پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1611
نویسنده : Alireza

 

یکی از تغییرات مهم ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 ، تغییر سیستم مدیریت بوت (راه اندازی ویندوز) است. در ویندوزهای XP و 7 اگر بیش از یک ویندوز در کامپیوتر خود داشتید، هنگام روشن کردن کامپیوتر با صفحه سیاهی مواجه میشدید که امکان انتخاب سیستم عامل را برای شما فراهم میکرد. اما در ویندوز 8 دیگر خبری از آن صفحه مشکی ساده نیست و همه چیز کاملا تغییر کرده است. ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: بهینه سازی ویندوز , ,



دانلود WinMend Registry Defrag - یکپارچه سازی رجیستری
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 422
نویسنده : Alireza

کپارچه سازی در هر زمینه ای می تواند مفید باشد مخصوصا اگر برروی هارددیسک سیستم و رجیستری عمل یکپارچه انجام گیرد. وقتی رجیستری یکپارچه شود دسترسی به اطلاعات مطمئنا سریعتر خواهد بود و وقتی اطلاعات مورد نظر نرم افزارها و خود ویندوز سریع تر به سیستم ارسال شوند به طبع سرعت کل سیستم افزایش پیدا خواهد کرد.

WinMend Registry Defrag نرم افزاری کاملا رایگان است که همین قابلیت به ظاهر ساده را در اختیار کاربران قرار می دهد. این عمل یعنی Defrag کردن هسته ویندوز باعث خواهد شد تا تمامی فایل های رجیستری در سر جای خود قرار گیرند.

امنیتی که این نرم افزار در زمینه خرابی فایل ها دارد خیال کاربران را از به وجود آمدن هرگون مشکلی راحت خواهد کرد. سرعت بالا در انجام کارها و حجم پائین هم باعث نخواهد شد که خللی در عملکرد کاربران به وجود آید.

Base و پایه نرم افزار هم به صورت Wizard بنا نهاده شده تا کاربران به سادگی و طی انجام مراحل مختلف بتوانند از نرم افزار در زمینه یکپارچه سازی رجیستری بهره مند شوند. اما نکته پایانی هم در مورد پوسته ها و رنگ های مختلف است که کاربر می تواند بسته به نیاز آن ها را تغییر دهد. WinMend Registry Defrag می تواند گزینه مناسبی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز باشد. یک نرم افزار رایگان که قابلیت های مهمی در اختیار کاربرانش قرار                                ادامه مطلب دانلود  کنید

 

WinMend Registry Defrag


 


:: موضوعات مرتبط: بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 372
نویسنده : Alireza

SpeedFan نرم افزاری برای نظارت بر ولتاژ، درجه حرارت و سرعت فن در کامپیوترها با مانیتور تراشه های سخت افزار می باشد. توسط این نرم افزار حتی می توانید به اطلاعات S.M.A.R.T. دسترسی پیدا کرده و درجه حرارت هارد دیسک را مشاهده کنید. همچنین این برنامه از هارد دیسک های SCSI نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است تا FSB برخی از سخت افزارها را تغییر دهید. توسط این برنامه می توانید به سنسورهای دمای دیجیتال دسترسی پیدا کنید و سرعت فن کامپیوتر را تغییر دهید. این کار را می توان برای موارد مختلفی مانند کاهش سروصدا انجام داد. این نرم افزار می تواند تقریبا هر تراشه سخت افزار متصل به 2-wire SMBus را پیدا کند. SpeedFan توانایی مدیریت تعداد نامحدود پل ارتباطی، چیپ ست مانیتور سخت افزار، هارد دیسک، درجه حرارت، ولتاژ و سرعت فن را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedFan

- نظارت بر ولتاژ، درجه حرارت و سرعت فن کامپیوتر

- امکان دسترسی به اطلاعات S.M.A.R.T

- امکان مشاهده دمای هارد دیسک

- قابلیت تغییر FSB برخی از سخت افزارها

- دسترسی به سنسورهای دمای دیجیتال

- یافتن تقریبا هر تراشه سخت افزار متصل به 2-wire SMBus

- مدیریت تعداد نامحدود پل ارتباطی، چیپ ست مانیتور سخت افزار، هارد دیسک، درجه حرارت، ولتاژ و سرعت فن

- پشتیبانی از ویندوزهای 9x، ME، NT، 2000، 2003، XP، Vista و 7

SpeedFan

حجم فایل : 2 مگابایت

رمز فایل : aliasdownload

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 411
نویسنده : Alireza

مطمئنا هریک از ما کاربران به این نکته توجه داریم که وقتی ویندوز برای اجرا شدن یا به اصطلاح بالا آمدن کمی کند عمل می کند حتما مشکلی پیش رو قرار داشته و نرم افزار یا فایلی در حال اجراست که وقتی ویندوز اجرا می شود آن فایل هم اجرا خواهد شد.

Startup ویندوز شامل ابزارهایی است که به صورت فایل سیستمی و مربوط به ویندوز بارگزاری می شوند و نرم افزارهایی که کاربر می خواهد در هنگام اجرای ویندوز آن ها هم اجرا گردند. گاهی این کند بالا آمدن ویندوز دلایل دیگری دارد که تنها می توان با نرم افزارهای کاربردی همچون StartupSlowFix آن ها را حل کرد.

این ابزار ساده تنها کاری که انجام می دهد این است که مشکل اجرای کند ویندوز در هنگام بالا آمدن را حل خواهد کرد. این ابزار سیستم و

Startup را اسکن کرده و نرم افزارهایی که به صورت مخفی اجرا می شوند و قابلیت چندانی هم ندارند را از این بخش خارج خواهد کرد تا ویندوز سریعتر از قبل صفحه Desktop را به صورت کامل به کاربر نشان دهد. StartupSlowFix می تواند نرم افزار فوق العاده مفید باشد پس به شما کاربران پیشنهاد می دهیم این ابزار به ظاهر ساده را دریافت کرده و از افزایش سرعت بالاآمدن ویندوز خوب لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار

StartupSlowFix

- افزایش سرعت

Startup ویندوز

- سرعت بالا در اسکن

- انجام اتوماتیک کارها

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- تعمیر خرابی ها به صورت خودکار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

StartupSlowFix

حجم فایل : 1 مگابایت

رمز فایل : aliasdownload

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 373
نویسنده : Alireza

اگر ویندوز جدید مایکروسافت را نصب کرده باشید حتما متوجه شده اید که در این نسخه منو استارت برداشته شده است که طبعا این تغییر برای بسیاری از کاربران می تواند زجر آور باشد و تا کاربران به گزینه های جدید عادت کنند مدت زمانی زیاد می گذرد. برای کسانی که دوست دارند در ویندوز هشت دوباره همان منو استارت را داشته باشند، برنامه

StartIsBack را آماده کرده ایم. این برنامه قادر است منو ویندوز هشت را به گزینه استارت جای دهد. این نرم افزار دارای کیفیت مناسب می باشد و به کسانی که نمی توانند با منو جدید کار کنند، توصیه می کنیم حتما آن را نصب کنند.

 

StartIsBack 1.2.

حجم فایل : 1 مگابایت

دانلود

brz


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 368
نویسنده : Alireza

 

 

یکی از ایراداتی که کاربران پس از ارائه ویندوز 7 به مایکروسافت گرفتند، حذف نرم افزارهایی نظیر Movie Maker از ویندوز بود که برای بسیاری مشکلاتی را پدید آورد. چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده هم کارهای زیادی را انجام می دادند به همین دلیل مایکروسافت با ارائه بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری نرم افزارهای دلخواه کاربران را هم با این بسته نرم افزار ارائه کند. محصولی که شامل چندین نرم افزار مجزاست که هریک می توانند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه شوند اما همین بسته نرم افزاری هم تا به حال طرفداران زیادی داشته است.

 

محتویات این بسته عبارتند از:

Windows Live Messenger : مسنجر معروف مایکروسافت که کاربران مطمئناً با آن آشنایی دارند، پیام رسانی که با ایمیل های مختلف مایکروسافت هماهنگی داشته و در محیط بسیار پویا و جذاب قادر است تا با پیام رسان هایی نظیر یاهو مسنجر هم ارتباط برقرار کند. اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و فایل ها و ارتباط از طریق صوت و تصویر و همچنین ارسال متنی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات نسخه جدید مسنجر مایکروسافت محسوب می شوند. کیفیت بالا در ارسال و دریافت تصاویر در ارتباطات تصویری جزو جدیدترین خصوصیات این نرم افزار محسوب می شوند. شکلک های جدید در نسخه جدید، سازگاری بهتر با ویندوز محبوب 7، امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی و به طور کلی 15 امکان جدید در این نرم افزار دیده می شوند.ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



رفع محدودیت زمانی 30 روزه ویندوز 7 :
نوشته شده در جمعه 29 دی 1398
بازدید : 485
نویسنده : Alireza

 

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد آزمایش قرار دهید. چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید. ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند. در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
البته هر بار با انتشار کرک جدید، مایکروسافت نیز در آپدیت های بعدی ویندوز سعی در خنثی کردن آن را دارد. پس چنانچه شما از کاربرانی هستید که همواره ویندوز خود را از طریق سایت مایکرو سافت آپدیت می کنید، باید این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که با نصب هر آپدیت جدید امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و پس از آن باید به دنبال کرک جدیدتر باشید.
شما همواره با مراجعه به همین صفحه می توانید جدیدترین کرک های ویندوز 7 را دریافت کنید.

 

رفع محدودیت زمانی 30 روزه ویندوز 7 :
در صورتی که ویندوز خود را تازه نصب کرده اید و قصد دارید محدودیت زمانی 30 روزه آن را برداشته و آن را فعال کنید، کرک Window 7 Loader را به شما پیشنهاد می کنیم.دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 1214
نویسنده : Alireza

 

 

ویندوز 7 هم مثل ویندوز XP هر چندوقت یک بار نسخه های کاملا آپدیت شده ای تحت عنوان "سرویس پک" ها عرضه می کند. در این سرویس پک ها، بسیاری از آپدیت هایی که به مرور توسط مایکروسافت ارائه شده بود، به صورت یکجا و همراه با پکیج کامل ویندوز ارائه می شود.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



نرم افزار تعمیر ویندوز - XP Repair Pro 5.6
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 340
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

اگر یک کاربر ویندوز، برای مدت 1 سال یا بیشتر بدون اینکه ویندوز خود را عوض کند همچنان با آن مشغول کار باشد جای تعجب دارد ! چرا که عمر سیستم عامل ویندوز بر روی یک کامپیوتر معمولا کمتر از یک سال است و باید هر چند وقت یک بار آن را عوض کرد. (البته کامپیوتر هایی که هیچ برنامه اضافه ای روی آن نصب نمیشود و فقط برای کارایی های خاص است در این قاعده مستثنی هستند)

 

البته تقصیر را نمیتوان به گردن ویندوز انداخت. برنامه ها، بازی ها، و نرم افزارهای مختلف هستند که با هر بار نصب و حذف شدن روی ویندوز، آثاری از خود برجای میگذارند و به مرور باعث اختلال در روند کار سیستم عامل میشوند.

 

بعضی اوقات مشکلات و خطاهای ویندوز به قدری زیاد میشوند که به نظر میرسد فقط نصب مجدد ویندوز چاره ی کار است. اما همیشه نمیتوان به همین راحتی ویندوز عوض کرد. گاهی اوقات اطلاعات نصب شده مهمی روی ویندوز خود داریم که با عوض کردن ویندوز ممکن است از بین بروند یا آسیب ببینند.

 

نرم افزار XP Repair Pro میتواند ویندوز شما را اسکن کرده و مشکلات آن را برطرف کند. این نرم افزار، یکی از بهترین راه کار ها برای تعمیر ویندوز و رهایی از مشکلات نصب مجدد آن است.

 

نرم افزار XP Repair Pro میتواند با چند کلیک ساده، فایل ها و قسمت های معیوب ویندوز را شناسایی کرده و امکان رفع اشکال و تعمیر آن را برای شما فراهم کند.

 

از جمله قابلیت های خوب این نرم افزار میتوان به توانایی شناسایی 40 هزار خطا در ویندوز، تست تمام فایل های سیستمی، تعمیر رجیستری ویندوز، پاک سازی برنامه های اضافه، و مدیریت بوت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه میتوانید نسخه جدید این نرم افزار جالب و کاربردی را از brz دریافت نمایید :

 

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود نسخه 32 بیتی - با حجم 7.97 مگابایت

دانلود نسخه 64 بیتی - با حجم 8.02 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 360
نویسنده : Alireza


نرم افزاریی کم حجم و مفید محصول شرکت Code Sector, جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر. همچنین می توانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همان جا ادامه دهید. این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز7 قابل استفاده است. همچنین می تواند از خطاهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند. این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeraCopy Pro:
- محیطی ساده و کاربر پسند
- کپی و انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- نمایش سرعت انتقال
- قابلیت متوقف کردن انتقال و از سر گیری دوباره آن
- جلوگیری از خطاهای متداول در هنگام کپی
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی
- و ...
دانلود با لینك مستقیم
حجم فایل: 3مگابایت


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



فعال ساز ویندوز 8 - Windows 8 Activator
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 428
نویسنده : Alireza

 

 

 

آپدیت 3-10-91

 

با توجه به اینکه ویندوز 8 به تازگی منتشر شده و همچنان فعال سازهای مختلفی برای آن ساخته میشود، در این مطلب به مرور جدیدترین نسخه از فعال سازهای ویندوز 8 را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

کافی است بعد از نصب ویندوز 8، یکی از فعال ساز ها را دانلود و طبق راهنمای آن اجرا کنید. سپس ویندوز شما فعال سازی شده و محدودیت های آن برطرف خواهد شد. در صورت استفاده از این فعال ساز ها نیاز به هیچ کرک یا سریال دیگری ندارید.

 

این برنامه های Activator توسط تیم پشتیبانی سرزمین دانلود تست میشود و فقط فعال سازهایی که قابل اطمینان باشند در سایت قرار میگیرند. همچنین در صورت مشاهده اشکال و یا از کار افتادن هر کدام از فعال ساز ها، از سایت حذف خواهد شد.

 

فعال سازهای ویندوز 8 را به ترتیبی که پیشنهاد شده است دانلود و استفاده کنید. در صورت عدم فعال سازی صحیح، از فعال ساز بعدی استفاده نمایید.

 

جدیدترین نسخه از فعال ساز های ویندوز 8 را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید:

 

فعال ساز Windows 8 Activator CMD - با حجم 3.5 مگابایت (پیشنهاد اول)

فعال ساز Windows 8 Activator Offline Build 121105 - با حجم 2.6 مگابایت (پیشنهاد دوم)

فعال ساز Windows 8 Activator Blakeymort 4.0.1.5 - با حجم 6.6 مگابایت (پیشنهاد سوم)

فعال ساز Windows 8 Activator KMSnano v9 - با حجم 49.8 مگابایت (پیشنهاد چهارم) با قابلیت فعال سازی آفیس 2013

 

توجه: آموزش فارسی نحوه استفاده از هر کدام از فعال ساز ها برای قانونی کردن ویندوز، در محتویات فایل فشرده قرار داده شده است.پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 432
نویسنده : Alireza

 

نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr Pro امکان استفاده از فلش مموری را به جای رم در کامپیوتر برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr Pro:
- افزایش سرعت و کارایی سیستم
- استفاده از حافظه فلش به جای رم در کامپیوتر
- افزایش سرعت اجرای ویندوز
- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم
- صرفه جویی در هزینه
- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار کم برنامه

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 3.18 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,



بازدید : 444
نویسنده : Alireza

Microsoft Security Essentials ابزاری قدرتمند از شرکت مایکروسافت می باشد که با نصب نرم افزار ، این برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر برنامه های مخرب را به عهده می گیرد . موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از سایت brz دریافت نمایید .

 

Microsoft SE تامين امنيت كامپيوتر با Microsoft Security Essentials 4.0.1512.0

 

 

 

password تامين امنيت كامپيوتر با Microsoft Security Essentials 4.0.1512.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تامين امنيت كامپيوتر با Microsoft Security Essentials 4.0.1512.0 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی ۱۴٫۹ مگابابایت |

download تامين امنيت كامپيوتر با Microsoft Security Essentials 4.0.1512.0 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی ۱۸٫۱ مگابابایت |


:: موضوعات مرتبط: امنیت , ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 427
نویسنده : Alireza

Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد .

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران brz ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

 

 

 

 


password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 291 مگابایت |

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 292 مگابایت |

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 474
نویسنده : Alireza

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

 

 

 

 

توجه: باتوجه به تحریم بی جا ایران توسط شرکت AVG برای به روزرسانی این نرم افزار بایستی به روش های معمول نسبت به تغییر IP خود اقدام کنید.

 

password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 121 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد