پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 513
نویسنده : Alireza

به جرات می توان گفت که رادیو و تلویزیون یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی های مردم به شمار می روند. هر فرد در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رادیود می کند. امروزه به دلیل پیشرفت سریع علم و دسترسی آسان به این دو رسانه پرطرفدار افراد نه تنها در خانه هایشان بلکه در محل کار ، مترو ، خیابان ، و حتی در محیط اینترنت نیز می توانند ساعاتی از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به ایستگاه رادیویی مورد علاقه شان کنند. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند به دلیل سرعت پایین اینترنت محل سکونت خود قادر به تماشای تلویزیون و یا دریافت ایستگاه های رادیویی از طریق اینترنت نیستند و شاید هم نرم افزار های متفاوتی را که در این زمینه ساخته شده اند امتحان کرده باشند که هیچ کدام به طور قطعی قادر به دریافت تصاویر و صدا از اینترنت نبوده باشند ادامه مطلب دانلود کنید

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , نرم افزار های کاربری , دستگاه های دیجیتال , ,



پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 425
نویسنده : Alireza

 

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

 

 

 

  KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

نکته:

 

برای رفع  کاربرانی که خطای member not found را دریافت میکنند ، طبق گفته سایت سازنده بایستی پلاگین flash player نسخه activex برروی سیستم شما نصب باشد.

 

دانلود پلاگین فلش پلیر : http://www.downloadha.com/1391/07/adobe-flash-player/

گفته سایت سازنده: http://www.kmplayer.com/forums/showthread.php?t=39621

 

password پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59رمز فایل: www.downloadha.com

download پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59 لینک دانلود – 24.3 مگابایت

 

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 713
نویسنده : Alireza
xbmc

XBMC Media Center 12.0 Beta 2 مدیا پلیری قوی که برای سیستم عامل های لینوکس مک ویندوز و ایکس باکس طراحی شده است که مدیریت و پخش رسانه های شما را به راحت تر می کند این نرم افزار دارای کتابخانه با سیستم مدیریت می باشد که به شما اجازه طبقه بندی کردن رسانه های صوتی تصویری داخل کامپیوترتان را به شما می دهد رابط کاربری این نرم افزار کاربر پسند و قابل انعطاف می باشد و پوسته های آن قابل دانلود است. این نرم افزار دارای جلوه های تصویری مثل ProjectM و Goom می باشد همچنین می توان توسط API آن جلوه ها را توسعه داد.

ویژگیهای کاربردی پلیر حرفه ای Xbmc Media center 11 :
مدیریت فایل
پخش موزیک و ویدئو
قابلیت پخش از LAN
گزارش آب و هوا
دارای محیط کاملا گرافیکی و زیبا با قابلیت نصب پوسته
قابل نصب بر روی Windows – Mac – Linux – Xbox و DreamBox


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 595
نویسنده : Alireza
 
aimp

برنامه aimp  نرم افزاری قدرتمند در زمینه پخش صوت می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد که به موزیکهای مرد علاقه خود با کیفیت صدایی متفاوت و تحسین برانگیز گوش دهید. ظاهر برنامه شباهت زیادی به پخش کننده صوت کلاسیک Winamp دارد، بنابراین خیلی سریع به محیط آن عادت خواهید نمود. البته این محیط می تواند با استفاده از پوسته های مختلف برنامه تغییر نماید. نرم افزار دارای یک equalizer (برابر کننده) ۱۸ بانده ، پنجره ای برای نمایش ضرب آهنگ، بصورت ویژوال یا بصری با افکتهای ویژوال و یک ویرایشگر لیست پخش (playlist) برای سازماندهی فایلهای صوتی شما می باشد . همچنین افکتی محو شونده، لیست موزیکهای شما را همانند حلقه ا ی بی پایان از موزیک مینماید و قابلیت مفید نرمال نمودن حجم صدا نیز از تغییرات نابهنجار حجم صدا در میان ترک های مختلف ، جلوگیری به عمل می آورد. همچنین عملکردهای اصلی پخش کننده بصورت مناسبی می توانند با کلیدهای میانبرعمومی کنترل شوند. درکنار پخش موزیک، نرم افزار AIMP قابلیتهای اضافه ای چون ابزارهایی مفید که به شما این امکان را میدهند تا هر صدایی از کامپیوتر خود را ضبط نموده، فایلهای صوتی را از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل نمایید و همچنین قابلیت مشاهده و ویرایش برچسبها را به شما می دهد . AIMPبرمبنای موتور صدای شناخته شده موسوم به BASS طراحی شده است، بنابراین می تواند به آسانی پلاگینهای جدید(از کتابخانه پلاگین موجود در برنامه) متصل شده و کارایی و عملکردهای پخش کننده را افزایش می دهد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار AIMP 3.20.1155 :

* صدای کریستالی و با کیفیت، با فناوری ای کاملا متفاوت با Winamp و WMP
* بیشتریین کارایی و عملکرد با کمترین منابع
* پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا
* پشتیبانی ازقابلیت تنظیم فرمتهای صوت
* قابلیت تنظیم نمودن کلیرهای میانبر داخلی و عمومی با بهره گیری از الگویی همانند Winamp وWMP
* قابلیت انعطاف پذیری خصیصه های نرم افزار و پوشش های مختلف که به شما این امکان دا می دهدتا A.I.M.P. را بصورت کاملا شخصی درآورید
* پشتیبانی از پلاگینها که به کمک آنها امکان افزایش قابلیتهای برنامه افزایش می یابد
* دارابودن کدهای تبدیل صوت برای تبدیل موزیک از فرمتهای مختلف به wma, mp3, wav, ogg
* قابلیت audioGrab که این امکان را می دهد تا سیدی های صوتی (Audio CD) رابه فرمتهای Mp3, OGG, WAV or WM تبدیل نمایید
* قابلیت ضبط صدا که این اجازه را میدهد تا هر صدایی از قطع ههای سیستم را ضبط نمایید
* ویرایشگر داخلی برای برچسبهای فرمتهای WMA, MP3, OGG
* قابلیت ضبط ازروی Audio CD دیسکهای MP3

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



بازدید : 649
نویسنده : Alireza
 
PotPlayer

PotPlayer یکی از جامع ترین و کاملترین نرم افزار های پخش کننده (پلیر) فایل های ویدیویی و صوتی می باشد. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KM Player از طیف وسیعی از فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا و … را نام برد. می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMP با امکاناتی اضافه تر می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PotPlayer:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پرکاربرد
- امکان پخش فایل های آسیب دیده AVI
- اصلاح سرعت پخش ویدیو، تنظیم میزان صدا و افزایش و کاهش میزان کنتراست
- امکان کار با کلیدهای میانبر های صفحه کلید
- نمایش زیر نویس فیلم ها و پشتیبانی ازSAA، ASS و …
- دارای اکولایزر صدا و اکولایزر تصویری
- امکان استفاده از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال، فرمتهای دی وی دی، فایل های فشرده و فایل های فلش
- امکان پخش فایلهای AAC, OGG
- نمایش اطلاعات فایل ها
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- و …


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده ی فیلم و صدا , ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد