پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 393
نویسنده : Alireza

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری آنتی ویروس و محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار میگرد ، زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام میکند. این نرم افزار میتواند انواع viruses, trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید. 

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14

 

 

 

 

*این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس های معمول نیست و بهتر است در کنار آنتی ویروس های معمول مورد استفاده قرار گیرد.

 

password حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14رمز فایل: www.downloadha.com

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 16 مگابایت |

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 16 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 432
نویسنده : Alireza

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

 

 

 

 

 

password افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 11.4 مگابایت |

download افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 11.8 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 417
نویسنده : Alireza

Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

 Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 

 

 

 

 

password پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0رمز فایل: www.downloadha.com

download پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0 لینک دانلود – 102 مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



آنتی ویروس رایگان ,AntiVir Personal 13.0.0.2832
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 603
نویسنده : Alireza
:
avira

Avira AntiVir Personal آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و… محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

خصوصیات نرم افزار AntiVir Personal 13.0.0.2832 :
محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس ۳۲ بیتی)
تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot.
شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی
قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز
زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها
بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت.
برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار
امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای
مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center – SMC
طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است.
امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.

 حجم دانلود : 105 مگابایت

:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



انتی ویروس رایگان ClamWin Free Antivirus 0.97.6
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 580
نویسنده : Alireza

 

 
clamwin-0.97.5

ClamWin Free Antivirus ۰٫۹۷٫۶ یک آنتی ویروس رایگان مخصوص تمام سیستم عامل های شرکت مایکروسافت از قبیل ۹۸/Me/2000/XP/2003 و Vista می باشد. این آنتی ویروس که به صورت متن باز (open source code) ارائه شده است دارای سیستمی قدرتمند جهت جلو گیری از ورود و فعالیت ویروس ها تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد.  شما به راحتی میتوانید این آنتی ویروس را دانلود کرده و با خیالی راحت به کار در رایانه و اینترنت بپردازید.

 

از قابلیت های مهم این آنتی ویروس ClamWin Free Antivirus :
آشکار سازی ورود ویروس و آگاهی دادن از پاک شدن آنها.
زمان بندی اسکن کردن کامپیوتر به صورت دلخواه در هر زمان.
آپدیت رایگان به صورت اتوماتیک و متناوب از سرور اصلی سازنده ی این آنتی ویروس.
اضافه شدن به منوی کلیک راست برای بررسی فایل ها و پوشه ها و سایت ها اینترنتی.
دارای پلاگین Addin مخصوص نرم افزار Microsoft Outlook برای از بین بردن فایل ها و پوشه های ضمیمه شده به نامه های الکترونیکی به صورت اتوماتیک


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,