پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 419
نویسنده : Alireza

TrustPort Antivirus یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمد می باشد که می تواند در برار انتشار میلیون ها تهدید اینترنتی مانند ویروس ها، کرم ها، نرم افزار های جاسوسی و تروجان ها مقاومت به عمل آورد. تمامی نرم افزار های شرکت TrustPort که شامل آنتی ویروس قدرتمند آن نیز می باشد، علاوه بر دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد امنیتی خود، از تکنولوژی دو آنتی ویروس معروف AVG و BitDefender نیز استفاده می کند. با استفاده از این نرم افزار تمامی برنامه هایی که اجرا می شوند و تمامی فایل های که به صورت اجرا شده باز هستند برای پاکسازی از ویروس اسکن می شود.  

 

TrustPort Antivirus آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final

 

 

password آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download آنتي ويروس قدرتمند تروست Trustport Antivirus 2013 v13.0.0.5060 Final لینک دانلود ۲۱۳٫۲ مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 565
نویسنده : Alireza

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

 

 

 

 

** نکته: این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست. در زمان دانلود این نرم افزار به زمان انتشار مطلب توجه کنید و اگر بیش از ۲ ماه از انتشار مطلب گذشته است به دنبال نسخه جدید این نرم افزار باشید. همواره میتوانید نسخه جدید این نرم افزار رادانلود کنید. 

 

password جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46رمز فایل: www.downloadha.com

download جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46 لینک دانلود – 22.5 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , جاسوسی , ,



بازدید : 480
نویسنده : Alireza

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد. 

 

Malwarebytes Anti Malware مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Final

 

 

 

 

* نکته: این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست و به تنهایی حافظ امنیت سیستمتان نخواهد بود. 

 

password مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download مبارزه با فایل های مخرب Malwarebytes Anti Malware 1.65.1.1000 Final لینک دانلود – 10.4 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , سایر نرم افزار های کاربردی , ,



آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 433
نویسنده : Alireza

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG free edition آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793

 

 

 

توجه: با توجه به تحریم نابجا ایران توسط شرکت AVG برای بروزرسانی این نرم افزار نیازمند داشتن ip کشورهای دیگر باشید. بنابراین هرچند وقت یکبار به بروزرسانی این نرم افزار توسط روش های معمول اقدام کنید!!

 

password آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 127 مگابایت |

download آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 31 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 405
نویسنده : Alireza

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

 

 

 

 

توجه: با توجه به تحریم نابجا ایران توسط شرکت AVAST برای بروزرسانی این نرم افزار نیازمند داشتن ip کشورهای دیگر باشید. بنابراین هرچند وقت یکبار به بروزرسانی این نرم افزار توسط روش های معمول اقدام کنید!!

 

password آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474رمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474 لینک دانلود – 93 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 435
نویسنده : Alireza

Quick Heal Total Security 2013 ، از لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی شما محافظت کرده و امنیتی کامل در برابر انواع خطرات و تهدیدات اینترنتی یا آلودگی‌های مبتنی بر شبکه ارائه می‌دهد. پس از نصب ، توتال سکیوریتی به عنوان سپر در برابر ویروس‌ها ، کرمها ، تروجان‌ها ، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات مخرب عمل می‌کند. این نرم‌افزار همچنین با استفاده از تکنولوژی برتر و انحصاری ®DNAScan کوییک هیل حفاظتی خوب را در برابر ویروس های جدید و ناشناخته ارائه می‌کند. کوییک هیل توتال سکیوریتی قابلیت Anti-Phishing را جهت افزایش اطمینان از محافظت در برابر وب‌سایت های کلاهبردارانه در زمان استفاده از اینترنت ارتقاء داده است. ویژگی Parental Control (مدیریت خانواده) به شما امکان می‌دهد تا زمان دسترسی به اینترنت را برای کودکان خود زمانبندی نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از لیست از پیش تعریف شده دسترسی فرزندانتان را به نوع خاصی از وب‌سایت‌ها (شبکه‌های اجتماعی، بازی، غیراخلاقی و..) محدود نمایید. ابزار PCTuner عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می‌بخشد. همچنین ویژگی PC2Mobile Scan، بدافزارها را از روی موبایل اسکن، شناسایی و پاکسازی می‌نماید.توتال سکیوریتی ۲۰۱۳ کوییک هیل ، از منابع بسیار کم استفاده می کند و حفاظت را بدون کند کردن کامپیوتر ، افزایش می دهد .

 

این نسخه توسط نماینده رسمی آنتی ویروس کوییک هیل در ایران مخصوص کاربران brz ارائه شده است که با نصب آن می توانند به صورت رایگان تا ۲ ماه بدون نیاز به لایسنس آنتی ویروس خود را آپدیت کنند.

 

quick heal total security امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013

 

 

 

 


password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 291 مگابایت |

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر Quick Heal Total Security 2013 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 292 مگابایت |

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 483
نویسنده : Alireza

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

AVG Internet Security 2013 امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793

 

 

 

 

توجه: باتوجه به تحریم بی جا ایران توسط شرکت AVG برای به روزرسانی این نرم افزار بایستی به روش های معمول نسبت به تغییر IP خود اقدام کنید.

 

password امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793رمز فایل: www.downloadha.com

download امنیت کامل در دنیای کامپیوتر AVG Internet Security 2013 v13.0.2793 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 121 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 393
نویسنده : Alireza

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری آنتی ویروس و محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار میگرد ، زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام میکند. این نرم افزار میتواند انواع viruses, trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید. 

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14

 

 

 

 

*این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس های معمول نیست و بهتر است در کنار آنتی ویروس های معمول مورد استفاده قرار گیرد.

 

password حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14رمز فایل: www.downloadha.com

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 16 مگابایت |

download حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 16 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 432
نویسنده : Alireza

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

 

 

 

 

 

password افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت – 11.4 مگابایت |

download افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت – 11.8 مگابایت 

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 416
نویسنده : Alireza

Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

 Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 

 

 

 

 

password پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0رمز فایل: www.downloadha.com

download پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0 لینک دانلود – 102 مگابایت |


:: موضوعات مرتبط: امنیت , آنتی ویروس و فایروال , ,



بازدید : 395
نویسنده : Alireza

Password Recovery Bundle نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید. به وسیله ابزار موجود در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا در محیط های مختلف و نرم افزارهای گوناگون اقدام به بازیابی رمزهای عبور کنید. بازیابی رمزهای عبور مربوط به سندهای متنی نرم افزار Office ، قابلیت بازیابی رمزهای عبور موجود در محیط های وب و وب سایت ها ، قابلیت بازیابی CD Key ها ، توانایی بازیابی رمزهای عبور موجود در کانکشن های ارتباطی و … تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Password Recovery Bundle کشف و بازیابی رمزهای عبور با Password Recovery Bundle 2012 2.10

 

 

password کشف و بازیابی رمزهای عبور با Password Recovery Bundle 2012 2.10پسورد فایل: www.downloadha.com

download کشف و بازیابی رمزهای عبور با Password Recovery Bundle 2012 2.10 لینک دانلود – 33.5 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 423
نویسنده : Alireza

Remo Recover Windows v3.0.0.118 تمامی مشکلات کاربران ویندوز را در مورد بازیابی اطلاعات برطرف می کند. این نرم افزار دارای تکنولوژی بسیار قدرتمندی برای بازیابی سریع اطلاعات در مواقعی مانند حذف فایل ها و یا پاک سازی Recycle Bin ویندوز می باشد. علاوه بر این ویژگی های ، امکانات پیچیده تری مانند بازیابی اطلاعات در مواقع نصب دوباره ویندوز به صورت اتفاقی، حذف شدن فایل ها یا پارتیشن ها از درایوهای RAID ، فرمت دوباره پارتیشن ها یا پارتیشن بندی دوباره هارد دیسک از کاربردهای مهم Remo Recover Windows می باشند. الگوریتم های حرفه ای این نرم افزار یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های بازیابی اطلاعات حذف شده روی ویندوزهای XP/Vista/7 می باشد.

 

Remo Recover Windows بازيابي حرفه اي اطلاعات با Remo Recover Windows v3.0.0.118

 

 

امکانات نرم افزار Remo Recover Windows :
- اسکن کل هارد درایو در چند دقیقه برای بازیابی فایل های حذف شده.
- بازیابی فایل های حذف شده با ترکیب کلیدهای Shift+Delete.
- بازیابی اطلاعات از پارتیشن های فرمت شده حتی وفتی که شما ویندوز را دوباره نصب می کنید.

- قابلیت تشخیص و بازیابی بیش از ۳۰۰ نوع فایل مختلف بر اساس مشخصات خاص آنها.
- پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از روی درایوها و پارتیشن های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5 ,ExtFAT که فرمت شده اند.
- بازیابی اطلاعات از هارد درایوها، درایوهای خارجی USB ، کارت های حافظه فلش ، درایوهای FireWire و iPod.
- الگوریتم های منحصر به فرد برای بازیابی عکس ها ، موزیک و ویدئو و همچنین بازیابی عکس های RAW.
- پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی آنها.
- گزینه ای برای ذخیره اطلاعات بازیابی شده روی سی دی یا دی وی دی یا روی یکی از درایوهای ویندوز.
- ادامه روند بازیابی یا ذخیره اطلاعات با استفاده از ویژگی "Save Scan Information".
- ساخت دیسک ایمیج برای عبور کردن از Bad Sector ها تا شما بتوانید فایل های خود را بعدا از روی ایمیج دیسک و بدون خطا بازیابی کنید.

 

password بازيابي حرفه اي اطلاعات با Remo Recover Windows v3.0.0.118پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازيابي حرفه اي اطلاعات با Remo Recover Windows v3.0.0.118 لینک دانلود – 19 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



بازدید : 401
نویسنده : Alireza

Wise Data Recovery نرم افزاری عالی و از همه مهمتر رایگان برای بازیابی سریع و قدرتمند فایل های حذف شده است. همانطور که میدانید فایل ها و فولدرها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. بعد از حذف شدن اطلاعات بسته به عواملی امکان بازیابی آنها وجود دارد ، بنابراین منطقی است که شانس خودتان را برای بازیابی فایل ها انجام دهید. Wise Data Recovery میتواند با اسکن عمیق و اصولی جزئی و یا کلی هارد دیسک ، به ۴ صورت فایل های حذف شده را برای بازیابی آماده کند. Good یعنی فایل حذف شده کاملا قابل بازیابی است ، Poor یعنی فایل حذف شده وضعیت مناسبی برای بازیابی ندارد ، Very Poor یعنی فایل حذف شده برای بازیابی مناسب نیست و Lost یعنی فایل از دست رفته است! در هنگام جستجو فایل از دست رفته ، میتوانید با ایجاد محدودیت های نظیر فرمت فایل ، سایز فایل ، نام فایل و… جستجو را سریعتر کنید. همچنین میتوانید به نرم افزار دستور دهید فقط درایو خاصی را جستجو کند. 

 

Wise+Data+Recovery بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170

 

 

 

 

 

 

password بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170رمز فایل: www.downloadha.com

download بازیابی سریع فایل های حذف شده Wise Data Recovery 3.18.170 لینک دانلود – 1.5 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , ,



افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0
نوشته شده در شنبه 23 دی 1398
بازدید : 600
نویسنده : Alireza

WinMend System Doctor نرم افزاری برای افزایش ضریب امنیتی سیستم می باشد و با کمک کاربر و انجام تنظیماتی مشخص شده باعث می شود سیستم شما دارای امنیتی بیشتری باشد و به این ترتیب از الوده شدن سیستم توسط تروجان ها و نرم افزارهای مخرب جلوگیری میکند. البته این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس نیست ولی باتوجه به اینکه برخی از دلایل آلوده شدن سیستم به سبب تنظیمات ضعیف امنیتی ویندوز می باشد ، WinMend System Doctor کمک میکند تا این حفره ها کاهش یابد. نرم افزار دارای موتور هوشمند جستجو است و از ورود تروجان ها براساس ماهیت عملکردشان جلوگیری خواهد کرد. یکی دیگر از مشکلات امنیتی ویندوز به وجود آمدن حفره های امنیتی ناشی از نصب دیگر نرم افزارها است که این نرم افزار در این زمینه نیز با انجام بررسی این حفره ها را کاهش خواهد داد. نرم افزار قدرتمند WinMend System Doctor گزارش های امنیتی جامع که استادانه از تمام جزئیات  مربوط به هر یک از آسیب پذیری های امنیتی و تهدید امنیتی بالقوه در سیستم شما آماده شده است را ارائه میدهد. بنابراین شما می توانید مشکلات امنیتی در سیستم و چگونگی رفع آنها را با وضوح بهتر درک کنید.

 

WinMend System Doctor افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0

 

 

 

 

 

password افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0رمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش امنیت سیستم WinMend System Doctor 1.6.4.0 لینک دانلود – 7.5 مگابایت |

 

 


:: موضوعات مرتبط: امنیت , ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



مدیریت امور روزمره با smart Diary Suite v4.7.1.0
نوشته شده در جمعه 22 دی 1398
بازدید : 487
نویسنده : Alireza

Smart Diary Suite مديريت امور روزمره با Smart Diary Suite v4.7.1.0

 

 Smart Diary Suite v4.7.1.0 یک نرم افزار دفترچه یاد داشت است. این نرم افزار به شما می کند که وظایف روزانه و اطلاعات شخصی خود را در یک محل مشخص نگهداری کنید. این نرم افزار تمامی توانایی های مربوط به فرمت کردن و ضبط صدا را دارا می باشد. از نکات کلیدی این نرم افزار این است که با فراهم آوردن پارامتر های سفارشی سازی کامل، به شما اجازه می دهد از هر آنچه که می خواهید آگاهی پیدا کنید. در حقیقت این نرم افزار موارد مهم در زندگی شما نظیر تاریخ تولد افراد، قرارهای کاری، ساعت مصرف دارو ها و … را از طریق پخش یک موسیقی برگزیده از طرف خودتان، یاد آوری می کند. همچنین در این نرم افزار یک address book گنجانده شده است که امکان فرستادن ایمیل و یا بازدید از home page شخصی را فراهم می آورد. این نرم افزار برای افرادی که رژیم غذایی خاصی را رعایت می کنند بسیار مناسب است زیرا دارای یک کتاب آشپزی است که شامل اطلاعات غذایی می باشد و شما نیز می توانید موارد دیگری را به آن بیفزایید. این قابلیت نرم افزار به شما کمک می کند بر اساس رژیم غذایی که دارید، لیست خرید خود را مشخص کنید و سپس مقدار کالری دریافتی حاصل از لیست انتخابی را برای شما محاسبه می کند و به این ترتیب به حفظ سلامتی شما کمک خواهد کرد. در حقیقت این نرم افزار با قابلیت های بسیاری که دارد برای ساده تر شدن زندگی شما طراحی شده است.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: امنیت , ابزار سخت افزار , ,