پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1754
نویسنده : Alireza

 

 

نرم افزار Free Viewer امکان نمایش بیش از 80 فرمت رایج را دارد. فایل هایی که برای مشاهده آنها باید برنامه های مخصوص به خودشان را نصب کنید توسط این نرم افزار قابل مشاهده هستند.

 

یکی از تخصص های این نرم افزار، نمایش محتویات فایل ها و فرمت های پرکاربرد اداری است. از فایل های معروف مثل فایل های ورد، اکسس، اکسل، پاورپوینت گرفته تا فرمت هایی که چندان مشهور نیستند.

 

از دیگر امکانات این برنامه نمایش فرمت های رایج عکس میباشد. علاوه بر این امکان نمایش فرمت های مختلف چند رسانه ای مثل انواع فیلم و صدا را دارد. همچنین میتواند فایل های فشرده را باز کند.



 

 

به این ترتیب دیگر برای مشاهده فایل هایی با فرمت ها و پسوندهای مختلف نیاز به نصب انواع نرم افزار های سنگین ندارید. البته این نرم افزار فقط امکان مشاهده فایل ها را فراهم میکند و قابلیت ویرایش آنها را ندارد. ضمن اینکه در هنگام نمایش سندهای اداری، از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند.

  دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای اداری , برنامه نویسی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد