پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 333
نویسنده : Alireza
دانلود Cyrix GO Locker Theme v1.01 - لاک اسکرین زیبا برای اندرید

 با Cyrix یک پوسته زیبا و بی نظیر برای قفل صفحه موبایل اندرویدی خود انتخاب کنید و بدون باز کردن قفل صفحه به میانبرهای خود همچون لیست تماس ها و پیام ها دسترسی داشته باشید. این لاک اسکرین با طراحی زیبای خود بر روی صفحه با رنگ بندی زیبا و جذاب ساعت، تاریخ و میزان مصرف باتری را نمایش می دهد. برای اجرای این تم زیبا به لانچر GO Launcher EX ورژن بالاتر از V2.58 و نرم افزار GO Locker ورژن بالاتر از v1.12 نیاز دارید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.543 مگابایت کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 389
نویسنده : Alireza
دانلود Wonder Zoo Animal rescue v1.2.0 - بازی موبایل نجات حیوانات جنگل

برای نجات حیوانات جنگل مبارزه کنید. یک شکارچی غیر مجاز به همراه دستیار بدجنس خود سعی دارد تا تمامی حیوانات جنگل را اسیر کند. در بازی Wonder Zoo Animal rescue به حیات وحش سفر کنید و به کمک حیوانات بشتابید. با کمک 5 نقشه ویژه ای که بازی در اختیارتان قرار میدهد مخفیگاه حیوانات را پیدا کنید تا امتیاز کسب نمایید. شرط رسیدن شما به پایان بازی گذر کردن از تک تک مراحل و کسب امتیاز است. پس تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا شکارچی را شکست دهید و پیروزشوید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 37.1 مگابایت   کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد. اندرویید


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



دانلود Marco Polo - بازی سفرهای مارکوپلو
نوشته شده در جمعه 29 دی 1398
بازدید : 495
نویسنده : Alireza
دانلود Marco Polo - بازی سفرهای مارکوپلو

نمونه ی جدیدی از بازی های Hidden Object که قرار است در این مطلب با آن آشنا شده و شما با آن سرگرم شوید جدای از جذابیت از داستان قدیمی سفرهای مارکو پلو نشأت گرفته است. این جهان گرد کسی بوده که تمامی شهرهای و کشورهای مختلف جهان را زیرپا گذاشته و توانسته از هر فرهنگی تجربه ای را کسب کند و حالا در قالب بازی Marco Polo کاربران می توانند این سفرها را به صورت مجازی تجربه کنند.
صدها جسم گمشده در این بازی وجود دارند که شما به عنوان یک کاربر باید به دنبال آن ها باشید ؛ مراحل بازی چون در شهرها و کشورهای مختلف طراحی شده اند به هیچ وجه تکراری نخواهند بود و هر مرحله با مرحله دیگر هم از لحاظ گرافیکی و هم از لحاظ محتوا کاملا متفاوتند. بیش از 180 جسم گمشده در قالب 36 مرحله برای کاربرانی که این بازی را دانلود می کنند در نظر گرفته شده است ؛ گرافیک و موزیک های دلنشین هم که پای اصلی تمامی مدل های این گونه بازی هاست در این سری هم به وضوح خودنمایی می کند. علاوه بر این 36 مرحله اصلی 36 مرحله مینی هم در بازی قرار داده شده است. اما تفاوت اصلی بازی Marco Polo با مدل های قبلی در ثابت نبودن تصاویر است یعنی کاربر می تواند با حرکت ماوس به سمت راست یا چپ بخش دیگری از بازی را دنبال کند.

قابلیت های کلیدی بازی Marco Polo:
- گرافیک بسیار مناسب
- انجام بازی در کشورها و شهرهای مختلف
- مخفی بودن 180 جسم در 36 مرحله
- وجود 36 مرحله کوچک یا Mini Game
- عدم ثابت بودن تصاویر
- افکت های سه بعدی جالبی که در بازی گنجانده شده اند
- مناسب بودن برای سنین مختلف
- عدم نیاز به نصب و آسان بودن اجرا و انجام بازی
- مناسب برای سیستم های سخت افزاری معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 168 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 330
نویسنده : Alireza
دانلود Need for Speed™ Most Wanted v1.0.46 - بازی موبایل جنون سرعت در اتومبیلرانی بعلاوه گیم دیتای بازی

 Need for Speed™ Most Wanted بازی فوق العاده جذابی که از تمامی جهات یکه تاز مدل های اتومبیلرانی در جاده هاست و این نسخه هم به سبب تغییرات متعدد هم از لحاظ گرافیکی و از لحاظ Game Play مطمئنا می تواند اسباب سرگرمی کاربران را برای ساعت ها فراهم کند. مهم ترین مشخصه Most Wanted را می توان در ظاهر گرافیکی آن دانست که حالا به جای یک شهر تقریبا واقعی که در نسخه های قبلی دیده می شد کاربر باید در محیط تقریبا رویایی که فوق العاده جذاب تر هم شده به تعقیب و گریز بپردازد. پلیس دائما در حال گشت است تا بتواند ماشین شما را توقیف کند و چه بسا مواردی که پلیس ها می تواند با ماشین های تکامل یافته و به روزشان ماشین شما را توقیف کنند. اندروییددانلود رایگان فایل نصبی اول با لینک مستقیم - 12 مگابایت                                           کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 321
نویسنده : Alireza
دانلود Zombiewood v1.0.4 - بازی موبایل کشتار زامبی ها در هالیوود بعلاوه گیم دیتای بازی

این بار و در بازیZombiewood زامبی ها یکی از شهر های شلوغ و معروف را نشانه گرفته اند و سعی در نابودی مردمش دارند تا این شهر را به سرزمین ارواح تبدیل کنند. شیطان روح خود را در وجود تمام مردم شهر حتی هنرمندان هالیوود دمیده است و آنان را به زامبی های خون خوار تبدیل کرده است. و حالا شما باید دست به کار شوید و تنها با 20 نوع سلاح دفاعی که در اختیار دارید این زامبی ها را نابود کنید و زندگی را به Los Angeles برگردانید. سعی کنید تعداد زیادی از زامبی ها را نابود کنید تا بتوانید امتیازات خود را ارتقا دهید.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود دانلود رایگان فایل نصبی با لینک مستقیم - 36.3 مگابایت
دانلود رایگان گیم دیتای بازی با لینک مستقیم - 279 مگابایت

| بعد از دریافت گیم دیتا، خود پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftZOHM را در مسیر SD/android/obb کپی کنید..                    کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت

www.asandownload.com

می باشد.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 1144
نویسنده : Alireza
دانلود Bluetooth Hacker v1.0.5 - نرم افزار موبایل هک بلوتوث

یک برنامه هکر بلوتوث مجازی بر روی گوشی خود نصب کنید و با آن بلوتوث موبایل دیگران را هک کنید. برنامه Bluetooth Hacker هیچ گونه هک واقعی را انجام نمی دهد و تنها توهم هک را در ذهن دیگران ایجاد می کند. طریقه کار با این نرم افزار به این صورت است که برنامه لیستی از اسامی بلوتوث های روشن را در اختیارتان قرار می دهد، و با انتخاب هر کدام و زدن گزینه هک نرم افزار پوشه هایی را به عنوان پوشه های گوشی بلوتوث انتخاب شده نمایش می دهد. این برنامه می تواند لحظاتی در دل اطرافیانتان ترس و دلهره ایجاد کند.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 0.756 مگابایت  کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 289
نویسنده : Alireza
دانلود TTPod v4.1.1221 - نرم افزار موبایل پلیر قدرتمند و محبوب

پلایر TTPod به عنوان یکی از محبوبترین پلایر ها با دیگر پلایر ها در حال رقابت است و می توان به جرئت گفت که برترین پلایر ممکن از نظر کارایی و زیبایی میباشد. این پلایر از فرمت های mp3 ،mp4/m4a ،wma ،flac و ape پشتیبانی می کند. محیط گرافیکی و داشتن پوسته های فوق العاده زیبا شما را خیره خواهد کرد. شما می توانید برای خود در نرم افزار قسمتی ایجاد کنید تا آهنگ های محبوب خود را در آنجا داشته باشید بدونه اینکه در حافظه گوشی شما تغییری ایجاد شود. می توانید پخش آهنگ ها را به صورت اتفاقی، پشت سر هم، تکرار پی در پی انتخاب کنید. شما در این برنامه می توانید با حرکت دست آهنگ را عوض کنید و حتی قابلیت کنترل آهنگ با هدست و دانلود متن آهنگ را دارا می باشید. با این برنامه شما میتوانید در حین پخش موزیک مورد علاقه تان از سایر خدمات گوشی استفاده کنید. این پلایر محبوب برایسیستم عامل اندرویید نسخه 2.0 و بالاتر طراحی و آماده شده است. کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 4.2 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 385
نویسنده : Alireza
دانلود Squids Wild West v1.3.17 - بازی موبایل نبرد ماهی های غرب وحشی

 نبرد در دریاها و اعماق آب ها را تجربه کنید. در بازی Squids Wild West مانند یک قهرمان اسطوره ای سوار بر اسب های تیز پای دریایی شوید و به نبرد با دشمنانتان بپردازید. بازی ماهی مرکب غرب وحشی یک بازی هیجانی و استراتژی است و ترکیبی از قهرمان های داستانی با تاکتیک های کلاسیک و منحصر به فرد در آن حضور دارند. در این بازی یک ماهی ماجراجو در جست و جوی دوست خود Winnick است. او باید با استفاده از کلاه جادویی خود و کمک دوستانش بر نیروهای دشمن پیروز شود و ماموریت خطرناک خود را به پایان برساند.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



پخش ویدیو های گوناگون با DicePlayer v2.0.19
نوشته شده در جمعه 29 دی 1398
بازدید : 269
نویسنده : Alireza

دستگاه هایی که پشتیبانی می شوند:

* Tegra3 based ICS devices (Transformer Prime/HTC One X)
* Tegra2 based Honeycomb tables
* Samsung Galaxy S2/Note
* Samsung Galaxy S and variants
* Samsung Galaxy Tab(7′)
* Samsung Galaxy Player (YP-GB1)
* HTC Nexus One,Desire and QSD8250 based devices => may need libOmxVdec.so patch.
* HTC Sensation,Evo 4G+.Evo 3D
* HTC Desire HD,ThunderBolt
* Toshiba TG-03 and many Japaneses vendors’ QSD8250 based devices => May need libOmxVdec.so patch.
* Dell Streak,Venue => May need libOmxVdec.so patch.
* SonyErricson Xperia Arc,Acro
* Motolora Defy : Gingerbread required.
* LG Optimus 2x,Moto Atrix,Droid Bionic,Photon 4G : Gingerbread required

 

download

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازی موتور سواری برای آندروید
نوشته شده در جمعه 29 دی 1398
بازدید : 339
نویسنده : Alireza

بازی بسیار جالب و هیجانی

Download

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 588
نویسنده : Alireza

 

 

 

نرم افزار بی ریخت سنج (!) یا Ugly Meter که مخصوص موبایل می باشد، میزان بی ریختی شما را خواهد سنجید !

 

روش کار به این صورت است که باید با نرم افزار Ugly Meter عکسی از خودتان یا یکی از دوستانتان بگیرید. سپس این نرم افزار محاسبات لازم را انجام می دهد و می گوید که میزان بی ریختی صاحب عکس چقدر است. این نرم‌افزار، نمره ای بین 1 تا 10 به عکس شما می دهد. و هر چه عدد به 10 نزدیک تر باشد، ضمن شرمندگی، شما بی ریخت ترید !

 دانلود ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 333
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

نسخه جدید بازی ماشین آسفالت، منتشر شد : Asphalt 6 Adrenaline

این نسخه که مخصوص موبایل های اندروید می باشد، یکی از بهترین بازی های سبک اتومبیل رانی برای اندروید است. اتومبیل های معروف ترین کمپانی های ماشین سازی، منتظر یک راننده حرفه ای هستند تا هدایت آنها را بر عهده بگیرد. پس عجله کنید !دانلود ادامه مطلب

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 329
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

در این مطلب، هیجان را برای موبایل اندرویدی شما آورده ایم ! بازی چالش ماشین های اسپرت (Sports Car Challenge) یکی از زیباترین بازی های ماشین رانی مخصوص موبایل های اندروید است.

 

این بازی دارای گرافیکی چشمگیر و جلوه های صوتی بی نظیری است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. گلچینی از ماشین های مسابقه ای برند های معروف خودرو سازی در این بازی قرار داده شده است. مسیرهای مسابقه نیز بر اساس مسیرهای واقعی مسابقات اتومبیل رانی طراحی شده تا علاوه بر گرافیک زیبای بازی، مسیر مسابقه نیز منحصر به فرد باشد.

 

 

 

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بازی اندروید , ,



نرم افزار افزایش سرعت اندروید - Android Booster 1.
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 329
نویسنده : Alireza

 

 

 

 

نرم افزار Android Booster ، یک نرم افزار بهینه سازی سیستم عامل اندروید است که میتواند باعث بهبود کارایی سیستم عامل و در نتیجه افزایش سرعت موبایل شود. این برنامه با بهینه سازی حافظه اصلی (Ram) ، پردازنده (CPU) ، و همچنین نحوه کار برنامه های نصب شده در گوشی، راندمان کار گوشی را به بالاترین حد خود میرساند.

 

در جدیدترین نسخه این نرم افزار، تمام مراحل بهینه سازی به صورت خودکار انجام میشود و شما بعد از ریستارت کردن گوشی، تغییر محسوس سرعت موبایل تان را احساس خواهید کرد.

 

نرم افزار Android Booster نحوه ی عملکرد باتری موبایل را نیز بهبود بخشیده و باعث صرفه جویی در مصرف باتری و در نتیجه افزایش ساعات کار آن میشود.

 

 

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت موبایل، یعنی Android Booster 1.6 را به صورت رایگان دانلود کنید:

 

پلتفرم: اندروید (Android 1.6 or later)

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 1.3 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 345
نویسنده : Alireza

 

 

 

همانطور که میدانید، دکل های آنتن دهی موبایل در نقاط مختلف شهر پراکنده هستند. معمولا گوشی شما به اولین دکل آنتنی که پیدا کند متصل میشود و از آن برای ارتباط با شبکه موبایل استفاده میکند.

زمانی که سیگنال خیلی ضعیف شود، گوشی شما به دنبال دکل آنتن دهی دیگری میگردد. اما ممکن است گاهی اوقات موبایل شما به دکلی که سیگنال آن چندان قوی نیست متصل شود. در حالی که دکل قوی تر و بهتری هم در دسترس باشد.

 

نرم افزار Signal Booster Pro میتواند به صورت اتوماتیک، قوی ترین دکل مخابراتی را پیدا کرده و همیشه از آن برای ارتباط با شبکه موبایل استفاده کند. به این ترتیب میتوانید همیشه بالاترین آنتن دهی را داشته باشید. همچنین این نرم افزار باعث تقویت آنتن موبایل شما خواهد شد.

 

این نرم افزار را میتوانید به صورت رایگان از سرورهایbrz دریافت نمایید :

 

پلتفرم : اندروید (Android 2.2 or later)

 

  پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 262 کیلوبایت


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,