پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1700
نویسنده : Alireza

 

 

اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.




:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید، نرم افزار موبایل اندروید، دانلود برنامه موبایل، دانلود نرم افزار موبایل، دانلود نرم افزار جدید اندروید، دانلود نرم افزار موبایل اندروید، دانلود نرم افزار Android، دانلود رایگان نرم افزار Android، دانلود نرم افزار ایمیل یاهو برای اندروید، دانلود برنامه مدیریت ایمیل یاهو توسط موبایل، دانلود اپلیکیشن ایمیل یاهو اندروید، دانلود نرم افزار ایمیل اندروید، دانلود نرم افزار ارسال و دریافت ایمیل با موبایل اندروید، دانلود Yahoo Mail Android، ,



بازدید : 1824
نویسنده : Alireza

 

مبارزه بین پرندگان خشمگین و خوک های سبز وارد مرحله جدیدی شده است. این بار خوک ها برای فرار از دست پرندگان خشمگین متوسل به جادوگری شده اند. اما حتی جادو هم نمیتواند جلوی پرندگان خشمگین را بگیرد!

 

نسخه جدید بازی انگری بردز، به نام Angry Birds Seasons Magic به تازگی برای کنسول های مختلف ارائه شده است.

 

در این مطلب، نسخه Android این بازی که بر روی موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است را برای شما آماده کرده ایم.



(چاشنی های انفجاری جدید!)

  


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید، دانلود بازی موبایل، دانلود بازی Android، دانلود بازی موبایل اندروید، دانلود بازی موبایل Android، دانلود بازی جدید اندروید، دانلود بازی جدید موبایل، بازی جدید Android، دانلود بازی پرندگان خشمگین موبایل، دانلود بازی پرندگان خشمگین اندروید، دانلود بازی پرندگان خشمگین فصل جادو موبایل، دانلود بازی پرندگان خشمگین فصل جادو اندروید، دانلود بازی پرندگان خشمگین، دانلود بازی انگری بردز، دانلود Angry Birds Seasons Magic Android، ,



Oxford Dictionary of English v3 Android
نوشته شده در شنبه 12 مرداد 1398
بازدید : 2794
نویسنده : Alireza

 

 

هرچند استفاده از دیکشنری های انگلیسی به فارسی ساده ترین راه برای فهمیدن معنی کلمات انگلیسی است، اما افرادی که میخواهند دایره لغات خود را افزایش دهند معمولا از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده میکنند.

 

در دیکشنری های معتبر انگلیسی، معمولا از تعداد محدودی کلمه متداول (حدود 500 الی 600 کلمه) برای توضیح سایر واژه ها استفاده میشود. یعنی اگر در حد مقدماتی با کلمات پرکاربرد انگلیسی آشنایی داشته باشید، بهتر است از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.

 

معمولا در آموزشگاه های زبان انگلیسی نیز به زبان آموزان توصیه میشود که از دیکشنری انگلیسی استفاده کنند تا دایره لغات خود را افزایش دهند.

  ادامه مطلب برو


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار اندروید، نرم افزار موبایل اندروید، دانلود برنامه موبایل، دانلود نرم افزار موبایل، دانلود نرم افزار جدید اندروید، دانلود نرم افزار Android، دانلود رایگان نرم افزار Android، دانلود دیشکنری، دانلود دیکشنری آکسفورد، دانلود دیشکنری موبایل، دانلود دیشکنری اندروید، دانلود دیکشنری Oxford موبایل اندروید، دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی اندروید، دانلود دیکشنری آکسفورد موبایل اندروید، دانلود Oxford Dictionary of English Android، ,



بازی جمع آوری همبرگرها City Runner v1.4 – آندروید
نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 412
نویسنده : Alireza

در بازی جالب City Runner شما در حال دویدن باید با پرش موانع عبور کرده و همبرگرها را جمع آوری کنید تا از ارتقاهای جالب بازی بهرمند شوید. این یک بازی با فضای سه بعدی و رنگ آمیزی بسیار جذاب است. برای اجرای بازی به سیستم عامل Android 2.2 و بالاتر نیاز دارید.

بازی جمع آوری همبرگرها City Runner v1.4 - آندروید

 

حجم : ۱۱٫۴ مگابایت


لینک دانلود – Download

رمز فایل :www.mob4u.ir


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



دانلود بازی سرگرم کننده Fruit Ninja v1.6.2.10 – آندروید
نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1398
بازدید : 453
نویسنده : Alireza

این بار در سایت brz بازی بسیار زیبا

Fruit Ninja v1.6.2.10 را مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی لمسی باید در نقش نینجا با شمشیر خود به میوه ها ضربه بزنید . بازی ای که می تواند شما را ساعت سرگرم نماید.

Fruit Ninja v1.6.2.10

دانلود ادامه مطلب

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی سیمبین , اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 358
نویسنده : Alireza

نام نرم افزار مدیریتی و کنترل کننده برای دوربین های IP، DVR، NVR، وب کم. SSL، H.264 است. این اپلیکیشن مخصوص پلتفورم اندروید بوده و توانسته در سال 2011 در رده بهترین اپلیکیشن ها قرار بگیرد. شما میتوانید به وسیله گوشی اندروید دار خود از راه دور به کمک آی پی دوربین خود را مدیریت و کنترل کنید و یا ویدیو ها را ثبت و ضبط کنید. نرم افزار اندروید IP Cam Viewer Pro از اکثر دوربین ها از قبیل axis, panasonic, foscam و ... بخوبی پشتیبانی میکند و شما متوانید از ویژگی هایی مانند پخش، جستجو و تبدیل به ویدیو کلیپ بهره مند شوید.

ویژگی های نرم افزار اندروید کنترل از راه دور دوربین:

رمزگذاری SSL برای حفظ حریم خصوصی

پشتیبانی از فرمت های RTSP، H.264، MPEG4 و ...

حالت صوتی دو طرفه

شیب پان و زوم (PTZ)

فراخوان از پیش تعیین شده

عادی بودن برای کنترل چیزهایی مثل چراغ ها و درب گاراژ

کنترل های سفارشی مانند گشت زنی (متفاوت با مدل های مختلف)

ویجت برای صفحه نمایش

نمایش ماتریس، نمایش گالری، و برخورداری از حالت سکانس گیری خودکار

زوم دو برابر دیجیتال

دسته بندی دوربین ها و سازمندهی برای استفاده سریع

ورودی و خروجی و اشتراک گذاری دوربین ها

طراحی شده دوربین های ترافیک پایگاه داده

دارای مرورگر یکپارچه

رمز ورود برنامه برای محافظت از دسترسی از دیگران

قابلیت اسکن دوربین

IP Cam Viewer

حجم فایل : 10 مگابایت

رمز فایل : www.fdl.ir

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



دانلود بازی Sonic Jump 1.0 - آندروید
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 395
نویسنده : Alireza

بازی

Sonic Jump نام یکی دیگر از سری بازی های محبوب و مهیج سونیک میباشد که به تازگی برای پلتفورم های اندروید ارائه شده است. در ابن بازی اندروید شما باید با استفاده از پرش و سنسور حسگر گوشی سونیک را بالاترین نقطه از هر مرحله برسانید. بازی در سرزمین های مختلف یخی، جنگل و ... به وقع میپوندد و شخصیت های مورد علاقه در این بازی کاملا آزاد هستند و شما میتوانید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و مراحل را به اتمام برسانید. بازی دارای متد جذاب و گرافیک HD میباشد و جدیدترین نسخه این بازی را میتوانید دانلود کنید.

ویژگی های بازی اندروید سونیک

بازی کردن با شخصیت های متعدد و مورد علاقه از قبیل:

Sonic, Tails و Knuckles

پرش در سرزمین های مختلفِ جنگل، کوه، یخی و ...

دارای حالت

STORY MODE و بازی کردن در 48 مرحله برای خلاص شدن از شر دکتر Eggman

بازی کردن در حالت

ARCADE MODE برای بازی بی نهایت تا زمانی که شما سقوط نکنید

مبارزه با دکتر

Eggman

ایجاد مسابقه با دوستان در حالت

CHALLENGE FRIENDS برای کسب امتیاز بیشتر با پرش بیشتر

جمع آوری حلقه های موجود در بازی و در نهایت استفاده از آن ها در فروشگاه برای بازکردن قفل ها

دارای گرافیک

HD

نیازمند اندروید 2.1 به بالا

Sonic Jump 1.0

حجم فایل : 26 مگابایت

رمز فایل : www.fdl.ir

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 352
نویسنده : Alireza

سری بازی های

Street Fighter یا همان مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد. هم چنین Street Fighter Alpha 2 دارای حجم و گرافیک بسیار مناسبی بوده و بسیار سرگرم کننده می باشد.

Street Fighter Alpha 2

حجم فایل‌ : 24 مگابایت

رمز فایل : www.freegames.ir

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



دانلود بازی Angry Birds Seasons 3.0.1 – آندروید
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 374
نویسنده : Alireza

همان طور که می دانید سری

Seasons از مجموعه بازی های Angry Birds هر چند وقت یکبار متناسب با مناسبت های مختلفی یک نسخه از نسخه های آن منتشر می شود. به مناسبت روز ترس یا همان Halloween که جدیدا اتفاق افتاد نسخه جدید انتشار یافت. در بازی Angry Birds Seasons 3.0.1 کاراکتر های بازی تفاوت کرده اند و در ظاهر جلوه ای ترسناک به آنان داده شده است. هم چنین 30 مرحله ی جدید با این موضوع افزوده شده است. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های آندرویدی 2.2 و به بالا بوده که می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

Angry Birds Seasons 3.0.1

حجم فایل : 28 مگابایت

رمز فایل : www.freegames.ir

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 380
نویسنده : Alireza

 دانلود مجموعه کامل برنامه های جدید آندروید – MobinDownload Android Apps Collection 2

گوشی های هوشمند امروزه ما را در انجام بسیاری از کارهای روزمره یاری میکنند از یافتن یک رستوران خوب تا انجام محاسبات پیچیده ریاضی ، همگی با استفاده از برنامه های کم حجمی صورت میگیرد که روزانه توسط هزاران برنامه نویس در سرتاسر جهان تولید و عرضه میشوند. در کشور ما نیز تلفن های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آندروید به نسبت رشد خوبی داشته و هم اکنون جزو سریعترین کشورهای در حال سوق به سمت تلفنهای هوشمند هستیم. از این رو و در راستای پوشش نیازهای کاربران brz، این ماه نیز همانگونه که قول داده بودیم ، همانند ماه قبل ، نسخه دوم از مجموعه برنامه های آندرویدی منتخب را برای شما آماده نموده ایم. در ادامه مطلب میتوانید فهرست برنامه های موجود در دومین شماره از این مجموعه را مشاهده و دانلود نمایید.

  1. BaDoink Video Downloader PLUS v1.1.
  2. Bokeh Effects Pro v1.0
  3. Bridge Architect v1.2.5
  4. CBR Reader Pro v1.4.3
  5. CM10.1 CM9 TouchWiz 5.0 theme v3.3.9 Android 4.0 Plus
  6. Color Splash Effect Pro v1.3.6
  7. CR Player Pro v1.0
  8. Dictionary – M-W Premium v2.1
  9. doubleTwist Player Premium v1.8.6 (Unlocked)
  10. DSub v3.6.7
  11. Fancy Apex Nova ADW Holo v1.5
  12. GoChat for Facebook Pro v6.0.2
  13. Headset Button Controller v6.8
  14. IP Cam Viewer Pro v4.7.4.1
  15. Jamies 20 Minute Meals v1.3.2
  16. jetAudio Plus v1.9.3 Enable BBE-ViVA effect
  17. Koi Live Wallpaper v1.65
  18. LEDBlinker Pro v2.3.8
  19. Memory Booster (Full Version) v5.0.41
  20. Messaging Metro Beta (Donate) v0.726
  21. MIUI X4 Go Launcher Theme PRO v1.20
  22. Monte Gallery-Image Viewer vBUILDNOGP20121210.3
  23. Moonplus Reader Pro v1.8.10
  24. PPSSPP Official v0.5(PSP emulator)
  25. Screen maker – nice screenshot v1.4.9
  26. Sixaxis Controller v0.6
  27. Smart Launcher Pro v1.0.5
  28. Smart RAM Booster Pro v1.6
  29. Songsterr v1.37
  30. Spirit FM Radio Unlocked vJan5
  31. White Noise FULL v4.7.2
  32. Windows 8 CM9 10.1 AOKP Theme v1.1-ROOTED DEVICES ONLY
حجم : ۲۸۳ مگابایت

پسورد : ندارد


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



دانلود بازی Labyrinth v1.5 - گوی و چاله ها
نوشته شده در شنبه 30 دی 1398
بازدید : 430
نویسنده : Alireza

Labyrinth نام بازی جذاب و شناخته شده ای است که در آن کاربر باید با استفاده از شتاب سنج گوشی تلفن همراه خود گوی را از میان چاله هایی که در بازی تعریف شده اند عبور داده و به مقصد نهایی برساند. این بازی که فوق العاده جذاب می باشد با توجه به حجم مناسب و استفاده آسان می تواند ساعت ها همه کاربران را سرگرم کند اما دقت و سرعت عمل بسیار بالا مهم ترین نکته ای است که کاربران باید در استفاده از این بازی مد نظر داشته باشند.
نسخه ی کامل و جدید این بازی که شامل مراحل بسیار زیادی است را آماده کرده ایم تا کاربرانی که تلفن همراهی با شتاب سنج و سیستم عامل اندروید در اختیار دارند از انجام این بازی نهایت لذت را ببرند.                                                        ادامه مطلب دانلود


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 384
نویسنده : Alireza

 

ادامه مطلب دانلود


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



نرم افزارidmdownaoadmanagerبرای اندرویید
نوشته شده در شنبه 30 دی 1398
بازدید : 442
نویسنده : Alireza

 

لینک های دانلود ادامه مطلب




:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 441
نویسنده : Alireza

نرم افزار Pro Assistant یک برنامه قدرتمند و همه جانبه است که مهمترین ویژگی آن جستجو است. با استفاده از ویژگی قدرتمند جستحوی آن می توانید موزیک ها، تصاویر، فایل ها و هرآنچه می خواهید را جستجو کنید. البته این برنامه ویژگی های دیگری مانند پخش کننده موزیک، مدیریت برنامه ها، مدیریت کانتکت ها، بلاک کننده تماس ها، مدیریت موزیک، پشتیبان گیری پیامک ها و... را نیز دارد.

لینک های دانلود

دانلود - 11.7 مگابایت

رمز فایل: www.p30download.com

..


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 340
نویسنده : Alireza

در بازی Ski Challenge شما باید با حداکثر سرعت و استفاده از مهارت هایتان در اسکی از بالاترین امتیاز و رکورد شکنی در این بازی برخوردار شوید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و جدول رده بندی آنلاین میباشد. این بازی برای اجرا نیازمند Android 2.1 و بالاتر میباشد.


دانلود بازی رقابت های اسکی Ski Challenge 13 v1.0 - آندروید

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد