن ها را با ترفند های خاصی ایمن می کند که به هیچ وجه حتی قابل کپی کردن هم نباشند.
این ابزار طوری فرمت اصلی را تغییر می دهد که به یک EXE فایل تبدیل می شود و به این ترتیب قابلیت هایی نظیر پرینت ، رایت برروی انواع سی دی و دی وی دی و دیگر قابلیت های رایج از آن ها گرفته می شود. این نرم افزار که از حجم نسبتا مناسبی بهره می برد با استفاده از یک واسط کاربری گرافیکی باعث شده تا کاربران به سادگی بتوانند از نرم افزار بهره مند شده و برای ایمن سازی فایل ها و فولدرها از آن استفاده کنند. نرم افزار Copy Protect را با کرک کامل آماده کرده ایم تا شما کاربرانی که به اطلاعات خصوصی خود اهمیت می دهید بتوانید از این ابزار بهره مند شوید.

ادامه مطلب دانلود کنید




:: موضوعات مرتبط: امنیت , رمز گزاری محافظت/امنیت , قفل گذاری ومحافظت , ,



بازدید : 621
نویسنده : Alireza
 
rs-file-recovery

با RS File Recovery می توانید به راحتی فایل ها و اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید و با این کار از فایل هایتان برای همیشه نگهداری خواهید کرد. با استفاده از این نرم افزار می توان فایل هایی را که به صورت تصادفی پاک شده و یا فایل هایی که درهنگام فرمت کردن هارد درایوها ، فلش های USB و یا مموری کارت ها پاک می شوند را براحتی بازیابی کرد.

ویژگی های نرم افزار RS File Recovery:
- بازیابی کلیه فایل هایی که بصورت تصادفی پاک شده اند ( بدون در نظر گرفتن نوع فایل): پرونده ها ، عکس ها ، فایل های ZIP ، آهنگ ها و ویدیو ها.
- بازیابی اطلاعاتی که پس از خالی کردن Recycle Bin دوباره به آنها احتیاج پیدا کردیم و یا حتی فایل هایی که برای پاک کردنشان از Shift + Delete استفاده کرده ایم.
- بازیابی اطلاعات پس از فرمت سریع یا فرمت کامل هارد درایو ها (quick and total formatting).
- بازیابی اطلاعات پس از پاک کردن یک درایو از هارد. (deletion of a logical drive).
- RS File Recovery از سیستم های VFAT, FAT16, FAT32 پشتیبانی می کند.
- وقتی شما با کامپیوتر کار می کنید ، برنامه ها فقط از هارد درایو خوانده می شوند و هیچ چیزی ذخیره نمی شود
- RS File recovery به شما اجازه می دهد تا یک کپی از پارتیشن های خود داشته باشید تا در هنگام نیاز بتوانید اطلاعات را بازیابی کنید.
- RS File recovery به شما اجازه خواهد داد که اطلاعات بازیابی شده را در هارد درایو ، سی دی ، دی وی دی ، یک فایل ISO و یا از طریق FTP در داخل سرورتان ذخیره کنید.
- با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های بازیابی شده را مشاهده ، مرتب و دسته بندی کنید تا براحتی قابل دسترس باشند.


 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 572
نویسنده : Alireza
 
FarStone Total Recovery

TotalRecovery Pro تمامی احتیاجات شما را برای محفاظت کامل از PC در مقابل حوادث غیر منتظره، فراهم می کند. TotalRecovery تضمین می کند که عکس ها، موزیک، اسناد و دیگر فایل های مهم موجود در کامپیوتر به خوبی محافظت می شوند و در صورت لزوم می توانید به راحتی آن ها را دوباره به دست آورید. این نرم افزار امکان یک پشتیبان گیری و ریکاوری جامع را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله می توان به پشتیبان گیری فایل ها و پوشه، پشتیبان گیری کامل سیستم و پشتیبان گیری تدریجی تصویر، اشاره کرد. با به کارگیری این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای پشتیبان گیری از اطلاعات خود به صورت اتوماتیک و بدون تاخیر، در زمان های خاص، تنظیم کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار TotalRecovery Pro:
- راه حلی برای پشتیبان گیری و بازیابی کامل اطلاعات لپ تاپ ها، ایستگاه های کاری و رایانه های شخصی
- پشتیبان گیری از عکس ها، موسیقی، ایمیل و … با AES encryptions
- ایمیج گیری از دیسک
- پشتیبان گیری از سیستم عامل، برنامه های کاربردی و تمامی فایل ها
- کپی کامل تمامی اطلاعات روی یک هارد دیسک دیگر (Clone disk)
- پشتیبان گیری از درایو USB، اشتراکات موجود در شبکه، CD / DVD ،NAS ،iSCSI و یا remote FTP server
- رابط کاربری آسان
- باز کردن فایل های پشتیبان
- برنامه زمانبندی هوشمند
- امکان به روزرسانی آسان
- آگاه سازی از طریق ایمیل
- تابع اسکریپت پیشرفته
- حداکثر سرعت با Solid State Drive (SSD)
- پشتیبانی از Windows PE
- پشتیبانی از PXE
- نجات رسانه بوت: پشتیبانی از انواع رسانه های بوت، مانند CD/DVD, USB flash/USB HDD, USB Key, diskless PC و PXE server
- و …


 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 624
نویسنده : Alireza
 
Macrium-Reflect

Macrium Reflect 5.0.5167 یک برنامه بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه پشتیبانی و بازیابی تمامی اطلاعات سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات سیستم مانند تصاویر , موزیک ها , فیلم ها , برنامه ها و هر چیزی که در سیستم دارید یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما می توانید نسخه پشتیبان خود را در یک درایو مجازی که برنامه برای شما ایجاد می کند دخیره کنید و یا اینکه فالهای پشتیبانتان را بر روی سی دی بریزید و در صورت از دست دادن اطلاعات تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی اطلاعات کنید. این برنامه قادر است تا از تمامی درایوها و پارتیشن های سیستم شما نیز نسخه پشتیبان تهیه کند.


 سایت سازنده : 

www.macrium.com

حجم دانلود : 

31 مگابای


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,