پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
WINDOWS7نسخه کامل 2013
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 452
نویسنده : Alireza

ویندوز 7 نسخه 2013

Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 

 

BRZ، به عنوان پیشتاز ارائه نسخه های جدید ویندوز در بین سایت های فارسی زبان، تقدیم میکند:

ویندوز 7 نسخه 2013 -  Windows 7 Ultimate SP1 2013, 32 & 64 Bit

 

با وجود ارائه ویندوز 8 از طرف مایکروسافت، اما ویندوز 7 هنوز محبوب ترین و پرکاربرد ترین نسخه ویندوز است. بر اساس آمار مرورگرهای وب، همچنان بیش از 70 درصد از کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا از ویندوز 7 استفاده میکنند.

 

جدیدترین نسخه از ویندوز 7 که حاوی آپدیت های جدید آن میباشد، چند روز پیش منتشر شد و اکنون میتوانید آن را از BRZ دریافت نمایید. این نسخه حاوی ورژن Ultimate میباشد که کامل ترین نسخه ویندوز 7 است.

 

نکته قابل توجه این است که این ویندوز دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است. در صورت تمایل میتوانید توسط Loader مخصوصی که در این پکیج قرار گرفته است ویندوز خود را فعال سازی و رجیستر کنید تا امکان آپدیت کردن آن نیز وجود داشته باشد.

دانلود ادامه مطلب
 


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , ,



ویندوز XP نسخه 2013 - Windows XP 2013 SP3
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1398
بازدید : 418
نویسنده : Alireza

 

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه ویندوز XP را برای کاربرانی که هنوز تمایل دارند از این سیستم عامل استفاده کنند آماده کرده ایم.

 

بسیاری از کاربران خانگی و اداری با توحه به نوع استفاده خود از کامپیوتر و نرم افزارهایی که با آن سر و کار دارند، همچنان ویندوز XP را برای خود مناسب میدانند. و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری تمایلی به ارتقا به نسخه های جدیدتر ویندوز ندارند. به همین دلیل ویندوز XP برای این دسته از کاربران بهترین انتخاب است.

 

اما کاربرانی که علاقمند به استفاده از ویندوز XP هستند هم بهتر است تا همیشه از جدیدترین نسخه آن استفاده کنند.

 

همانطور که میدانید SP3 آخرین سرویس پکی است که برای ویندوز XP ارائه شد و بعد از آن هم سرویس پک دیگری نخواهد آمد. اما در طول این مدت بارها نسخه های جدیدتری از ویندوز XP عرضه شده که شامل آخرین آپدیت ها است و برخی اشکالات نرم افزاری و امنیتی نسخه های قبل را اصلاح کرده است. جدیدترین نگارش ویندوز اکس پی، Windows XP 2013 SP3 است که در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.



 

برخی از تغییرات نسخه جدید ویندوز XP عبارتند از:

- بهبود امنیت شبکه

- بهبود امنیت مربوط به ایمیل ها و اینترنت اکسپلورر

- افزایش پایداری ویندوز در مقابل بدافزارها

- کاهش هنگ و Crash کردن ویندوز

- افزایش سرعت بوت سیستم

- اضافه شدن تمام آپدیت های امنیتی ویندوز

- استفاده از آخرین نگارش برنامه ها (IE8 , .Net Framework)

- نصب خودکار درایور سخت افزارهای جدید

 

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است.

 

این نسخه بر روی تمام کامپیوتر ها (32 و 64 بیتی) قابل نصب میباشد.

 

 دانلود ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: سیستم عامل ویندوز , ,



بازدید : 415
نویسنده : Alireza

مطمئنا هریک از ما کاربران به این نکته توجه داریم که وقتی ویندوز برای اجرا شدن یا به اصطلاح بالا آمدن کمی کند عمل می کند حتما مشکلی پیش رو قرار داشته و نرم افزار یا فایلی در حال اجراست که وقتی ویندوز اجرا می شود آن فایل هم اجرا خواهد شد.

Startup ویندوز شامل ابزارهایی است که به صورت فایل سیستمی و مربوط به ویندوز بارگزاری می شوند و نرم افزارهایی که کاربر می خواهد در هنگام اجرای ویندوز آن ها هم اجرا گردند. گاهی این کند بالا آمدن ویندوز دلایل دیگری دارد که تنها می توان با نرم افزارهای کاربردی همچون StartupSlowFix آن ها را حل کرد.

این ابزار ساده تنها کاری که انجام می دهد این است که مشکل اجرای کند ویندوز در هنگام بالا آمدن را حل خواهد کرد. این ابزار سیستم و

Startup را اسکن کرده و نرم افزارهایی که به صورت مخفی اجرا می شوند و قابلیت چندانی هم ندارند را از این بخش خارج خواهد کرد تا ویندوز سریعتر از قبل صفحه Desktop را به صورت کامل به کاربر نشان دهد. StartupSlowFix می تواند نرم افزار فوق العاده مفید باشد پس به شما کاربران پیشنهاد می دهیم این ابزار به ظاهر ساده را دریافت کرده و از افزایش سرعت بالاآمدن ویندوز خوب لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار

StartupSlowFix

- افزایش سرعت

Startup ویندوز

- سرعت بالا در اسکن

- انجام اتوماتیک کارها

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- تعمیر خرابی ها به صورت خودکار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

StartupSlowFix

حجم فایل : 1 مگابایت

رمز فایل : aliasdownload

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 373
نویسنده : Alireza

 

 

یکی از ایراداتی که کاربران پس از ارائه ویندوز 7 به مایکروسافت گرفتند، حذف نرم افزارهایی نظیر Movie Maker از ویندوز بود که برای بسیاری مشکلاتی را پدید آورد. چرا که بسیاری از کاربران با همین نرم افزارهای ساده هم کارهای زیادی را انجام می دادند به همین دلیل مایکروسافت با ارائه بسته ی نرم افزاری به نام Windows Live Essentials سعی کرد تا علاوه بر ارائه یک پکیج نرم افزاری نرم افزارهای دلخواه کاربران را هم با این بسته نرم افزار ارائه کند. محصولی که شامل چندین نرم افزار مجزاست که هریک می توانند به عنوان نرم افزاری مجزا ارائه شوند اما همین بسته نرم افزاری هم تا به حال طرفداران زیادی داشته است.

 

محتویات این بسته عبارتند از:

Windows Live Messenger : مسنجر معروف مایکروسافت که کاربران مطمئناً با آن آشنایی دارند، پیام رسانی که با ایمیل های مختلف مایکروسافت هماهنگی داشته و در محیط بسیار پویا و جذاب قادر است تا با پیام رسان هایی نظیر یاهو مسنجر هم ارتباط برقرار کند. اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و فایل ها و ارتباط از طریق صوت و تصویر و همچنین ارسال متنی از مهم ترین و اصلی ترین خصوصیات نسخه جدید مسنجر مایکروسافت محسوب می شوند. کیفیت بالا در ارسال و دریافت تصاویر در ارتباطات تصویری جزو جدیدترین خصوصیات این نرم افزار محسوب می شوند. شکلک های جدید در نسخه جدید، سازگاری بهتر با ویندوز محبوب 7، امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی و به طور کلی 15 امکان جدید در این نرم افزار دیده می شوند.ادامه مطلب دانلود کنید


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



رفع محدودیت زمانی 30 روزه ویندوز 7 :
نوشته شده در جمعه 29 دی 1398
بازدید : 488
نویسنده : Alireza

 

پس از نصب ویندوز 7، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد آزمایش قرار دهید. چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید. ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 7 هستند. در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید.
البته هر بار با انتشار کرک جدید، مایکروسافت نیز در آپدیت های بعدی ویندوز سعی در خنثی کردن آن را دارد. پس چنانچه شما از کاربرانی هستید که همواره ویندوز خود را از طریق سایت مایکرو سافت آپدیت می کنید، باید این نکته را همواره مد نظر داشته باشید که با نصب هر آپدیت جدید امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و پس از آن باید به دنبال کرک جدیدتر باشید.
شما همواره با مراجعه به همین صفحه می توانید جدیدترین کرک های ویندوز 7 را دریافت کنید.

 

رفع محدودیت زمانی 30 روزه ویندوز 7 :
در صورتی که ویندوز خود را تازه نصب کرده اید و قصد دارید محدودیت زمانی 30 روزه آن را برداشته و آن را فعال کنید، کرک Window 7 Loader را به شما پیشنهاد می کنیم.دانلود ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 1219
نویسنده : Alireza

 

 

ویندوز 7 هم مثل ویندوز XP هر چندوقت یک بار نسخه های کاملا آپدیت شده ای تحت عنوان "سرویس پک" ها عرضه می کند. در این سرویس پک ها، بسیاری از آپدیت هایی که به مرور توسط مایکروسافت ارائه شده بود، به صورت یکجا و همراه با پکیج کامل ویندوز ارائه می شود.

دانلود ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



ویندوز 8 ، نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM
نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1398
بازدید : 397
نویسنده : Alireza

 

 

 

آپدیت: فعال ساز جدید با قابلیت رفع تمام محدودیت های ویندوز 8 ارائه شد !

 

بعد از ماه ها انتظار و ارائه دو نسخه پیش نمایش، هفته گذشته نسخه نهایی ویندوز 8 منتشر شد. این نسخه که پسوند RTM را به دنبال خود دارد، نسخه نهایی ویندوز 8 است که در ابتدا در اختیار تولید کنندگان نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته تا محصولات جدید خود را با آن سازگار کنند.

 

محیط کاربری و امکانات ویندوز 8 ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی 20 سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز 8 از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

 

نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز 8 میباشد. و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز 8 است. ویندوز 8 قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.

 

 

 

صفحه شروع به کار ویندوز 8 ، Home Screen نام دارد. این صفحه به گونه ای طراحی شده تا بیشترین سازگاری را با صفحات نمایش معمولی و لمسی داشته باشد. در صورتی که شما یک کامپیوتر با صفحه نمایش معمولی داشته باشید، میتوانید از این صفحه عبور کرده و دسکتاپ و مرورگر محبوب و همیشگی ویندوز را ببینید.

 

منوی استارت ویندوز 8 نیز با تغییراتی همراه است. ویندوز 8 تعامل بیشتری با کاربر دارد و به صورت اتوماتیک اطلاعات لازم را به صورت آنلاین دریافت کرده و نمایش میدهد. اطلاعاتی مثل پیغام های جدید دریافت شده، ایمیل های خوانده نشده، دریافتی های جدید از RSS ها و ... بدون نیاز به اجرای برنامه خاصی به صورت اتوماتیک در منوی شروع به کاربر اعلام میشود.

 

 

 

 

صفحه Home Screen با سلیقه شما قابل تنظیم است. میتوانید میزان فضای اختصاص داده شده به هر برنامه را مشخص کنید تا همه چیز را صفحه خانگی به بهترین شکل مدیریت کنید. اندازه هر کدام از این کاشی ها توسط شما قابل تنظیم است. و همچنین محتوایی که میخواهید در هر کدام نمایش داده شود توسط خودتان تعیین میگردد. میتوانید در یکی تعداد ایمیل های جدید دریافتی را ببینید، در دیگری وضعیت آنلاین بودن دوستانتان را پیگیری کنید، در دیگری آخرین استاتوس های فیس بوک را ببینید، در یکی وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید و...

 دانلود ادامه مطلب

 

.

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , ,



فعال ساز ویندوز 8 - Windows 8 Activator
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 434
نویسنده : Alireza

 

 

 

آپدیت 3-10-91

 

با توجه به اینکه ویندوز 8 به تازگی منتشر شده و همچنان فعال سازهای مختلفی برای آن ساخته میشود، در این مطلب به مرور جدیدترین نسخه از فعال سازهای ویندوز 8 را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

کافی است بعد از نصب ویندوز 8، یکی از فعال ساز ها را دانلود و طبق راهنمای آن اجرا کنید. سپس ویندوز شما فعال سازی شده و محدودیت های آن برطرف خواهد شد. در صورت استفاده از این فعال ساز ها نیاز به هیچ کرک یا سریال دیگری ندارید.

 

این برنامه های Activator توسط تیم پشتیبانی سرزمین دانلود تست میشود و فقط فعال سازهایی که قابل اطمینان باشند در سایت قرار میگیرند. همچنین در صورت مشاهده اشکال و یا از کار افتادن هر کدام از فعال ساز ها، از سایت حذف خواهد شد.

 

فعال سازهای ویندوز 8 را به ترتیبی که پیشنهاد شده است دانلود و استفاده کنید. در صورت عدم فعال سازی صحیح، از فعال ساز بعدی استفاده نمایید.

 

جدیدترین نسخه از فعال ساز های ویندوز 8 را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید:

 

فعال ساز Windows 8 Activator CMD - با حجم 3.5 مگابایت (پیشنهاد اول)

فعال ساز Windows 8 Activator Offline Build 121105 - با حجم 2.6 مگابایت (پیشنهاد دوم)

فعال ساز Windows 8 Activator Blakeymort 4.0.1.5 - با حجم 6.6 مگابایت (پیشنهاد سوم)

فعال ساز Windows 8 Activator KMSnano v9 - با حجم 49.8 مگابایت (پیشنهاد چهارم) با قابلیت فعال سازی آفیس 2013

 

توجه: آموزش فارسی نحوه استفاده از هر کدام از فعال ساز ها برای قانونی کردن ویندوز، در محتویات فایل فشرده قرار داده شده است.پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



دانلود ویندوز 8 ، نسخه نهایی - Windows 8 Enterprise RTM
نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398
بازدید : 378
نویسنده : Alireza

 

 

آپدیت: فعال ساز جدید با قابلیت رفع تمام محدودیت های ویندوز 8 ارائه شد !

 

بعد از ماه ها انتظار و ارائه دو نسخه پیش نمایش، هفته گذشته نسخه نهایی ویندوز 8 منتشر شد. این نسخه که پسوند RTM را به دنبال خود دارد، نسخه نهایی ویندوز 8 است که در ابتدا در اختیار تولید کنندگان نرم افزار و سخت افزار قرار گرفته تا محصولات جدید خود را با آن سازگار کنند.

 

محیط کاربری و امکانات ویندوز 8 ، با تمام نسخه های ویندوز که در طی 20 سال گذشته دیده ایم تفاوت دارد. ویندوز 8 از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری پشتیبانی کرده و تقریبا تمام سخت افزارها را به صورت اتوماتیک نصب میکند.

 

نسخه ای که در این مطلب در اختیار شما قرار گرفته، نسخه Enterprise از ویندوز 8 میباشد. و همانطور که میدانید Enterprise کامل ترین نسخه ویندوز بوده و حاوی تمام امکانات ویندوز 8 است. ویندوز 8 قابلیت سازگاری با انواع کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را دارد و علاوه بر پردازنده های AMD و Intel ، از پردازنده های نسل جدید APU نیز پشتیبانی میکند.

 

 

 

صفحه شروع به کار ویندوز 8 ، Home Screen نام دارد. این صفحه به گونه ای طراحی شده تا بیشترین سازگاری را با صفحات نمایش معمولی و لمسی داشته باشد. در صورتی که شما یک کامپیوتر با صفحه نمایش معمولی داشته باشید، میتوانید از این صفحه عبور کرده و دسکتاپ و مرورگر محبوب و همیشگی ویندوز را ببینید.

 

منوی استارت ویندوز 8 نیز با تغییراتی همراه است. ویندوز 8 تعامل بیشتری با کاربر دارد و به صورت اتوماتیک اطلاعات لازم را به صورت آنلاین دریافت کرده و نمایش میدهد. اطلاعاتی مثل پیغام های جدید دریافت شده، ایمیل های خوانده نشده، دریافتی های جدید از RSS ها و ... بدون نیاز به اجرای برنامه خاصی به صورت اتوماتیک در منوی شروع به کاربر اعلام میشود.

 

 

 

 

صفحه Home Screen با سلیقه شما قابل تنظیم است. میتوانید میزان فضای اختصاص داده شده به هر برنامه را مشخص کنید تا همه چیز را صفحه خانگی به بهترین شکل مدیریت کنید. اندازه هر کدام از این کاشی ها توسط شما قابل تنظیم است. و همچنین محتوایی که میخواهید در هر کدام نمایش داده شود توسط خودتان تعیین میگردد. میتوانید در یکی تعداد ایمیل های جدید دریافتی را ببینید، در دیگری وضعیت آنلاین بودن دوستانتان را پیگیری کنید، در دیگری آخرین استاتوس های فیس بوک را ببینید، در یکی وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید و...

 

 

دانلود ادامه مطلب




:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , ,



فعال ساز ویندوز ۷ , Windows Loader v2.0.6 By DAZ
نوشته شده در جمعه 1 دی 1398
بازدید : 634
نویسنده : Alireza
crack-7

Windows Loader v2.0.6 By DAZ با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز ۷ نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید .

Supported operating systems
*Windows 7 Ultimate
*Windows 7 Ultimate E
*Windows 7 Professional
*Windows 7 Professional E
*Windows 7 Home Premium
*Windows 7 Home Premium E
*Windows 7 Home Basic
*Windows 7 Starter
*Windows 7 Starter E
*Windows Vista Ultimate
*Windows Vista Business
*Windows Vista Business N
*Windows Vista Home Premium
*Windows Vista Home Basic
*Windows Vista Home Basic N
*Windows Vista Starter
*Windows Server 2008 Enterprise
*Windows Server 2008 Enterprise (without Hyper-V)
*Windows Server 2008 Foundation
*Windows Server 2008 Standard
*Windows Small Business Server 2008
*Windows Storage Server 2008 Standard
*Windows Server 2008 R2 Enterprise
*Windows Server 2008 R2 Foundation
*Windows Server 2008 R2 Standard
*Windows Small Business Server 2011 Standard


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



بازدید : 595
نویسنده : Alireza
 
Windows-7-Loader

Windows 7 Loader v2.1.1-DAZ با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز۷ نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعال سازی سیستم عامل اقدام کنند. با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید .

Supported operating systems
*Windows 7 Ultimate
*Windows 7 Ultimate E
*Windows 7 Professional
*Windows 7 Professional E
*Windows 7 Home Premium
*Windows 7 Home Premium E
*Windows 7 Home Basic
*Windows 7 Starter
*Windows 7 Starter E
*Windows Vista Ultimate
*Windows Vista Business
*Windows Vista Business N
*Windows Vista Home Premium
*Windows Vista Home Basic
*Windows Vista Home Basic N
*Windows Vista Starter
*Windows Server 2008 Enterprise
*Windows Server 2008 Enterprise (without Hyper-V)
*Windows Server 2008 Foundation
*Windows Server 2008 Standard
*Windows Small Business Server 2008
*Windows Storage Server 2008 Standard
*Windows Server 2008 R2 Enterprise
*Windows Server 2008 R2 Foundation
*Windows Server 2008 R2 Standard


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد