پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 379
نویسنده : Alireza

اگر به دنبال ابزاری برای افزایش قابل توجه امکانات و قابلیت‌های دوربین گوشی اندرویدی خود هستید ProCapture انتخاب مناسبی برای شما است. این نرم افزار دارای قابلیت‌های متنوعی است که شما را از نصب چندین برنامه‌ی گوناگون برای برآورده کردن خواسته‌هایتان بی‌نیاز می‌کند. از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان عکاسی زمان‌بندی شده، گرفتن عکس‌های سریع پشت سر هم و گرفتن عکس‌های پانوراما اشاره کرد. از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که کیفیت عکس‌ها با استفاده از این نرم‌افزار پایین نخواهد آمد. برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیازمند هستید.

 

procapture android افزایش امکانات دوربین موبایل با ProCapture 1.6.1   اندروید

 

 

password افزایش امکانات دوربین موبایل با ProCapture 1.6.1   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش امکانات دوربین موبایل با ProCapture 1.6.1   اندروید لینک دانلود – 8 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 400
نویسنده : Alireza

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetaudio plus android موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید

 

 

password موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download موزیک پلیر قدرتمند JetAudio Plus 1.9.3   اندروید لینک دانلود – 7 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



بازدید : 406
نویسنده : Alireza

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

 

 

Games And Appz Pack پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

 

 

caution پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack پسورد فایل: www.downloadha.com

download پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack دانلود:   Multiupload   Direct Link

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , نرم افزار اندروید , ,



دانلود آنتی ویروس نود 32 برای Xperia
نوشته شده در پنج شنبه 7 دی 1398
بازدید : 627
نویسنده : Alireza

 




















قطعا تا به حال اسم آنتی ویروس قدرتمند Eset Smart Security را شنیده اید.امروز این انتی ویروس قوی را برای گوشی بسیا رقدرتمند sontericsoon Xperia آماده کرده ایم.توسط این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا قسمت های مختلف گوشی خود را کنترل کنید.از جمله:فایروال و تماس ها و اسکن فایل ها و... .از جمله مزیت های این آنتی ویروس میتوان به توانایی آپدیت آن اشاره کرد.



 

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم 220 کیلوبایت

  پسورد فایل :

www.mihandownload.com


:: موضوعات مرتبط: جاوا , نرم افزار جاوا , اندروید , نرم افزار اندروید , ,