پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 517
نویسنده : Alireza

 

 

نرم افزار VirtualBox ، یک کامپیوتر کامل را در محیط ویندوز شما شبیه سازی میکند. که میتوانید در آن چندین سیستم عامل نصب کنید (ویندوز، لینوکس یا مکینتاش). سپس میتوانید هر نرم افزار دلخواهی را در آن نصب و اجرا کنید. VirtualBox یک محیط کاملا جداگانه و مجزا از ویندوز شما دارد و هر اتفاقی که در آن بیفتند، کاملا مجازی و نرم افزاری است. یعنی تداخل یا اشکالی برای ویندوز یا کامپیوتر اصلی شما ایجاد نخواهد کرد.

 

رقبای اصلی VirtualBox ، نرم افزارهای VMware و Virtual PC هستند.

 

در این مطلب، میتوانید جدیدترین نسخه از نرم افزار VirtualBox را دانلود کنید.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 492
نویسنده : Alireza

دانلود نرم افزار فیلم برداری از صفحه بازی ها - Mirillis Action! 1.9

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.

 

اما نرم افزار Mirillis Action مخصوص فیلم برداری از محیط بازی های درحال اجرا میباشد. توسط این نرم افزار میتوانید فیلم هایی با کیفیت از صحنه های دلخواه در حین بازی تهیه کنید.

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید از ویدیوهای در حال اجرا در کامپیوتر خود فیلم برداری کنید. عملی که از بیشتر نرم افزارهای مشابه ساخته نیست !

 

 

 

دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 481
نویسنده : Alireza

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Final

 

 

 

 

* نکته: این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست و به تنهایی حافظ امنیت سیستمتان نخواهد بود. 

 

password مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Final لینک دانلود – 10.4 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 517
نویسنده : Alireza

IDM UltraEdit1 ویرایشگر کامل و حرفه ای متن با IDM UltraEdit v18.00.1025 قابل حمل

 

 

IDM UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی   میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزاریک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl  نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .IDM UltraEdit 16.10.1035ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست .

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار IDM UltraEdit v18.00.1025 :
- ویرایش حرفه ای و در عین حال آسان متن ها
- معماری کد نویسی
- پشتیبانی از پلترفرم های ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی
- پشتیبانی از Unicode
- پشتیبانی از فایلهای بزرگ
- ویرایش بر اساس دیسک
- دارای ابزار جستجو و جایگزینی حرفه ای
- بررسی املای ۱۰۰۰۰۰ لغت
- پشتیبانی از زبانهای گوناگون
- پیکربندی برای زبانهای C/C++, VB, HTML, Java, Perl
- داشتن ابزار اف تی پی و تنظیمات آن
- داشتن پنجره جهت SSH/Telnet
- توانایی انتخاب نوع محیط
- داشتن نوار ابزار HTML جهت عملکردهای معروف HTML
- دارای ویرایشگر Hexadecimal جهت ویرایش فایل باینری و نمایش آنها
- و …

 

 

password ویرایشگر کامل و حرفه ای متن با IDM UltraEdit v18.00.1025 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایشگر کامل و حرفه ای متن با IDM UltraEdit v18.00.1025 قابل حمل لینک دانلود – 23 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



فیلترشکن HTTPS و SOCKS 5 رایگان - آرمان سرور
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 744
نویسنده : Alireza
سرویس اچ تی تی پی اس و ساکس رایگان برای عبور از فیلترینگ و تحریم ها

این سرویس بیست و چهار ساعته بود و هر 24 چهار ساعت یک بار مشخصات اتصال عوض می شود

شما نگران عوض شدن یوز نیم و پسورد این سرویس ها نباشید چرا که هر روز آخرین تغییرات در این سرویس ها را در همین وبلاگ درج خواهیم کرد .

Address : free.armanserver.org

Port : 443 => HTTPS

Port : 1080 => SOCKS V5

 

دانلود پروکسی فایر پرتابل (بدون نیاز به نصب)

دانلود پروکسی فایر - نسخه قابل نصب برای ویندوز +کرک و آموزش نصب

username : ArmanServerVPNFree

password : 221190

 


:: موضوعات مرتبط: سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: فیلتر شکن ,



بازدید : 458
نویسنده : Alireza

 

ScanMyReg یک نرم افزار کاربردی در زمینه پاک سازی رجیستری می باشد که کارایی و عملکرد کامپیوتر شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. حتی امکان بروز مشکلات جدی تر مانند هنگ کردن یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت.

Download  دانلود با لینک مستقیم Hajm حجم فایل: 3.16 مگابایت pass رمز فایل: www.2fundownload.netScanMyReg دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز توسط ScanMyReg 2.02


:: موضوعات مرتبط: سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 635
نویسنده : Alireza

 









اگر پسورد فایلهای Rar خود را فراموش کرده اید نرم افزار RAR Password Cracker آخرین امید شما خواهد بود.تست های صورت گرفته توسط ما نشان داد این برنامه برای یافتن یک پسورد سه حرفی بیش از یک ساعت به جستجو پرداخت که شاید مدت زمان زیادی باشد اما با توجه به اینکه RAR Password Cracker هنگام اجرا مقدار بسیار جزئی از حافظه کامپیوتر را اشتغال می کند می توانید بدون نگرانی از کاهش سرعت سیستم، آنرا برای مدت زمان طولانی فعال نگاه دارید تا به جستجوی پسورد فایل Rar اقدام کند.
این نرم افزار دارای یک محیط ظاهری کاربرپسند و بسیار راحت است. در هنگام اجرا نرم افزار پیش بینی می کند که چه مدت زمان لازم است تا پسورد فایل Rar شکسته شود. ضمن آنکه همیشه می توانید با کلیک بر روی آیکون کوچک شده ی برنامه، مقدار زمان باقی مانده را مشاهده کنید.
در صورتیکه پس از زمان مشخصی نرم افزار نتوانست پسورد فایل Rar را تشخیص دهد و شما نیازمند خاموش کردن سیستم خود بودید، این برنامه می تواند در راه اندازی بعدی ویندوز مجددآ جستجوی خود را از همان مقدار قبلی ادامه دهد.
ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 557
نویسنده : Alireza

 
















امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و ... استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. ادامه مطلب دانلود کنید

 




:: موضوعات مرتبط: کاربردی , فشرده سازی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



بازدید : 611
نویسنده : Alireza

 

Speed Install نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن از آخرین نسخه های نرم افزار های نصب شده در سیستم خود مطلع شوید و آن ها را نصب کنید پس از نصب Speed Install ، این برنامه به صورت خودکار به تعیین ورژن فعلی، زبان و bitness سیستم عامل می پردازد تا به Speed Install اجازه دانلود و نصب ورژن جدید نرم افزارهای ضروری را بدهد.

 

Speed Install دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل

 

 

 

password دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download دریافت آخرین نسخه از نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1705 قابل حمل لینک دانلود – 6.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , بهینه سازی ویندوز , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



تعمیر فایلهای زیپ شده با Rar Repair Tool4.0
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 642
نویسنده : Alireza
 
01

قابلیت فشرده سازی برای ذخیره سازی داده ها و انتقال فایلها در محیط های مختلف از جمله اینترنت مورد استفاده قرار می گیرند اما برخی اوقات مشکل خرابی فایل ها گریبان گیر کاربران می شود که می توان توسط ابزار RAR Repair این کاستی را هم برطرف کرد. موارد زیادی می تواند موجب آسیب یک فایل شود، از جمله دانلود ناقص و یا اشتباه یک فایل از اینترنت، کپی بد یک فایل، پیدا شدن بد سکتور در هارد، خش دار شدن CD یا DVD حاوی فایل فشرده، ریکاوری ناقص و … این موارد باعث آسیب ساختار فیزیکی فایلها خواهد شد و شما زمان گشودن آن با پیام “Cannot open file: it does not appear to be a valid archive”. مواجه خواهید شد و دیگر قادر به استفاده حتی از فایل های سالم داخل آرشیو هم نخواهید بود ولی نرم افزار RAR Repair Tool 4.0 با موتور قدرتمند داخلی خود و همچنین الگوریتم های خاص و حرفه ای خود به صورت خودکار به ترمیم اینگونه فایل ها می پردازد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rar Repair Tool :
- قابلیت بازگردانی تمامی نسخه فایل های Rar و Sfx
- توانایی تعمیر فایل های rar با هر حجمی ( ۴ گیگ به بالا !)
- موتور بازگردانی بسیار قدرتمند
- فرآیند ترمیم کاملا خودکار
- پشتیبانی از Drag & Drop
- دارای واسطی کاربر پسند
- حجم کم برنامه


 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,